X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er der Star Wars spil til Saturn?


Svar
nerosnerosSkrevet 24/05-04 11:36 
Er der egentligt et star Wars spil til Sega Saturn? Eller noget som der ligner?
Bashful Neophyte
Michael_Michael_Skrevet 24/05-04 11:50 
Ikke såvidt jeg ved mht originale SW-spil.
Stellar Assault SS er et fantastisk SW-lignende spil (3D-shooter), men det er efterhånden rimeligt svært at få fat på.
De har undertiden et ex. til salg på VGI, men de er dyre.

--Michael
Per SPer SSkrevet 24/05-04 13:13 
Det er en opdateret 32X udgave og pga. et lille oplag er det desværre ret kostbart. Men det er en god og solid missionbaseret 3D shooter uden komplicerede dikkedarer.

Om den høje pris kan forsvares er så en helt anden side af sagen.

Omtale og sammenligning med originalen
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 24/05-04 13:53 
Man skal vist være overdrevet glad for Saturn eller 32X for at være interesseret i det spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 24/05-04 16:21 
Sumez>
Man skal vist være overdrevet glad for Saturn eller 32X for at være interesseret i det spil. :)

Ikke nødvendigvis. Spillet nåede beklageligvis ikke ud over den japanske grænse, og meget få har derfor kendskab til det.
Det er, som Per S. skriver, et solidt og meget underholdende spil, hvor der virkelig er kælet for detaljerne.
Dog er nok intet spil så mange penge værd.

--Michael
SumezSumezSkrevet 24/05-04 16:31 
Nu havde jeg for nylig fornøjelsen af at se Per spille det, og så meget så det ærligt talt ikke ud til at have at byde på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 24/05-04 16:43 
- i meget kort tid.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Michael_Michael_Skrevet 24/05-04 16:52, rettet 24/05-04 16:53 
Sumez>
Nu havde jeg for nylig fornøjelsen af at se Per spille det, og så meget så det ærligt talt ikke ud til at have at byde på.

Det vinder dog ved at spille det over en længere periode. Lidt ligesom man, for 20 år siden, nok ikke blev synderligt imponeret af Elite (C64) eller Mercenary (C64) ved at spille få sporadiske sessioner.

--Michael
SumezSumezSkrevet 24/05-04 16:53, rettet 24/05-04 16:54 
Per S>
- i meget kort tid.

Jamen, så bliver du nødt til at tage det med igen til næste Konsolseminar og demonstrere præcis hvorfor det er så fedt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 24/05-04 17:00 


rettet link fra Per S
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 24/05-04 17:05 
Lyder da interessant.
Jeg kunne godt tænke mig at bruge længere tid i selskab med spillet, men det kræver vist mere end at man lige kigger på det til et enkelt træf.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 24/05-04 17:09 
dRxL>


Dit link er faktisk med billede af 32X versionen. Der er også et med det rigtige Saturn cover, mener jeg.

--MIchael
dRxLdRxLSkrevet 24/05-04 17:20 
Ja men teksten er den samme. Bemærk i øvrigt prisen. Lee har altid været "god" til at sætte pris på sine ting.

£165?!!!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Michael_Michael_Skrevet 24/05-04 19:55 
dRxL>
Ja men teksten er den samme. Bemærk i øvrigt prisen. Lee har altid været "god" til at sætte pris på sine ting.

Tell me about it. Har lige købt Radiant Silvergun og Shinrei Jusatsushi Taromaru hos ham.:)

--Michael
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig