X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Monkey Island 1


Svar
SarnathSarnathSkrevet 28/05-04 09:33 
Jeg har den første Monkey island (jap) er den noget værd. Spillet er på engelsk, men manual er på Japansk. Spillet er i fin stand, kasse og manual er med det.

Link...
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
dRxLdRxLSkrevet 28/05-04 09:38 
Hvilket format er det til? MegaCD?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SarnathSarnathSkrevet 28/05-04 09:43, rettet 28/05-04 09:57 
Den er til amiga. Det er disse store diskette (b disc´s)
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
RitesRitesSkrevet 28/05-04 10:43 
Engelsk PC version er mere værd...
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 28/05-04 12:32 
Jeg har ikke hørt om at nogen version af Monkey Island skulle være noget som helst værd. Det spil er temmelig normalt. Men det er et genialt spil, så en god sjat kan man nok altid får for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 28/05-04 12:56 
Sarnath>
Den er til amiga. Det er disse store diskette (b disc´s)

Store? B discs? Den fysiske størrelse er da den samme som PC-disketter. Er det ikke bare almindelige DSDD'er?
DizzyDizzySkrevet 28/05-04 15:03 
Jeg studser også lidt over det med de store disketter. Det må være til pc hvis disketterne er 5 1/4"
Men den eneste version af Monkey Island der er noget værd er vist FM Tower udgaven :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
RitesRitesSkrevet 28/05-04 16:04 
Check eBay?
» a winner is you «
The DaneThe DaneSkrevet 28/05-04 18:27 
Det er muligt det ikke er specielt meget værd i sig selv, men samlere (og generelt folk som er vilde med serien) kunne da sikkert finde på at give en mindre pæn sjat for det.

Nu har jeg ikke tjekket hvad det står i normalt på eks. Ebay, men da jeg skulle have fat i mine Larry spil røg de nemt op i de 500,- - måske relativt lidt, men stadigt pænt iforhold til alder, og hvad spil står i på nuværende tidspunkt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SarnathSarnathSkrevet 29/05-04 15:07, rettet 29/05-04 15:12 
Jmog>
Sarnath>
Den er til amiga. Det er disse store diskette (b disc´s)

Store? B discs? Den fysiske størrelse er da den samme som PC-disketter. Er det ikke bare almindelige DSDD'er?

Det er de store disketter. Eller har jeg misfortået dit spørgsmål?
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
DizzyDizzySkrevet 29/05-04 15:22 
Ser disketterne sådanne ud

Monkey Island 1
Det er dem man kalder store disketter, og de blev ikke brugt på amiga, men på pc og C64-128 :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SarnathSarnathSkrevet 29/05-04 18:38 
Ja det er dem. Jeg har dummet mig så. Sorry. Det er til pc så.
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
DizzyDizzySkrevet 29/05-04 19:01 
Jeg tror desværre ikke det har den store værdi. Hvis du har tænkt dig at sælge, så prøv at sætte den til salg herinde :)
Personligt samler jeg da på gamle adv spil også på 5 1/4". Men jeg tror ikke du vil kunne få særlig meget få den..
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dRxLdRxLSkrevet 29/05-04 19:47 
Jeg har hørt om udtrykket "sales pitch", men det her må da næsten være "buyers pitch" eller? ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DizzyDizzySkrevet 29/05-04 20:03 
hehehe
Damn du gennemskuede mig :D

Nej, det var nu mest for at sige, i kræft af at jeg samler, har støt på nogle ældre titler på 5 1/4" disketter, og disse alm titler blev ikke solgt for så meget. Er det derimod et mere "sjældent" spil er det selvfølgelig anderledes, men det kan man vist ikke kalde Monkey Island
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
millenniummillenniumSkrevet 10/05-10 09:59 
Uh-huuu....

Monkey Island 2 - Special edition
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 10/05-10 10:07, rettet 10/05-10 10:08 
Seriøst, Millennium, jeg begynder at tro at du gør det med vilje :P

http://playright.dk/forumemne.php?id=30057&subid=442361#442361

edit: Ok det er vel nyt at det har fået en hjemmeside :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 10/05-10 11:30, rettet 10/05-10 11:31 
Årh mand - jeg kan da ikke Google hele P:R hver gang der kommer en nyhed :-P
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig