X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chronicles Of Riddick


Svar
OkottaOkottaSkrevet 29/05-04 10:49 
Var det noget med endnu en solid FPS'er?

Ja tak.

Riddick Review
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
147 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 29/05-04 10:49 
Var det noget med endnu en solid FPS'er?

Ja tak.

Riddick Review
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 29/05-04 10:59 
Not bad. Jeg var ikke superimponeret af hvad jeg så på E3, men for at være ærlig, var det ikke der jeg stod i længst tid.

Come on - Der var jo Jungle Beat ovre hos Nintendo.. :$
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 29/05-04 12:17 
De virker ret imponeret over gameplayet, så det skal man da helt sikkert have fingre i. Jeg kan heller ikke lade være med at bide mærke i den utroligt lækre grafik.
I win, you loose
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 29/05-04 13:10 
har lige set traileren til filmen, den ville have været über cool hvis det ikke var Vin Diesel i hovedrollen :/
Bede-xBede-xSkrevet 29/05-04 15:31 
Det er jo altid rart at blive overrasket af spil, som man ikke forventer meget af.

Riddick lyder interessant. Kan godt lide at der er lidt rpg elementer i det.

" the game's biggest bummer is its lack of multiplayer options. I SOOO badly want to play this online it hurts. In a genre that's inherently defined with multiplayer online missions, and on a console that's now defined by its superior online capabilities, Riddick's lack of multiplayer options is a huge bummer. "

Ja, det generer ikke mig. At en udvikler har valgt at fokusere paa singleplayer passer mig glimrende. Havde der vaeret en multiplayer, ville den sikkert bare vaeret blevet set kort, hvorefter vi igen ville vaere tilbage paa ringverdenen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 29/05-04 16:29 
Er der noget specielt spil du hentyder til? :P
I win, you loose
jaesjaesSkrevet 29/05-04 17:48, rettet 29/05-04 17:57 
Trailerne på GS kan klart anbefales. Det spil er en vinder.

Jeg er dog lidt bekymret for om banedesignet måske er for ensformigt (baseret på film og screens - har kun skimtet et par anmeldelser, så jeg må jo læse lidt mere).
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 29/05-04 18:59, rettet 29/05-04 18:59 
De virker nu ellers ret glade for det. Så lige et video review af spillet på ign og kan klart anbefale det for alle insiders.

Jeg faldt desuden over releasedatoen på gamepad, det står til den 18. i næste måned. Er der nogen som kan af/bekræfte dette?
I win, you loose
HeroldHeroldSkrevet 29/05-04 19:26 
Jeg kan afkræfte det. Det udkommer d. 18. august herhjemme.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 29/05-04 19:59 
Det var da kedeligt :(, men tak for det...*snøft*
I win, you loose
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-04 11:45 
Er ret meget enig i at, multiplayer ikke er nødvendigt. Jeg føler at der er så mange live spil, hvor multiplayeren er "Puttet på"!

Også er der bare massere som ikke er testet ordentligt, helt ned til interfacen og HUD display!:S

Riddick ser cool ud, men er ikke så vild med VD... XxX var en meget lam film, IMO:D Men på den anden side døde han i Saving Private Ryan, så det skal der kys for^_^

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/05-04 11:51 
Kan det ikke være lige meget at en eller anden talentløs actionhelt har hovedrollen? Det gør vel ikke spillet dårligere :)
I win, you loose
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/06-04 16:00 
Herold>
Jeg kan afkræfte det. Det udkommer d. 18. august herhjemme.

Købt! Det ser for vildt ud...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 01/08-04 12:21 
Det ser ud til, at Riddick nu udkommer d. 13 August herhjemme.

Kan nogen bekræfte dette?

Jo mere jeg læser, ser og hører om spillet, så lyder det til at det er et af de bedste spil man kan få lige nu.

De svenskere kan et eller andet med spil udvikling, som danskerne ikke kan - og det er vist endnu engang lige blevet bevist; Og så kan de noget med Xbox, som ihvertfald *ingen* danske udviklere kan - det må siges at være et faktum.

Jeg spillede Riddick demoen i EB, den anden dag, og jeg var *meget* imponeret over grafikken. Sådan skal Doom 3 se ud på Xbox - gloomy, dark and oppressive.

Måske Vicarious Visions lige ta'r en snak med Starbreeze, og får nogle tips til grafisk design i en FPS'er - det ville ikke genere mig det mindste. Det kan også være det ikke bliver nødvendigt, og at Doom 3 kommer til at se ud som det skal se ud - på Xbox - men Riddick er den ondelyneme ualmindeligt ondt (læs: flot) at se på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MrCaseMrCaseSkrevet 01/08-04 12:27 
Jeg har lige hevet det hjem fra cdwow til at demo'e projektor og surround... glæder mig meget!
Have you considered sucking less?
DommergaardDommergaardSkrevet 01/08-04 13:32 
Hmm... det lyder til at være et rigtig fedt spil, men jeg ved sq ikke helt. Det er ikke så langt jo :\
enfenenfenSkrevet 01/08-04 14:15 
MrCase>
Jeg har lige hevet det hjem fra cdwow til at demo'e projektor og surround... glæder mig meget!

Hvis du kigger på CD Wow, så står der, at det først udkommer den 18 oktober. Om det er en fejl ved jeg ikke.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 01/08-04 15:07 
13 August skulle være god nok.

http://uk.vugames-europe.com/home.aspx

Vælg spillet derinde fra, og check datoen.

Uha det bliver godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 01/08-04 15:12 
Sonic.dk>
Hmm... det lyder til at være et rigtig fedt spil, men jeg ved sq ikke helt. Det er ikke så langt jo :\

Hvis man vil storme igennem sine spil, så kan alle spil vel gennemføres på et par timer eller fire.

Riddick indeholder mange timers gameplay - Gamespot, IGN og alle andre siger det; 10 timer kan man *ihvertfald* bruge på det, og sagtens mere endnu. Det skulle også ha' en glimrende replay værdi.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 01/08-04 15:48 
Nah, man kan ikke gennemføre alle spil på et par timer eller fire. Især ikke første gang man spiller det, der tror jeg ikke at man vil skynde sig igennem spillet som man lige har givet flere hundrede kroner for.

10 timer er vel ok... ved stadig ikke om det er noget jeg vil inverstere i :\
KalicolaKalicolaSkrevet 01/08-04 16:12 
10 timer er efter min mening lige i underkanten
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 01/08-04 18:18 
Præcis... det kan gennemføres på en god lørdag :)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/08-04 19:06 
De timer og kroner er godt givet ud IMO. Dette spil er virkelig lækkert.
I win, you loose
CronossCronossSkrevet 02/08-04 02:51, rettet 02/08-04 02:51 
Riddick er super.

Det er rimeligt langt, en del længere end så mange spil i samme genre. En stor fordel er at det ikke gentager sig selv i uendelighed som så mange andre titler.

Grafikken er for vild, lyden er god, Vin Diesel er ok, og kampsystemet sparker seriøst røv!!!
Køb Riddick hvis du vil underholdes af et af et godt FPS. I mine øjne det bedste spil til Xbox i år.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/08-04 08:00, rettet 02/08-04 08:00 
Enig - det er et af de bedste spil til Xbox i år.

Riddick anmeldelse
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/08-04 14:11 
Et videoreview på insider ign.com skam roste de det spil.. men de var meget ærgelige over 3 grumme ting.
spillet er hurtig gennemført.. (15-16timer)
Ingen multiplayer
og at man kunne komme til at trykke på center tommelstik knappen i kamp så ens syn blev forandret.. (eller noget)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OkottaOkottaSkrevet 02/08-04 14:26 
15-16 timer er hurtigt gennemført? Please - der er masser af kvalitets spille-tid i 15-16 timer.

Ingen multiplayer? Screw multiplayer - jeg vil ha' et lækkert storydriven singleplayer spil, når jeg får Riddick. Vil jeg ha' multiplayer i mine FPS's, så får jeg tit nok et fix i Halo.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-04 16:13 
15-16 timer? That's more like it!
NaieraNaieraSkrevet 02/08-04 16:16 
Det er fjollet at lade være med at købe et spil, bare fordi det måske ikke holder mere end 10 timer. Især hvis det er et, som folk siger er så godt, som Riddick. Alt kan jo sælges videre i dag, når det er færdigspillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/08-04 16:53 
Naiera har ret. Jeg foretrækker til enhver tid et spil, der er fokuseret og gennemgående underholdende (case in point: Max Payne 1 & 2) fremfor spil, man kan mærke kunstigt er blevet forlænget, for at give dem levetid.

Dog tror jeg at IGN skyder lidt over, når de siger 15-16 timer, men man kan da have lov til at håbe.
(...)
OkottaOkottaSkrevet 02/08-04 17:02 
Enig - Max Payne 1 + 2 = Short, sweet and to the point.

Jeg er igang med at gennemspille begge to igen, i øjeblikket, og jeg nyder det stadig, selvom jeg har gennemført begge to flere gange.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/08-04 21:05 
Sonic.dk>
15-16 timer? That's more like it!

Men så langt er det sq ik' :P
7-10 er mere præcist...... men HVILKE 10 timer..mums
I win, you loose
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 00:11, rettet 14/08-04 00:20 
Nu har der været meget positiv omtale (og ganske fortjent)af Riddick, men nu bliver jeg nødt til at få luft for en MEGET frustrerende oplevelse med spillet. Jeg købte det i eftermiddags og har spillet det i nogle timer.

*SPOILER*
Min frustration starter ved gladiatorkampene lige inden man skal ned i minerne. Man skal kæmpe mod ca. fem modstandere af stigende sværhedsgrad, disse skal man selv kontakte på tværs af områder hvor der loades en del. Ok fair nok, ikke helt gennemtænkt men lad gå. Jeg kæmper mig igennem til den sidste og ret svære modstander, og får klø da jeg kun har en "firkant" liv tilbage og har brugt muligheden for medic. Jeg bliver derfor nødt til at starte forfra med kampene (eller rettere fra kamp nr 2)
og kæmpe klogere og gemme godt på medicinen (og har i begge tilfælde købt en kølle). Det var godt nok irriterende at skulle rundt og samle modstandere op igen med det gik med kun moderat banden. Jeg vinder de fem gladiatorkampe og bliver slæbt med.

Jeg skal nu kæmpe mod Abott. Det går mildest talt ikke for godt og jeg må bruge en hel del forsøg på at klare ham. Jeg bryder mig overhovedet ikke om førstepersons perspektivet i disse evige omkampe hvor jeg hamrer næven i sofaen hver gang jeg taber til ham. Nå, endelig får jeg bugt med svinet og tager hans keycard og bevæger mig ned til working area. Her fumler jeg ind i et lokale hvor der tydeligvis skal bruges stealth og mister livet et par gange. Jeg prøver istedet at gå over til robotten og bliver dræbt på stedet, no warning.
*SPOILER SLUT*

Jeg beslutter mig for at gå ud til hovedmenuen kigge lidt concept art og så vende tilbage. Men NEJ, til trods for at spillet har skrevet massevis af gange det har gemt siden 2. gladiatorkamp kan jeg kun genstarte spillet derfra. Hvad ialverden har de tænkt på med det savesystem? Det kan godt være det er mig der ikke har fattet hvordan man helt nøjagtigt bruger det, men det vil jeg stadigvæk tilskrive som en fejl hos udviklerne.

Irriterende at dårligt design skal ødelægge oplevelsen af et ellers glimrende spil, på en måde der gør at jeg formentligt ikke orker at spille det igen før om et par dage. Generelt synes jeg iøvrigt stadigvæk, at first person fistfighting er en lidt kluntet affære også i dette spil. Det kan til nøds gå i små doser, men ikke for meget ad gangen.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 14/08-04 00:40 
Den fejl oplevede jeg godt nok ikke...
I win, you loose
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 00:47 
Hmmm, lyder lidt mærkeligt så. Gad vide om det så er en fejl i spillet, eventuelt trigget af jeg tog hen til working area (hvor mit sidste brugbare save sidder ) før jeg gik igang med 3. gladiator kamp og dermed før jeg behøvede/skulle det?
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 00:48 
RQvsnapz>
Den fejl oplevede jeg godt nok ikke...

Gik du også ud til hovedmenuen på samme tidspunkt?
OkottaOkottaSkrevet 14/08-04 01:00 
Det er sikkert fordi du er gået ud i hovedmenuen - mange af de checkpoints spillet har skrevet, gælder sandsynligvis kun når du er inde i spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 01:13 
Jo, men så kunne det være rart at se forskel på hvornår det er et regulært savegame eller blot et respawn point. Jeg opdagede ihvertfald aldrig forskellen. Og hvis det er tilfældet synes jeg stadigvæk godt der kunne være et regulært save efter man har fået keycardet.
OkottaOkottaSkrevet 14/08-04 01:20 
Uden du må hænge mig op på det, så tror jeg at et regulært save game - hvor du kan quitte til menu og starte igen - indikeres med et "I" i øverste højre hjørne af skærmen; Når der kommer et "I", så mener jeg man har fået et nyt objective, og at spillet laver et rigtig checkpoint.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 01:23, rettet 14/08-04 01:29 
Ja ok, men så burde det egentligt også have gemt eftersom de fem kampe er et objective i sig selv.

EDIT:
Iøvrigt kom der masser af I'er udover det, da jeg gik rundt og snakkede med folk om sidemissioner. Så der har i såfald været rig mulighed. Jeg forstår egentligt stadigvæk ikke hvad problemet er. Men jeg har en lumsk mistanke om at det er fordi den istedet laver regulære saves ved nye områder og derfor har lavet et efter 2. kamp da jeg ved et tilfælde kom ind i working area før det var nødvendigt. Derfor gemmer den ikke rigtigt før jeg er kommet videre geografisk i plotlinjen, hvis man kan sige det sådan. Altså næste område efter working area, hvilket formentligt er minerne.
OkottaOkottaSkrevet 14/08-04 01:26 
Du får jo trods alt et save, efter kamp nr. 2, eller..? Så hvis du dør i en af de efterfølgende kampe, så starter du efter kamp nr. 2?

Det skal vel heller ikke være alt for nemt ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 01:30 
Jeg døde netop først efter jeg havde gennemført kampene og var nået videre.
OkottaOkottaSkrevet 14/08-04 01:32 
Du gik hen til en robot og blev dræbt på stedet? Skulle det læses som en fejl du mener er i spillet - at robotten slår dig ihjel...uden warning?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 14/08-04 01:34 
Nej slet ikke :-) Det er savemetoden jeg har haft problemer med. Se evt. min rettelse i forrige indlæg.
TurricanTurricanSkrevet 14/08-04 11:49 
Øhh, lidt OffTopic, men hvor meget hænger filmen sammen med Pitch Black?
The Gods pause for a moment...
OkottaOkottaSkrevet 14/08-04 13:09 
Spillet er en prequel til Pitch Black, så man behøver ikke ha' set filmen, for at "forstå" spillet.

Spillet kan sagtens stå helt alene.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CronossCronossSkrevet 15/08-04 23:53 
Jeg synes at nævekampene er ALT for nemme. Jeg klarede alle modstandere i gladiatorkampene på første forsøg, og da jeg døde een gang ved Abbot var det den eneste gang jeg egentligt brugte en smule taktik.

Ellers er det jo bare at lave et countermove hver gang de slår, så er de døde på stedet.
Og køb ALDRIG køllen :). Den er nærmest ubrugelig.
RuneSPRuneSPSkrevet 16/08-04 00:19 
16-17 timer!?!?!?! Ja, hvis man er totalt noob måske, jeg tog 4-5 timer om det første gang og ca. lidt over 3 timer 2. gang :/

Men det er et fedt spil så længe det varer, helt sikkert...

mht gladiator kampene så giver jeg ovenstående ret, køllen er ubrugelig, især mod abbott, da han ikke bliver "lammet" af den.... brug en kniv, den er meget hurtigere....
StriferStriferSkrevet 16/08-04 07:34 
OT:

Jeg sad og blev mere og mere skuffet, da jeg ikke kunne finde CoR nogel steder på nettet.


Så fandt jeg CdWow, prøvede at lægge i kurv, da jeg kun er 14 har jeg kun Electron.

Og hvad sker der så, man kunne lige pludselig godt betale med Electron dér. Wooohooooo!

Det var sku' også en billig affære. :)
XBL Gamertag: ZeNtiX
enfenenfenSkrevet 16/08-04 09:56 
Jeg har også selv lige bestilt over CD Wow. 295,- hvis kursen holder :)

Det er ikke galt.
What is the Matrix?
147 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig