X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ultimate Mortal Kombat 3


Svar
nerosnerosSkrevet 28/05-04 18:45, rettet 28/05-04 18:49 
Yes!

Jeg har lige købt Ultimate Mortal Kombat 3 på ebay til min saturn! Glæder mig til at spille det! Jeg ved at der findes mange Mortal Kombat Spil, men UMK3 skulle vist være et af de bedste, hvad mener i?
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 28/05-04 18:52, rettet 28/05-04 18:53 
Mortal Kombat 3 er IMO det dårligste spil i serien.
1'eren var jeg vild med, og 2'eren er endnu federe.
Grundet jeg synes #3 er kedeligt, er at det simpelthen
indeholder de mest kedelige characters i serien, overhovedet.
Mk Trilogy er så rigtig guf, da det indeholder stortset alle
characters.

Er nu heller ikke bleg for at indrømme, at jeg synes rigtig
godt om Deadly Alliance, selvom stilen i det nye og det gamle er vit forskelligt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 28/05-04 19:01 
Det har dog ellers fået mega god kritik fra Dave's sega saturn page! Jeg er hardcore MK Fan!! Så deeeeet.........!!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 29/05-04 00:09 
Husk den ultimative kode til UMK3 er "CRAZYCYRAZ"(kan ikke lige pt huske om han staves med Z eller X?) indtast den med C,Right,A,Z,Y osv når hvide copyright tekst står i starten af spillet. Der skulle komme en lyd og tryk derefter op når man kommer til valg-firkanten for at finde ? menuen.

Giver adgang til de 3 låste figure og andet godt. Da der ikke er save med så er det rart bare kunne åbne dem op fra start, uden først at skulle trykke de åndsvage koder ind på vs. skærmen.
Michael_Michael_Skrevet 29/05-04 15:41 
Det ER også hamrende godt hvis man er MK fan, og især til Saturn er det en fryd.

Eneste "mangel" er, efter min mening, at Noob Saibot først bliver spilbar i efterfølgeren Mortal Kombat Trilogy.

--Michael
HankyHankySkrevet 29/05-04 16:36 
Nerosretro>
Det har dog ellers fået mega god kritik fra Dave's sega saturn page! Jeg er hardcore MK Fan!! Så deeeeet.........!!

Er selv temmelig vild med MK-serierne, men bemærk
lige, at jeg udtalte mig om det normale Mk3 og ikke
Ultimate udgaven, da jeg ikke har prøvet den.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 29/05-04 16:49 
UMK3 var det eneste spil, der fulgte med min Saturn, da jeg købte den. Jeg ved godt at MK-serien ikke ligefrem er den bedste 2D-fighter, og kunne ikke finde på at købe det alene. Men jeg havde da en del sjove minder om de tre første MK-spil fra dengang de udkom, så jeg skulle da lige prøve det.
Det blev en meget kort fornøjelse. Det spil er godt nok ringe. Det er helt utroligt at det kan være blevet så forældet, når et spil som Street Fighter 2 stadig kan måle sig forholdsvis godt med dagens standard.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 29/05-04 17:02 
Sumez>
Det er helt utroligt at det kan være blevet så forældet, når et spil som Street Fighter 2 stadig kan måle sig forholdsvis godt med dagens standard.

Er det _måske_ noget med at MK levede højt på ikke-gameplaymæssige elementer (ie. digitaliseret grafik og vold)...? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 29/05-04 17:26, rettet 29/05-04 17:27 
RJK>
Er det _måske_ noget med at MK levede højt på ikke-gameplaymæssige elementer (ie. digitaliseret grafik og vold)...? :)

Fristes til at sige, Nemli' ja :)
Derudover kan jeg nu også godt lide sværhedsgraden og hastigheden i MK.
(Den hastighed som hverken er i SF2 eller SF2T - PAL vel og mærket)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 29/05-04 17:28 
Husker jeg forkert, eller havde Super Street Fighter 2 Turbo ikke det tempo?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael_Michael_Skrevet 29/05-04 17:44 
RJK>
Sumez>
Det er helt utroligt at det kan være blevet så forældet, når et spil som Street Fighter 2 stadig kan måle sig forholdsvis godt med dagens standard.

Er det _måske_ noget med at MK levede højt på ikke-gameplaymæssige elementer (ie. digitaliseret grafik og vold)...? :)

Jeg er helt grundlæggende ikke enig med Sumez mht om UMK3 er forældet eller ej, men under alle omstændigheder har SF - og MK spillene altid delt folk i to lejre.
SF til de mere "elitære" spilentusiaster og MK til de der gerne bare ville have et hurtigt "rush".
UMK3 er i den henseende ikke mere forældet end SF2. Det er stadig betydeligt sjovere at tage en hurtig omgang MK end det er SF2 i dag.
Det sagt, mener jeg at SF2T på SNES er et af de bedste kampspil på noget konsol overhovedet, så ja, jeg er selv en anelse elitær i den retning.

--Michael
HankyHankySkrevet 29/05-04 18:00, rettet 29/05-04 18:03 
Wehner>
Husker jeg forkert, eller havde Super Street Fighter 2 Turbo ikke det tempo?

Nej og jo.
Det har tempo, ja -- ,men ikke i nærheden af MK3
:)

Palmer Eldritch>
...men under alle omstændigheder har SF - og MK spillene altid delt folk i to lejre.
SF til de mere "elitære" spilentusiaster og MK til de der gerne bare ville have et hurtigt "rush".

Og så er der dem som ikke kan bestemme sig, da de synes ligegodt om begge del, på hver sin måde

;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 29/05-04 18:45 
Det er stadig betydeligt sjovere at tage en hurtig omgang MK end det er SF2 i dag.

Kommer vist an på hvem man er... ;-)

Og dog! SF2:the world heroes (arcade) var så langsomt da vi spillede det til arcademuseums åbningen at jeg ikke gad blive ved med at ydmyge Le Roof efter en 5-6 runder. Men hvis man drager nogle af de moderne inkarnationer af SFII ind i billedet, som f.eks. SF2X til Dreamcast, så er der vist ingen grund til at overveje MK i nogen af dens versioner.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 29/05-04 19:01 
dRxL>
...så er der vist ingen grund til at overveje MK i nogen af dens versioner.

Det er din mening, og den deles ikke af mig :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 29/05-04 21:17 
Så er vi tilbage ved det problem som jeg endnu ikke har set nogen tilfredsstillende løsningsforslag til:

"Hvordan vurderer man kvaliteten af et kulturprodukt på en kvalificeret måde?"

Jeg er dog sikker på at man kunne gå ind og påvise at gameplayet i MK spillene byder spilleren færre muligheder end det gameplayet i SF2.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 29/05-04 22:47, rettet 29/05-04 22:59 
Hanky>
Nej og jo.
Det har tempo, ja -- ,men ikke i nærheden af MK3
:)

Enten har jeg fuldstændig overset en skjult option i MK3, hvor man kan sætte hastigheden op til "uspilbart", eller også har du ikke spillet SF2T...

RJK>
Er det _måske_ noget med at MK levede højt på ikke-gameplaymæssige elementer (ie. digitaliseret grafik og vold)...? :)

Det er vist ikke nogen hemmelighed. Ikke desto mindre, så husker jeg dog spillet som værende bare en smule spilbart. Det vil jeg ikke engang vove at kalde det i dag.
Og rent grafisk ville det også være MEGET synd at sige at det har overlevet tidens tand. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 30/05-04 13:27, rettet 30/05-04 13:30 
Sumez>
Enten har jeg fuldstændig overset en skjult option i MK3, hvor man kan sætte hastigheden op til "uspilbart", eller også har du ikke spillet SF2T...

SF2T ligger altså langt fra, på kanten til at blive uspilbart. Der kommer slow hver gang man får et rent slag ind, og det er jo ikke vildt turbo-agtigt. :)
Og jo, har selv spillet :)
Hvis jeg ikke tager fejl, kom Rune vist også og sagde noget
til os (Chronoss og jeg) til P:R.. Noget med at SF2T ikke var noget
med mindre man kørte de 60Hz NTSC
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 30/05-04 14:34, rettet 30/05-04 14:34 
Snakker du om en specifik version? Evt. SNES versionen? Det er vel nærmest at betragte som en fejl i denne sammenhæng, da det eneste referencepunkt der giver mening er spillene i deres arcadeform. Hvis en sådan ikke gives må det være den bedst af konsolversionerne der tæller.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 30/05-04 17:06 
Ja, jeg snakker om SNES' versionen. Beklager jeg ikke
lige har gjordt opmærksom på dette.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 02/06-04 12:01 
Sjovt at se hvordan tingene udvikler sig herinde. Jeg må sige, at jeg da også var glad for street fighter den gang det kom frem til snes og spillede det dagen lang. MEN! Jeg blev hurtigt træt af det da Mortal Combat serien kom frem. Jeg tror jeg er mere til de kampspil af den mere hardcore slags. Skal da så lige slå fast, at jeg er vild med Street Fighter Alpha serien!! Jeg har ikke fået mit UMC3 endnu, men vil dog give min menig om spillet når det ankommer.

Ciau!
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 02/06-04 12:09 
Mener du hardcore forstået på den måde at volden er mere eksplicit? MK spillene er i hvert fald ikke mere hardcore mht. gameplay.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 02/06-04 22:09 
Jeg kan ikke rigtig forklare hvad det er! Jeg tror bare jeg trængte til lidt luftforandring den gang i tidernes morgen hvor jeg blev hooked på Mortal Combat. Nu synes jeg så bare det er fedt at sige man spiller Mortal Combat. Jeg er dog også glad for SNK's kampspil!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig