X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Galleon anmeldelse


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-04 13:42, rettet 27/05-04 13:43 
CVG er ude med en anmeldelse af det meget forsinkede pirat eventyr Galleon. De skamroser spillet.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/374075.asp?q=galleon

Lyder som om Toby og de andre har brugt den lange udviklingstid til noget fornuftigt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 27/05-04 15:02 
Hvis så bare grafikken havde fulgt med tiden, som de har brugt på at udvikle spillet...

Et spil jeg springer over.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 27/05-04 15:14 
Hah, hvad skal man med grafik, når man kan få gameplay?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 27/05-04 15:18 
Helt sikkert, nogle af mine favoritter gennem tiden har faktisk altid haft en smule forældet grafik.

Men jeg glæder mig til at se flere anmeldelser af det.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 27/05-04 15:34 
Jeg kan huske at jeg i 10. klasse læste om det i et PCP. Det var i 2000 :)
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 27/05-04 15:41 
Et nyudgivet retro-spil? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/05-04 15:44 
Fordi grafikken er forældet er det retro? Tror jeg nok ikke der er tale om hér. I øvrigt mener jeg ikke den er forældet som sådan, man kan vel mere tale om at den er lidt speciel.
OkottaOkottaSkrevet 27/05-04 15:57 
Enfen>
Hvis så bare grafikken havde fulgt med tiden, som de har brugt på at udvikle spillet...

Kunne godt være du skulle se spillet, inden du kom med den bemærkning og/eller læse CVG's anmeldelse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 27/05-04 17:09, rettet 27/05-04 17:20 
Yay, så fik drengene lidt oprejsning fra at se deres barn blive delvist ødelagt i TR: AoD.

Det lyder über-nice, et godt action-adventure er altid velkommen i mine konsoller :)
Bede-xBede-xSkrevet 29/05-04 15:34 
Rites>
Jeg kan huske at jeg i 10. klasse læste om det i et PCP. Det var i 2000 :)

Jeg har et Next Generation magazine fra 97 eller 98 hvor de previewer spillet. Det var jo Tobys foerste spil efter det originale Tomb Raider.

Gad vide om hans naeste tager lige saa lang tid? :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
LWSLWSSkrevet 29/05-04 15:55 
Lur mig om ikke de efter mange års udvikling endelig bliver færdig med spillet, just som en piratbølge hærger verden i kølvandet på en vis Hollywood film. Det kunne ikke være meget bedre.
jaesjaesSkrevet 29/05-04 17:41 
...Og som lækker forret til et andet meget ventet piratspil - super timing ;)
OkottaOkottaSkrevet 03/06-04 23:26 
Har læst Edge's anmeldelse af Galleon, og set en bunke film af spillet, i aften.

Voice acting'en er fornem, og karakterenes animationer, og specielt ansigts animationer, er meget naturtro; Det ser lækkert ud, og så ser det ud til humoren er dejlig britisk.

Spillet har nogle fejl, men alt det gode og alt det spillet gør forrygende, det opvejer det knapt så gode - i følge Edge.

Jeg køber det - man skal ikke være bange for at prøve noget nyt.

Edge og Galleon
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig