X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

www.dvd.co.uk


Svar
HulleHulleSkrevet 26/05-04 23:18 
Er de til at handle med?
De er godt nok billige, så ville lige høre om nogen kender til noget negativt om dem..

http://www.dvd.co.uk
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nullernullerSkrevet 26/05-04 23:47 
HMMM, jeg checkede to tilfældige priser.
Frasier DVD ses 2.. 28£ ...cd wow 25£
halo 2 33£ cd wov 33£
MEN cd wov har gratis porto
så prøv at kigge på cdwow, og skriv herinde om DVD co uk stadig er billigere. alt i alt.
mvh nuller
Nu med Xbox 360
IqonIqonSkrevet 26/05-04 23:53 
Så vidt jeg kan se har http://dvd.co.uk en del tilbud som CD-Wow har, det gælder så også omvendt :) Men man kan bl.a. købe Dark Chronicle (PS2) til 18£ (CD-Wow 30£), Smallville - Complete Series 1 27£ (CD-WOW 39£) osv.. Spørgsmålet er så bare, hvor meget de mon tager for forsendelsen (det kan man først se ved checkout).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 27/05-04 00:00 
Prøv hellere play.com. F.eks. Bowling for Columbine koster £1 mindre, og så er der gratis forsendelse, som det vist er hintet i denne tråd, at der ikke er på dvd.co.uk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/05-04 06:55 
Jeg vil også varmt anbefale Play.com

Samme gode service som CD Wow, gode priser og gratis forsendelse. Forskellen er bare, at Play.com har et udvalg, der ikke nær så begrænset
SquareSquareSkrevet 27/05-04 09:26, rettet 27/05-04 10:56 
Lidt OT: Hvis jeg køber fra Amazon.co.uk, kan jeg så risikere at skulle betale told?
It's only a state of mind.
fumfumSkrevet 27/05-04 09:38 
Nej, men der kommer dansk moms på.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SquareSquareSkrevet 27/05-04 09:50, rettet 27/05-04 10:57 
Hvornår bliver det pålagt?

Og gælder det også for Play.com?
It's only a state of mind.
WehnerWehnerSkrevet 27/05-04 10:05 
Tvivler på at det gælder for play.com - man skal have en temmelig stor omsætning, før det gælder.

Anyway, hos Amazon.co.uk kommer momsen på allerede under bestillingen, og du kan således se det endelige beløb inden du klikker 'betal' :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 27/05-04 10:10, rettet 27/05-04 10:12 
Så kender jeg da også til play.com :)

Men bortset fra det, så tjek eksempelvis priserne på Simpsons og Futurama på www.dvd.co.uk

Det er her der ville være en del at spare, og derfor jeg ville høre om erfaringer.

Edit: Ja, det er der så ik i forhold til cdwow kan jeg se..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 27/05-04 11:09 
Med mindre momsen bliver pålagt under selve bestillingen, som hos Amazon.co.uk, så kommer der ikke dansk moms på. Det vil sige, at den pris du ser hos Play.com, er den pris du betaler.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SquareSquareSkrevet 27/05-04 20:53 
Vidste ikke rigtig om jeg skulle oprette en ny tråd eller spørge i denne. Svaret kan du læse nu ;)

Jeg søger nogle dvd-film, bl.a. Brazil, Metropolis og nogle af Monty Python filmene.

Jeg vil helst have filmene med danske undertekster, da hele familien så kan være med.

Nogen der kender gode steder i Danmark eller ude i den store verden, hvor man kan købe billige dvd-film og hvor de måske kunne have nogle af de titler jeg nævnte ?

Har kigget de steder som er blevet omtalt i denne tråd.
It's only a state of mind.
millenniummillenniumSkrevet 27/05-04 21:45, rettet 27/05-04 21:45 
Bortset fra at denne dvd.co.uk har "adult titles" (sikkert noget med kedelig politik, markedsøkonomi og lign), så kan jeg heller ikke se hvordan det skulle være bedre end CDWOW.
Priserne er da enten det samme, eller dyrere.
The medium is the message.
DizzyDizzySkrevet 27/05-04 22:07 
Det kan godt være i kender denne side, hvis ikke så er her en guide til dvd-shops i UK :)

My Guide To UK Online DVD Stores - The Top 47
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
NaieraNaieraSkrevet 27/05-04 22:15 
millennium>
Priserne er da enten det samme, eller dyrere.

Som nævnt, har Play.com LANGT bedre udvalg. Bowling For Columbine er hos CD-WOW markant dyrere (de har heller ikke SE udgaven), og de har overhovedet ikke 1945-tingen fra Play It.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 12/06-04 18:54 
Så ankom mit Splinter Cell: Pandora Tommorow til PC fra dvd.co.uk.
Det tog fem dage før det ankom og slutprisen inklusiv fragt blev 19£ (det koster 1£ i fragt), hvilket er yderst billigt :)

Resultatet må være at dvd.co.uk varmt kan anbefales til alle.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 21:38 
fum>
Nej, men der kommer dansk moms på.

Square>
Hvornår bliver det pålagt?

Og gælder det også for Play.com?

Som skrevet i en anden tråd for nylig, så kommer der importmoms på fra play.com hvis din pakke bliver tjekket i tolden. Det sker. Nogle er heldige og ser det sjældent, andre ser det ofte. Det er en chance du må tage.
Jeg kom til at betale 110 kr for en bestilling på 18£.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SquareSquareSkrevet 12/06-04 23:40 
Jeg var heldig, ingen af mine to pakker fra play.com blev taget i tolden :)
It's only a state of mind.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/05-06 20:13, rettet 18/05-06 20:14 
Kan også anbefale http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=GRADIUSVPS2]DVD.CO.UK[/LINK]" target="">DVD.CO.UK, dog ud fra en førstegangsbestilling, som var et PS2-spil, Gradius V til £11 (+£1 i forsendelse). Ordredato 12/5, modtaget 18/5.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 15/03-08 15:05, rettet 15/03-08 15:05 
Nu kan jeg så se, at jeg har anbefalet Play.com en del i den her tråd, men med deres Blu-ray priser, så var det i hvert fald ikke dem jeg skulle prøve, da jeg kiggede efter noget Blu-ray med lidt kortere leveringstid end Pacific og Axel Music. Goddag, DVD.co.uk! ;) Jeg bestilte Resident Evil: Extinction og The Patriot sent tirsdag, og modtog dem i dag. Det må siges at være pænt i orden. Forsendelse fra Schweitz er tilsyneladende en del hurtigere end fra Jersey. Det to film stod mig i under 250,-, med den rare kurs på ikke blot dollaren, men også den engelske pund.

Så en anbefaling af DVD.co.uk herfra :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 15/03-08 17:52 
Schweitz? Toldalert ohoy.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 15/03-08 18:24 
Er du hélt sikker på, at de ikke har en aftale med EU? Det mener jeg, at en googling på emnet umiddelbart også siger, at de har. Jeg har bestilt basketball på VHS og dvd fra et Schweitzisk firma i årevis (flere hundrede gange), og jeg har ALDRIG betalt mere. De koster altid lige omkring 100,- stykket, så prisen er over de 79,99,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 16/03-08 00:54 
VHS? Hold da op, du dækker da alle formater :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 16/03-08 01:55 
VHS var jo temmelig normalt for ti år siden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 16/03-08 03:19 
Ah ja. Jeg synes også det var lidt sært, hvis du havde købt det for nyligt. Det forklarer også hvordan du kan nå at have bestilt flere hundrede gange. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 16/03-08 11:32 
Engang, for et par år siden, fik jeg sendt noget fra cdwow, og den forsendelse gik via Schweitz. Der var toldfar efter mig.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 16/03-08 13:14 
Men det kan jo være at de fandt ud af, at oprindelseslandet ikke var Schweitz. Som sagt har jeg bestilt hundredevis af ting dernede fra, som alle har været over grænsen, og det har jeg aldrig hørt noget for. Med så mange bestillinger er det jo nærmest absurd at de alle skulle slippe igennem.

Jeg synes også, at følgende Wikipedia-artikel fortæller, at de praktisk talt er medlem af EEA.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 16/03-08 17:03 
Jeg skal heller ikke sige om det er korrekt. Men pakken stod som kommende fra Scweitz. Det er den eneste pakke jeg nogensinde har fået derfra. Og den blev toldet. Det kan have været en fejl, men cdwow gav pengene igen, så jeg lagde ikke det voldsomme i det, dengang.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 16/03-08 17:12 
Men du er vel enig med mig i, at når man siger at de praktisk talt er medlem af EEA, så skal der vel ikke told på sagerne?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 16/03-08 17:24 
Postdanmark skriver:
"Post Danmark toldbehandler postforsendelser fra lande uden for EU herunder Færøerne
og Grønland på baggrund af afsenderens beskrivelse af forsendelsens indhold på eksempelvis en tolddeklaration"

Men jeg kan ikke finde en liste med lande der skal toldbehandles. Igrunden interessant det her. Hvis varer der sendes fra Grønland skal igennem toldmøllen, så kan jeg ikke forestille mig at de lader Schweitz slippe. Men jeg ved det som sagt ikke.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 16/03-08 17:40, rettet 22/03-08 22:57 
Schweitz er praktisk talt medlem af EEA (altså de har præcis de samme rettigheder som lande der ér medlem af EEA), som bygger på de samme 'fire friheder' som EU: fri bevægelse af personer, services, _varer_ og penge. Og et godt eksempel på dette i praksis er, at jeg har fået hundreder af basketkampe, der alle kostede 100,-, igennem toldkløerne, uden den mindste skramme. Og det er over en årrække, så PostDK har haft rigeligt med tid til at vågne op, som de f.eks. synes at have gjort mht. Play.

Og RJK har fået fortoldet en pakke fra Sverige, så at du én gang fik lov til at betale mere på en forsendelse fra Hong Kong der gik igennem Schweitz, er ikke så vildt ;) (CD-WOW sender altid fra Hong Kong, og bruger så andre lande til at sende deres ting igennem)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 22/03-08 14:15 
Igen fik jeg et par højt opløselige film fra dvd.co.uk, uden ekstra udgifter ;) Denne gang afsendt i torsdags!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 22/03-08 22:15 
Hvordan kan du det? Når jeg forsøger at bestille siger den at den ikke vil levere pga. "import/export regulations".
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 22/03-08 22:52 
Hvad er det præcis du forsøger at bestille? Jeg har kun prøvet med Blu-ray og HD DVD.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
badedyrbadedyrSkrevet 23/03-08 16:33 
Det ser ud til at nogle af deres varer ikke kan sendes ud af .co.uk.

Jeg forsøgte at bestille Ghost Squad og Deweys Adventure til Wii, men de 2 titler kunne jeg ikke bestille.
De var meget nedsat, men om de var en del af en specielt tilbud kunne jeg ikke se.

4 andre Wii titler havde jeg intet problem med, så de er nu bestilt :)
HulleHulleSkrevet 24/03-08 08:26 
Det var præcis Ghost Squad til Wii jeg ville hive hjem, men det ville den ikke tillade. Underligt system!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
badedyrbadedyrSkrevet 25/03-08 12:34, rettet 25/03-08 12:35 
Jeg har ringet til dem, og det viser sig at de spil (i det her tilfælde, ved ikke om det er gældende for andet end spil) der koster under £30 bliver afsendt fra Schweitz, og han mente at grundet nogle toldregler, var det grunden til at man fik den fejl med fx. en dansk adresse.

Spil til +£29,99 bliver afsendt fra UK, og giver tilsyneladende ingen problemer.

At jeg så har et spil til £15,99 i den ordre der ikke fejler, kunne han ikke forklare mig :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig