X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Propeller Arena


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/05-04 07:21 
Hvor kan man egentlig finde noget på det spil henne, kan nemlig ikke lige huske hvordan det så ud, eller måske retere skulle have set ud. Der stod et sted på nettet for omkring et års tid siden at spillet lå på en officiel SEGA server til download, man skulle bare vide hvor man skulle lede for at finde det, mener det var en ansat der havde lavet et eller andet så det kunne "hentes", er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DizzyDizzySkrevet 31/05-04 10:32 
Gamespot er altid et godt sted at lede :)

Preview + billeder på Propeller Arena
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
msxtrdmsxtrdSkrevet 31/05-04 13:02, rettet 31/05-04 13:03 
Jeg ved at spillet er blevet lækket, og kan fås i CDR format, selvom det vist aldrig blev officielt udgivet (ligesom Half Life).
flottenheimerflottenheimerSkrevet 31/05-04 21:22 
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=663#8746
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DizzyDizzySkrevet 02/06-04 18:48 
Der findes en video, som kan downloades

her...23 mb
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ChronoChronoSkrevet 02/06-04 18:55 
Der er også noget om spillet i den nye sektion Rare.

http://www.playright.dk/raretitel.php?id=13307
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 03/06-04 14:14 
Det er jo det sejeste spil! Jeg har kikket på alle ebay siderne, men fandt ikke Propeller Arena nogen steder. Er der nogen som ved hvor man kan købe det?
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 03/06-04 14:15 
Du kan jo lige præcis IKKE købe det........
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/06-04 14:42 
Venligst sig mig hvor jeg fejlede i min efter egen mening meget udførlige beskrivelse :)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
nerosnerosSkrevet 03/06-04 15:34 
Jeg har set det på de tyske ebay sider for ikke så lang tid siden!!! Og selvfølgelig kan man købe sig til det. Man kan købe sig til alt!!!
Bashful Neophyte
DizzyDizzySkrevet 03/06-04 16:24 
Det har vist været til salg på ebay, men de fleste udgaver er tale om piratudgaver. Efter sigende skulle folkene bag spillet vist have solgt et "org" kopi.

Den heldige ejer :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
nerosnerosSkrevet 03/06-04 16:27 
Det lyder spændene men svært at få fat på! ØV ØV!
Bashful Neophyte
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/06-04 16:37 
Der er en god håndfuld "originale" GD-ROMer derude, men Thomas' GD-ROM er IKKE den der er blevet rippet.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
nerosnerosSkrevet 04/06-04 11:53 
Der er vist ikke andet at gøre end gå på jagt i cyberspace!!! Jeg vil finde det!!!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 07/06-04 09:05 
Så er vi to! Hvis nogen finder det før os så sig lige hvor I fandt det, ok?
dRxLdRxLSkrevet 07/06-04 09:43 
Jeg tror ikke det er okay at linke til det herinde. Det er jo teknisk set "warez".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/06-04 14:36 
Det er ellers et fedt spil!
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 10/06-04 15:37 
Mission ikke fuldført endnu! Jeg har ikke fundet det endnu! Det er sku en hemmelig deep undercover sag tror jeg!

Andre?
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig