X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameseek


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/05-04 11:27, rettet 30/05-04 11:28 
Nu skal man jo have Halo 2 collectors edition right? ;).....og det eneste sted jeg kan finde en pal version af spillet er hos gameseek. Jeg har dog aldrig handlet hos dem før og skulle lige høre om der er nogen der har erfaringer med dem.

Fyr løs!

Gameseek
I win, you loose
HankyHankySkrevet 30/05-04 13:43 
EBGames Denmark skulle vist nok have lovet også at
få Halo2 LE til Forudbestilling på et tidspunkt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 11/08-04 17:23 
Jeg vil også gerne have en an/frabefaling
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
BeanoBeanoSkrevet 11/08-04 17:34, rettet 11/08-04 17:35 
RQvsnapz>
Nu skal man jo have Halo 2 collectors edition right? ;)

Nøh... egentligt ikke :)

Af princip preordrer jeg aldrig spil så jeg må prøve at leve uden den specielle case.

Edit : Play.com har den også til samme pris.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/07-09 20:56 
Gameseek er lidt nogen amatører: Jeg bestilte R-Type Final hos dem den 9. juni via Google Checkout. Det stod til in-stock og afsendelse indenfor 24 timer. Det kom først i dag!

Man lader bare ikke sine kunder stå hen i det uvisse ved ikke at reagere på en henvendelse pr. kontaktformular for ca. 14 dage siden. Man kan ringe til dem, ja, men det kan ikke være rigtigt, kunden skal betale taletid for det.

En forhandler bør levere en tilbagemelding på ordrestatus snarest efter kundens henvendelse, hvis der er opstået eventuel forsinkelse i afsendelsen af varen. No exception (medmindre de er konkursramt).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig