X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

StarWars: Galaxies - værd at begynde på?


Svar
PapandPapandSkrevet 29/05-04 11:58 
Pengene er fundet frem, og den månedlige udgift til spillet er godkendt i budgettet. Men er spillet det værd?

De første måneder efter spillet udkom, væltede kritikken ned over det. Fejl og mangler var blandt de største kritikpunkter. Sidenhen skulle meget dog være rettet op, og der skulle være blevet tilføjet en hel del. Men er det nok?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 29/05-04 20:49 
Don't go there!

Jeg forventede så meget, men endte med at blive HAMRENDE skuffet. Spillet kan bare ikke leve op til sit navn. Intet endgame content, og generelt ikke noget at foretage sig. Elendig PVP, ligegyldige classes, intet loot, mangel på det meste.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
HeroldHeroldSkrevet 29/05-04 21:56 
Mente jeg havde svaret, men mit svar er åbenbart gået tabt.

Jeg ville kaste mig over enten City of Heroes, som skulle være ret fedt (Jeg har lånt en konto, som jeg leger lidt med - det tegner godt) - Eller vent på World of Warcraft, som _er_ ret fedt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 30/05-04 02:54 
cosmos_dk>
Don't go there!

Jeg forventede så meget, men endte med at blive HAMRENDE skuffet. Spillet kan bare ikke leve op til sit navn. Intet endgame content, og generelt ikke noget at foretage sig. Elendig PVP, ligegyldige classes, intet loot, mangel på det meste.

Jamen er spillet slet ikke blevet forbedret i løbet af de sidste par måneder?

Skal jeg sætte mig ned og tålmodigt vente på World of Warcraft?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig