X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Lette" fighter spil


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/05-04 16:52 
Jeg besluttede mig for, at jeg ville prøve at købe et let fighting spil til min PS2.

Jeg fandt DBZ meget billigt og selvom ALLE snakker om hvor let spillet er - mht. udførelsen af moves, så kan jeg ikke finde ud af en pind! Er spillet let og er jeg bare ikke til fighters eller?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SereGodSereGodSkrevet 10/06-04 16:52 
tja.... vil nu også sige at det er relativt nemt at finde ud af! du må bare ikke være typen... :-(
HankyHankySkrevet 10/06-04 22:58 
Tekken 4 kan være let for begyndere
og samtidig svært for den øvede... ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 10/06-04 23:34, rettet 11/06-04 00:14 
Ja tekken er ret godt, 100 millioner playstation ejere kan ikke tage fejl!

Der var et lignende tilfælde med fluer der heller ikke kan tage fejl, nu kan jeg bare ikke huske var det var de ikke kunne tage fejl af... ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 10/06-04 23:37 
At det er godt betyder ikke det er let - og det samme med at bare en masse spiller et spil betyder det ikke at det er godt (blot populært).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/06-04 23:43 
DOA2 er ret nemt at gå til.. (men 3eren er nemmere IMO)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
millenniummillenniumSkrevet 11/06-04 10:11 
DOA2 er nok det nemmeste fighter-spil jeg har prøvet (siden International Karakte). Når man først har fod på det så kræver det ikke så meget rutine eller strategi at gennemføre det.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig