X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

leder efter RPG spil.


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 31/05-04 12:23 
Hey, jeg leder efter et rigtig godt RPG / Hack'n'slash spil til Xbox. Gerne et der kan holde i mere end 50 timer, alle forslag vil tages til overvejelse....
JuggernautJuggernautSkrevet 31/05-04 12:24 
Hvis du kan nøjes med Rpg, kommer du nok ikke udenom Morrowind :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ThealmightyThealmightySkrevet 31/05-04 12:25 
Er det en nyere udgave til Xbox, og hva vil du sige det har i Holdbarhed?
JuggernautJuggernautSkrevet 31/05-04 12:27 
Morrowind: Game of The Year Edition. Der er tale om selve spillet plus de to udvidelser på samme skive/spil. Om det har holdbarhed? Ja det kan jeg love dig for. Vi snakker 200+ timer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ThealmightyThealmightySkrevet 31/05-04 12:29 
Det lyder sgu godt :) kan du give mig en uddybelse af gameplayet som sådan, altså om man stiger i level osv? har aldrig ejet et elder scrolls:morrowind, spil, har først fået smag for RPG for mylig :)
JuggernautJuggernautSkrevet 31/05-04 12:32 
Det er meget omfattende at skulle gå i dybden med det. Jeg vil næsten anbefale dig at lure lidt sider ud på nettet.

http://www.gamespot.com/xbox/rpg/morrowindgoty/review.html
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ThealmightyThealmightySkrevet 31/05-04 12:33 
Okay, mange tak ;)
ThealmightyThealmightySkrevet 31/05-04 12:35 
Men jeg har også tænkt på at vente til Sudeki udkommer til Xbox, om 18 dage. Er det et spil du ved noget om? kan ikk finde info nogle steder.
JuggernautJuggernautSkrevet 31/05-04 13:38 
Samme sted som Morrowind:

http://www.gamespot.com/xbox/rpg/sudeki/preview_6025342.html
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ThealmightyThealmightySkrevet 31/05-04 16:04 
Jamn så siger jeg mange tak...
LWSLWSSkrevet 31/05-04 16:11 
Morrowind er et rigtig godt tip. Du fatter slet ikke omfanget af det spil, før du selv har bevæget dig rundt i verdenen. Friheden er også imponerende. Du vælger selv om du vil følge historien eller selv rende rundt og rode dig ud i diverse problemer.

Dog vil jeg lige sige, at jeg ikke kunne holde ud at spille det på XBox, efter at have leget med det på en PC. Skærmopløsningen er meget mindre end jeg foretrækker, og styringen faldt mig nemmere for med mus og tastatur - men det er selvfølgelig en smagssag. Bortset fra den lille hurdle, så kan spillet da varmt anbefales.

Håber ikke jeg fik fornærmet XBox/konsol fanatikerene heromkring. ;)
RitesRitesSkrevet 01/06-04 10:25 
Nærkampsystemet i Morrowind er dog ikke det fedeste.

Ellers så, når det kommer... Fable!
» a winner is you «
ninja copninja copSkrevet 01/06-04 14:10, rettet 01/06-04 14:12 
Du kunne også tage et nærmere kig på det ganske fremragende Knights of the Old Republic. Det holder dog ikke i over 50 timer, med mindre man har tænkt sig at gennemføre det flere gange (det er der dog også grund til at gøre).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig