X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har du en imac i overskud?


Svar
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 29/05-04 19:04 
hey,

jeg står lige og mangler en imac!
så hvis du har en så smid en PM det betyder ikke noget om den virker eller ikke.
men hører gerne fra alle der vil af med en!

MVH Jonas
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
dRxLdRxLSkrevet 29/05-04 19:50 
/me krammer sin kæle-computer og siger: "bare rolig skat, jeg lader ikke manden få dig" ;-)

Nu er imacs jo så meget, er der nogen bestemt model du er på udkig efter?
Må man spørge hvad du skal bruge den til?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DizzyDizzySkrevet 29/05-04 19:59 
hehe

Der er en på qxl :)

qxl
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 29/05-04 21:26 
Den skal være samme model som Dizzy linker til!

jeg skal bruge den til en jukebox, som min storebror har lavet. så skærmen skal helst virke! :) så smider vi en pc i den og sliber selve kabinettet med sandpapir så lys ikke kan trænge igennem, så det istedet fanger lyset og lyser op! så er der et numlock pad til at styre selve jukeboxen med! :D når jeg engang får det lavet... regner jeg med at lave en lille guide! :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 29/05-04 22:04 
Lyder hvertfald festligt. :)
just plug it in.
majjohamajjohaSkrevet 29/05-04 23:02 
Håber satme du tager billeder af den! :D
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 30/05-04 00:03 
hehe bare rolig matt jeg skal nok smide et link til billedere når jeg engang er færdig! :D eller når jeg er i gang med den! så kan i jo altid komme med en ide eller noget! :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
jaesjaesSkrevet 30/05-04 01:18 
ReinholdJJ>
så kan i jo altid komme med en ide eller noget! :)

Få fat i en med trykfølsom skærm :)

Det har selvfølgelig været en promotion-ting, men den fedeste "computer-jukebox" jeg har set, var en iMac i (dengang) Fredgaard.
Den havde trykfølsom skærm, og der var store flotte cd-covers på skærmen lige til at trykke på.
Sådan en fætter gad jeg godt have i stedet for et alm. stereo-anlæg, hvis der selvfølgelig kunne fås fjernbetjening til dyret :)
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 30/05-04 01:36, rettet 30/05-04 01:37 
ja det kunne være ret fedt med en trykfølsom skærm... men har ikke lige så mange penge til det desværre! :( men det kan man jo altid købe en anden gang... jeg har også ir til min comp og så en remote så jeg kan styre min pc fra sengen dejligt nar man skal høre musik eller se film (har kun dvd i min pc) og i jukeboxen kommer der også ir i så jeg kan styre alle de ting man ikke skal kunne styre fra num-lock pad'en!
jeg har også prøvet dem i fredgaard...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
MIKA-LMIKA-LSkrevet 30/05-04 10:04 
Hvis jeg nogenside kommer til Danmark igen (....) har jeg en helt række ideer til mods jeg gerne vil lave. En af den er ovenstående, men jeg overvejer også en iBook istedet, for at gøre hele setup'et lidt mere mobile (med en 200 GB FiWi HDD og iTunes 4.5 med Party Mix og iMix er enhver iBook jo en ideelle travel-jukebox)

Det er irriterende at de ikke sælger selv-installation kits (da en iMac tur-retur til staterne vist godt kan løbe op), men dette er stedet hvis du skal have en touchscreen i din iMac (ja, det kan skam lade sig gøre ;)

Troll Touch
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig