X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CyberCity/Xbox Live problem


Svar
BeanoBeanoSkrevet 24/05-04 23:57 
Er der nogen her inde som har haft problemer med Xbox Live på en CyberCity ADSL linie ?

Kan fint connecte til Live og spille - problemet er i forbindelse med voice chat som i nogle spil er "hakket" og nogen gange lyder som man er under vand.
Problemet er konsekvent slemt i nogle spil (Links 2004 og Race Driver 2) mens at problemet ikke er så udtalt i andre spil.

Benytter CyberCity's Zyxel Prestige 650R router med nyeste godkendte firmware og alle porte skulle være mappet korrekt til Xbox'en.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-04 00:01 
Hvad er din up og download?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/05-04 00:05 
Det er en 2048/128 linie
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-04 00:11 
Ok ville bare sikre mig at du ikke havde en 64/32 linie ;)
Jeg ved ikke om det har noget med opsætningen at gøre. Ellers er der nogle spil som man ikke kan undgå lagger i stemmerne.

F.eks. havde jeg for noget tid siden bøvl med Rainbow Six 3, hvor jeg gang på gang fik at vide at jeg laggede (i stemmen altså). Til sidst blev jeg så træt af det, at jeg opgraderede min 512/128 til en 512/256.
Desværre blev problemet ikke løst, og jeg har nu indset at laggen går på tur fra spiller til spiller i enkelte spil. Tror desværre ikke der er noget at gøre ved det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/05-04 00:19 
Jeg tvivler på at det er normalt da det er temmeligt slemt i Links og specielt Race Driver 2, og det er altid i de to spil uanset hvem jeg spiller med (hoster ikke selv).

Det er faktisk så slemt i Race Driver 2 at jeg kun sjældent kan forstå hvad folk siger ;(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-04 00:33 
Damn :( Så kan jeg ikke hjælpe da jeg ikke forstår mig på routers... og internet opsætning for den sags skyld.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 25/05-04 06:34 
Virker sgu helt fint her. Aldrig haft problemer.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 25/05-04 13:24 
Rites>
Virker sgu helt fint her. Aldrig haft problemer.

Også på en CC/Zyxel linie med Links og RD2 ?
RitesRitesSkrevet 25/05-04 13:33, rettet 25/05-04 13:34 
Zyxel? Jeg sidder sgu da med en Cisco :)

Har prøvet RD2 her, ja.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 25/05-04 16:10 
ok... for jeg har en Zyxel, måske jeg skulle få dem til at give mig en Cisco :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig