X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chronicles Of Riddick


Svar
OkottaOkottaSkrevet 29/05-04 10:49 
Var det noget med endnu en solid FPS'er?

Ja tak.

Riddick Review
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
147 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
rapsacrapsacSkrevet 16/08-04 11:09, rettet 16/08-04 11:10 
hvad kurs regner du efter?

prisen er 29,99 hos cdwow
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
enfenenfenSkrevet 16/08-04 11:35 
Jeg har købt den på deres norske site og så betalt i euro. 339,99 NKR ~ 39,40 Euro. 1 Euro = 7,44 DKR. 39,40 Euro x 7,44 = 293 DKR.

Fik du fat i det :)
What is the Matrix?
CronossCronossSkrevet 16/08-04 12:06 
Og eftersom kursen på euro i forhold til den danske krone aldrig vil ændre sig, så holder prisen nok :p
enfenenfenSkrevet 16/08-04 13:41 
Den kan svinge en lille smule. Indtil nu har det dog været i 0.1 størrelsen. Så er der selvfølgelig gebyret til banken for valuta. Derfor 295,- som slutresultat.
What is the Matrix?
rapsacrapsacSkrevet 16/08-04 17:08, rettet 16/08-04 17:27 
hvorhenne på siden finder du Riddick???
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
enfenenfenSkrevet 16/08-04 17:32 
Den var der i morges. Den er sikkert udsolgt i øjeblikket. Den er heller ikke at finde på .com siden.
What is the Matrix?
StriferStriferSkrevet 16/08-04 17:36 
Min order står som "Pending Despatch". så jeg ved ikke hvor lang tid der går.

Men det er jo ikke på lager så. :(
XBL Gamertag: ZeNtiX
OkottaOkottaSkrevet 16/08-04 17:45 
Køb det dog i en butik herhjemme - det koster kun 430,-
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
D.B.M.D.B.M.Skrevet 16/08-04 17:54 
Play.com har også spillet til £ 26.99 og her er det på lager.

Det bliver omregnet ca. 300 kr.

Play.com
StriferStriferSkrevet 16/08-04 19:29 
Okotta>
Køb det dog i en butik herhjemme - det koster kun 430,-


Snøft.. Det skal du jo ikke sige nu, igår var jeg i 3 forskellige Eb Games i KBH, ingen af dem havde spillet på lager.

Øv..:(
XBL Gamertag: ZeNtiX
enfenenfenSkrevet 16/08-04 19:45, rettet 16/08-04 19:52 
Jamen, hvis du har bestilt, så er der sikkert ingen problemer. CD Wow plejer( det er ikke altid det sker) at fjerne udsolgte varer fra deres side.

Du kan selvfølgelig stadig nå at få en "CD WOW! Order Delay:....." mail fra CD Wow.

Jeg kan sagtens vente nogle dage med at få spillet, da jeg ikke er afhængig af at spille :) - vejret er dog ikke for godt, selvom det stadig er varmt.
What is the Matrix?
SephirothSephirothSkrevet 16/08-04 20:23 
Jeg overvejer faktisk at investere i spillet, selvom FPS'er normalt ikke er mig. Riddick lyder dog som en utrolig spændende titel udfra de anmeldelser jeg har læst.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 16/08-04 20:53 
Nu har jeg som sagt ikke prøvet det endnu, men efter anmeldelserne at dømme, så er der vist tale om den bedste "movie to game" til dato.
What is the Matrix?
StriferStriferSkrevet 16/08-04 22:04 
Enfen>
Jamen, hvis du har bestilt, så er der sikkert ingen problemer. CD Wow plejer( det er ikke altid det sker) at fjerne udsolgte varer fra deres side.

Du kan selvfølgelig stadig nå at få en "CD WOW! Order Delay:....." mail fra CD Wow.

Jeg kan sagtens vente nogle dage med at få spillet, da jeg ikke er afhængig af at spille :) - vejret er dog ikke for godt, selvom det stadig er varmt.

Du har 100 % helt sikkert ret. Jeg er ikke erfaren på det område, og ja, vejret er dejligt, og ventetiden kan man leve med:)
XBL Gamertag: ZeNtiX
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/08-04 22:14 
Spillet er med Xbox live.. hvad indbyder dette?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JmogJmogSkrevet 16/08-04 22:39 
Mener du "hvad indebærer dette?"

Ikke så meget, spillet kan nemlig ikke spilles over Live. Hvorfor troede du det?
enfenenfenSkrevet 16/08-04 22:45, rettet 16/08-04 22:45 
Enfen>
....
Du kan selvfølgelig stadig nå at få en "CD WOW! Order Delay:....." mail fra CD Wow.

Så kom mailen med forsinkelsen. "CD WOW! Order Delay: Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay XBox".

Jeg havde også lidt på fornemmelsen, at den ville komme. Jeg har sgu handlet for mange gange hos dem tidligere :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 16/08-04 23:28 
Riddick er godt, så I skal nok blive glade for det, når I endelig modtager det ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
StriferStriferSkrevet 17/08-04 07:10 
Jeg har ingen mail, fået endnu. Men den skal nok komme.;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
enfenenfenSkrevet 17/08-04 10:01 
Det kan godt være, at du får spillet før mig, selvom du har bestilt efter. Det skulle ikke være første gang( eller sidste), at CD Wow laver det nummer :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 10:53 
Man kan iøvrigt sige meget om Riddick, men det er uden tvivl det grafisk flotteste konsol-video spil nogensinde produceret.

Og det er pretty much a solid fact.

Jeg har aldrig nogensinde set noget lignende - selv PC graphics whores, formoder jeg vil krybe til korset, når de ser dette spil blive demonstreret.

Bl.a går man igennem et rum, som stort set kun eksisterer som en transition til et andet, større rum - i dette første rum, overvældes man af en lyssætning, skygge effekter, textures og generel kæben-på-gulvet-grafik, som jeg...ja jeg mangler ord - det SKAL ses.

Jeg udfordrer jer til at finde et spil - uanset konsol platform - som er flottere (eller bare ligeså flot) som / end The Chronicles of Riddick.

Sæt i gang.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:01, rettet 17/08-04 11:01 
Okotta>
Bl.a går man igennem et rum, som stort set kun eksisterer som en transition til et andet, større rum - i dette første rum, overvældes man af en lyssætning, skygge effekter, textures og generel kæben-på-gulvet-grafik, som jeg...ja jeg mangler ord - det SKAL ses.

Og vi så i laaang tid :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/08-04 11:11 
Og laaaang tid igen ;-)

Og for det ikke skal være løgn, så er spillet ligeså pænt, når man kommer endnu længere ind i det.

Du SKAL ha' denne FPS Bede - Zeroburst er osse med nu; Han "brød sammen" og købte det igår :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-04 11:13 
Jeg skal nok købe det. Bare rolig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
StriferStriferSkrevet 17/08-04 14:35 
Så var de in-game video'er sku ikke fake... Nu kan jeg sku ikke vente...
XBL Gamertag: ZeNtiX
rapsacrapsacSkrevet 17/08-04 22:16 
Okotta- når du om (forhåbentlig) ikke så lang tid bliver træt af det, vil jeg gerne købe det...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
CronossCronossSkrevet 17/08-04 23:14 
Spillet er flot, men om det er det flotteste spil når alt kommer til alt, er et spørgsmål om definition.

Ser man KUN rent teknisk på sagen er det klart at Riddick bestemt er et af de flotteste spil, men generelt vil jeg sige at jeg nemt kunne nævne de første 5 spil der overall har langt mere helstøbt, veldesignet, original - og kort sagt flottere grafik.
OkottaOkottaSkrevet 18/08-04 11:22 
Jeg vil gerne høre lidt mere om de 5 spil? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 21/08-04 19:03 
Cronoss >

Hvilke er de ca. 5 spil du kunne nævne?

Når vi snakker Riddick, så snakker vi jo ikke kun rent teknisk; Man har valgt at vise spillets verden (hovedsagligt dystre og mørke fængsels miljøer), på en måde så man ikke et øjeblik er i tvivl om, hvor det er man befinder sig.

Ergo - spillet er en solid grafisk showcase, teknisk, men så sandelig også i sin helstøbte visualisering af hele spillets univers.

En komplet, usandsynlig flot grafisk pakke, om man vil.

Jeg er meget interesseret i at høre om spil, som grafisk er ligeså helstøbte oplevelser som Riddick - eller endda flottere, som du sagde du kunne nævne nogle af?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
XBLRXBLRSkrevet 21/08-04 20:18 
Jamen det er jo alt for sindsygt vildt, ja der er ikke ord der kan udtales om dette spil det er så fedt, hele atmosfæren, spillet opbygning og selvfølgelig den møg lækre grafik, nej ville bare lige fortælle hvor solgt jeg er, når så bliver det nok ikke til så meget rb6 3 black arrow alligevel......
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/08-04 20:52 
Kan det linkes/spilles over XBC?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 21/08-04 21:16 
Nej, ingen multiplayer overhovedet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OmenOmenSkrevet 21/08-04 21:26, rettet 21/08-04 21:28 
Okotta>
Man kan iøvrigt sige meget om Riddick, men det er uden tvivl det grafisk flotteste konsol-video spil nogensinde produceret.

Og det er pretty much a solid fact.

Jeg har aldrig nogensinde set noget lignende - selv PC graphics whores, formoder jeg vil krybe til korset, når de ser dette spil blive demonstreret.

Selvfølgeligt er det ikke en fact.

Riddick er flot, men på ingen måde det flotteste spil lige nu. Der er adskillige underlige kameravinkler hvor figurernes teksturer virker underligt udetaljerede og grynede. Specielt kritisk er det i situationer hvor grafikken det ene tidspunkt er helt utrolig for derefter, et par frames senere, at virke unødvendigt grynede og malplacerede.

Udover det synes jeg hurtigt den grafiske stil bliver trættende (ja, jeg ved godt at spillet tager plads i et miljø der ikke tillader så meget andet, men her blev brugt store vendinger som flotteste spil nogensinde).

Selvom det måske er åbenlyst synes jeg Doom 3 på en rimelig pc er længder foran Riddick rent grafisk, og så har ID haft større mulighed for at lave nogle mere variede omgivelser.


Btw. er det ikke lidt parakdoksalt at bruge en negativt lydende beskrivelse som "PC graphics whores", når man nu selv udfordrer til en diskussion som udelukkende handler om grafik?
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 21/08-04 22:42 
Omen>
Btw. er det ikke lidt parakdoksalt at bruge en negativt lydende beskrivelse som "PC graphics whores", når man nu selv udfordrer til en diskussion som udelukkende handler om grafik?

Der var sådan set ikke ment noget negativt med det.

Men selv PC brugere, med de hurtigste maskiner og kraftigste grafikkort, må kunne se kvaliteterne i Riddick's grafik.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 21/08-04 22:56 
Der er slet ingen tvivl om at Riddick har utroligt grafik, men nu forstod jeg din tidligere påstand som om at der ikke fandtes noget flottere, og det er jeg slet ikke enig i.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 21/08-04 23:08 
Hvad er det for nogle konsolspil, som er flottere end Riddick?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 22/08-04 00:15 
Dunno

Men da du tog PC med før, mener jeg stadig Doom 3 er længder flottere end Riddick.
Vote Ficus!
WehnerWehnerSkrevet 22/08-04 01:04 
Okotta>
Man kan iøvrigt sige meget om Riddick, men det er uden tvivl det grafisk flotteste konsol-video spil nogensinde produceret.

...

Jeg udfordrer jer til at finde et spil - uanset konsol platform - som er flottere (eller bare ligeså flot) som / end The Chronicles of Riddick.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OmenOmenSkrevet 22/08-04 01:38 
Okotta>
Jeg har aldrig nogensinde set noget lignende - selv PC graphics whores, formoder jeg vil krybe til korset, når de ser dette spil blive demonstreret.

Som allerede påpeget...

*sigh*
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 22/08-04 01:50 
Omen >

Bare så vi ikke misforstår hinanden - jeg ville gerne høre om folk ku' finde et konsol-spil, som var flottere end Riddick; IKKE et PC spil, som var flottere end Riddick

Min note om "PC graphics whores", var en bemærkning om at selv de folk, vil blive imponeret over hvad en billig maskine som Xbox kan levere Vs. hvad en dyr PC + ditto grafikkort leverer = De burde krybe til korset og indrømme at Xbox "kan noget".

Så - nu sku' der vel ikke kunne opstå flere misforståelser.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 22/08-04 09:58 
Ok, fair nok ;)
Vote Ficus!
JloweJloweSkrevet 22/08-04 10:40 
Okotta>
= De burde krybe til korset og indrømme at Xbox "kan noget".
Så - nu sku' der vel ikke kunne opstå flere misforståelser.


Så er du klar til at trække lidt i land på nedenstående indlæg, hvor du skriver at xbox er ved at have "udtjent" sin værnepligt

xbox2 noget at glæde sig til?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
XBLRXBLRSkrevet 22/08-04 14:15 
jeg er sku enig i okkota, der er intet der er lavet så¨flot til konsol før, plus den bemærkning med at grafikken er kornet og utydelig nogle gange, det sker jo kun i de der sekvenser, ikke når du spiller selve spillet, jeg har ihvertfald ikke set det, og jeg er nu på ca 16 timer+, synes også det sætter det lidt i perspektiv at et grafik kort der koster det samme som 2,3 xboxe, er NÆSTEN det eneste man kan bruge hvis man vil nyde grafikken som den skal nydes, da det ikke er sjovt at spille et spil man ved at ikke er i sin rigtige form (Grafisk), det er jo næsten som at spille mario uden farver (bare lige min mening)
RuneSPRuneSPSkrevet 22/08-04 20:05 
Okotta>
Omen >

Bare så vi ikke misforstår hinanden - jeg ville gerne høre om folk ku' finde et konsol-spil, som var flottere end Riddick; IKKE et PC spil, som var flottere end Riddick

Min note om "PC graphics whores", var en bemærkning om at selv de folk, vil blive imponeret over hvad en billig maskine som Xbox kan levere Vs. hvad en dyr PC + ditto grafikkort leverer = De burde krybe til korset og indrømme at Xbox "kan noget".

Så - nu sku' der vel ikke kunne opstå flere misforståelser.


Det kommer jo an på hvad definitionen af "flot" grafik er... Der er med garanti en masse som synes at fx grafikken i VJ eller Zelda TWW er flottere - netop pga en helt anden grafikstil... ellers hvis man kigger på et spil såsom REmake vil jeg da i hvert fald mene at figurne er flottere - pga det højere polygontal... men selvfølgelig så kan de 2 spil ikke rigtig sammenlignes...

Men teknisk så er det da et af de flotteste spil pt...
OmenOmenSkrevet 22/08-04 20:49, rettet 22/08-04 20:50 
Okotta>
Jeg udfordrer jer til at finde et spil - uanset konsol platform - som er flottere (eller bare ligeså flot) som / end The Chronicles of Riddick.

Burnout 3 til Playstation 2.

Jeg synes uden tvivl det tekniske aspekt er mindst ligeså imponerende som Riddick på Xbox, og så er spillet det flotteste jeg endnu har set blive presset ud af værtsmaskinen.

Fantastiske effekter, fantastiske grafik, imponerende høj (60fps?) og stabil framerate.

Burnout 3 fortjener (ligesom Riddick) den bedste skærm og det bedste lydanlæg man kan smide efter det.
Vote Ficus!
RuneSPRuneSPSkrevet 22/08-04 21:26 
Ahh, det er jo heller ikke udkommet endnu... desuden tror jeg xbox versionen bliver flottere...
ComradeComradeSkrevet 22/08-04 23:51 
Ja, synes heller ikke rigtig man kan sammenligne med et spil, som ikke er udkommet endnu. Desuden har alle de film jeg har set fra Burnout 3, som virkelig har vist noget hi-res fra spillet (bl.a. dem på IGN), har disse været fra Xbox versionen.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 23/08-04 11:11, rettet 23/08-04 11:14 
Burnout 3 kan man sagtens bruge i en sammenligning - spillet er sådan set færdigudviklet, og venter bare på at udkomme d. 9 september.

Xbox versionen bliver nok pænere, men til PS2, så er spillet uden tvivl noget af det mest imponerende set på maskinen.

Criterion har jo også udtalt, at PS2 versionen skulle ligne det pæneste Xbox spil - om det holder stik, må vi jo vente og se.

Iøvrigt - var det ikke fordi jeg har fået Controller S til min Xbox, så købte jeg PS2 versionen af Burnout 3; Burnout spillene er kiksede at spille, med den gamle Xbox controller - man mangler denne her tighte kontrol med bilerne, som den store controller bare ikke kan give.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RuneSPRuneSPSkrevet 23/08-04 15:04 
Om det er færdigudviklet er vel ligegyldigt... for at kunne bedømme grafikken ordentligt skal man have det foran sig kørende på sin maskine... man kan ikke altid stole på trailers og slet ikke screens da det sagtens kan være i en højere opløsning end hvad spillet egentlig kører i...

Har i hvert fald ofte set en trailer af et spil og efter jeg har prøvet det IRL, så var det pludselig slet ikke noget specielt mere... (host*PGR2*host)
OkottaOkottaSkrevet 23/08-04 16:10 
Så må du jo spørge Omen, om han har haft Burnout 3 foran sig, kørende på sin PS2.

Omen? ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
147 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig