X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Opsigelse af xbox live?


Svar
McPlayboyMcPlayboySkrevet 30/05-04 20:33 
hvad er det nr. man skal ringe til for at opsige sit xbox live account??
MuH
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/05-04 20:45 
det står under www.xbox.com/da-dk
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
McPlayboyMcPlayboySkrevet 30/05-04 20:53 
jeg kan ikke finde nr. derinde!
MuH
3of193of19Skrevet 30/05-04 22:57 
Det almindelige support nummer.
PlaykidPlaykidSkrevet 30/05-04 23:04 
80 88 40 97
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 30/05-04 23:05 
Som man ikke kan ringe til fra mobiltelefon :/ irriterende.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 30/05-04 23:14 
Buhu. Til gengæld er det gratis. Hvor svært er det lige at få fat i en fastnet telefon?
HulleHulleSkrevet 30/05-04 23:22, rettet 30/05-04 23:24 
Ikke særligt svært, blot en konstatering.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/03-05 21:35 
Tager lige et gammelt emne op, istedet for at starte et nyt.

Er der et sted hvor man kan se, hvornår ens abb. udløber? Jeg skal have opsagt det, men tror snart det er et år siden jeg tilmeldte mig.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/03-05 22:13 
Du får en mail éen eller to måneder inden abonnementet udløber.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 20/03-05 22:30 
Du kan også bare ringe til dem og spørge :)
I win, you loose
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/05-05 13:45 
Så fik jeg en mail om, at det automatisk kører videre om en måned - hvilke oplysninger skal de have når jeg skal ringe og opsige ved dem?
BeanoBeanoSkrevet 05/05-05 14:40 
Gamer tag, navn, adresse, sidste 4 cifre i kreditkortnummeret, og lign. Men har man ikke det hele (f.eks. kreditkortnummeret), er de normalt til at tale med :)
kooikkooikSkrevet 08/01-07 10:46 
når man nu vil ringe til dem, hvad sprog snakker de så???
BeanoBeanoSkrevet 08/01-07 11:18 
Swenglish
sinarsinarSkrevet 02/05-07 21:45 
Jeg skal til at opsige mit Xbox Gold abonnement, og jeg syntes nok at Microsoft gør det temmelig svært.

Hvorfor er det lige at man ikke bare kan cancel'e inde fra dashboard'et? Eller fra en website?

Det er lige hustler agtigt nok, når nu de ikke har problemer med at gøre upgrade tilgængelig online.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-07 21:47 
sinar>Hvorfor er det lige at man ikke bare kan cancel'e inde fra dashboard'et? Eller fra en website?

Det er da fordi Microsoft er kave...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/05-07 22:55 
Det er vel ikke meget sværrer end at opsige sit Anders And og Co. Abbonement...
ring til et nummer og sig jeg opsiger hermed mt abbonement.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 23:56 
MS er bevidst temmeligt bøvlede mht. abbonement opsigelse - dårlig forretning hvis det er for nemt for kunderne at opsige.
Også sindsygt at man skal opsige på den dag man ønsker ens abbonenement skal ophøre. Dvs. man kan ikke bare fortælle dem at ens abbonement skal udløbe og ikke fornyes derefter.
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-07 00:26, rettet 03/05-07 00:27 
Det har jeg da kunnet. Jeg har da haft et par trail accounts i Halo 2 tiden og der har jeg ikke haft problemer med at få dem til at stoppe abonnementet, når det udløber. Uden at ringe på dagen.

Man får en lidt dårlig smag i munden af, at det er så nemt at blive Live member, men så svært at vælge det fra.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 03/05-07 08:06 
Så har de heldigvis lavet om på den procedure, for sårn var det ihvertfald for 1½-2 siden ;)
SumezSumezSkrevet 03/05-07 08:58 
Burde det egentlig ikke være en sag for Forbrugerrådet..?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/05-07 09:13 
Tvivler på Forbrugerrådet kan gøre så meget ved forretning der kører ude for Danmark ;)
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 09:35 
Forbrugerrådet har heller ikke været så ivrige efter at hjælpe de folk, hvor f.eks EB har nægtet at ombytte og/eller reparere defekte 360 konsoller. Eller rettere - de diverse forbruger _programmer_ herhjemme, har ikke villet undersøge Microsoft's metoder, og når der ikke rigtigt sker noget der, så kommer det vist aldrig videre til Forbrugerrådet; Tror ikke folk selv har lysten til at køre den videre til dem.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
sinarsinarSkrevet 03/05-07 18:13 
Fik så afmeldt pr telefon idag. Da jeg så bad om at få tilsendt en skriftlig kvittering, fik jeg at vide at det kunne ikke lade sig gøre. Heller ikke en email kvittering var mulig. What?

Lige på det her ene punkt sutter Bill totalt ;).
Spiller nu: Halo 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/05-07 10:43 
Tror ikke Bill har været med i afgørelsen om hvorvidt de udsteder udmeldelses kvitteringer :)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/06-07 13:12 
MS er da godt nok nogen kegler.
1) Klamt at man SKAL ringe for at opsige sin account. Man kan jo sagtens vælge Silver, når man opretter sin account, så hvorfor ikke bagefter? SUK!
2) Ens kreditkort er uløseligt bundet til ens account. FLOT! Jeg har solgt min 360'er og ville selvfølgelig lige slette alle følsomme oplysninger, deriblandt kreditkort. For at slette dem er man nødt til at slette hele ens account. Nu gør det ikke så meget for mig, for den skal jo slettes alligevel - men for folk der deler account må det da være en pain. Derefter kan alle blot købe ind på ens kreditkort?! MS's grådighed kender ingen grænser.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 21/06-07 13:28, rettet 21/06-07 13:30 
Det er vel også netop derfor at du får en mail, når dit kreditkort bruges via Xbox Live. Kan man egentlig ikke slå autologin fra, så man skal bruge password for at logge på? Det er jo bundet til ens Windows Live ID.

Jeg har iøvrigt lige skiftet VISA, og var ret overrasket over at jeg ikke kunne slette mine gamle kortoplysninger. Det er godt nok deaktiveret, but still.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig