X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Favorit KOF?


Svar
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 11:55, rettet 08/04-03 11:55 
Nu er vi ved at være nogle stykker der går op i KOF, og grundet de sindssyge AES priser, sidder de fleste af os med DC versioner.

Har I gjort jer nogle tanker om, hvad for en I synes mest om?

Hovsa, dette var også emne nummer 1000 ;) (altså, af dem der ikke er blevet slettet :p)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 08/04-03 12:23, rettet 08/04-03 13:21 
jeg har ikke et bestemt kof jeg spiller mere end de andre, pga at hver kof spil har nogle characters som giver hvert spil sit præg.

f.eks Jhun er med i 99,00 men ikke 01, og heller ikke 02 udgaven, så vil jeg spille med ham så falder mit valg på oo udgaven da den også indeholder vanessa, seth, lin og kasumi.

men alligevel er kof 99 dreammatch nok det som jeg selv ser som det bedste kof spil pga ingen strikers samt det indeholder tidligere udgaver af nogle characters og de 3-d baggrunde passer fint ind til spillet(IMO).

måske ændrer kof2002 line up på min holdning, da dette er kun k9999 jeg så ude af spillet(måske også psykosoldier teamet) og så er det jo striker frit. så er jeg også nysgerig om shingo virkelig er med i kof2002 eller ej http://www.snkneogeo.co.jp/consumer/dc.html se nedeste billed til højre
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 08/04-03 12:52 
Helt sikkert '99 Dreammatch. Gameplayet er top og 3D baggrundene er de mest velfungerende i nogen 2D-fighter fordi de er i samme opløsning som spritsene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 08/04-03 14:24 
Har ikke nogen favorit, prøver bare så vildt muligt at undgå de "ulige". De er de KOF udgaver med de lige numre der er bedst, det er min egen erfaring. Har desværre ikke prøvet 2002, så min favorit lige nu er 2000 (det er lang bedre end 2001!)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DarklynoonDarklynoonSkrevet 08/04-03 22:00 
fra 98 udgaven og op efter, er jeg ganske enig, at hveranden opdatering er bedst, men 97 udgaven er nu også ganske udemærket, jeg fik brugt en del penge på arcaden versionen, på det tidspunkt havde både en grill det på amager det, samt palads, så når andre stod i kø ved popcornene så var jeg nede i kælderen.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 22:11, rettet 08/04-03 22:12 
Jeg glæder mig til at prøve 2001 som jeg har på vej (250, nyt, inklusiv forsendelse ;)

Evo dukker også snart op, og det skal også nok blive fedt...

Nu mangler jeg bare nogle Fighter Pads :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 08/04-03 22:17, rettet 08/04-03 22:18 
2001?!? MVS eller AES (Naaaa)?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 22:22 
D'oh! (jeg solgte jo mit MVS hejs)

Jeg snakker om Dreamcast spil her! (hele tråden handler om DC spil ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 08/04-03 22:28 
Kommer 2001... hhmmm... var sjovt nok under indtrykket af at det var 2002 udgaven der kom... nå, der kan man bare se :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 22:29 
Erm.

Jeg har skrevet jeg har det på vej.

Ikke det samme som om at det er en ny udgivelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 18:00 
Så fik jeg 2000 i dag, det' vist helt i orden det spil!

De strikers er helt i orden, og for faen da hvor er K' sej!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/04-03 07:51 
nu hvor du har fået kof2000, ved du hvilken spil ryo´s hidden striker g-mantle(tror det var sådan det staves) er fra?

min farvorit hidden striker er cool choi, den eneste udgave af choi jeg nogensinde kan aceptere
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 11:13, rettet 15/04-03 11:18 
Nej, jeg er faktisk ikke engang stødt ind i Ryo endnu, tror jeg... (har gennemført det en enkelt gang, og anden gang brugte jeg over en halv time på Zero, så blev det lissom lidt kedeligt, og jeg gav op)

Har du også problemer med at acceptere Choi? Jeg kan virkelig ikke tage den ged. Hans ven Chang hader jeg dog endnu mere...

(med dyb Chang stemme): Hæiii!!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/04-03 11:44, rettet 15/04-03 11:50 
du kan jo bare selv vælge Ryo på dit team sammen med K´. og så vælge Ryo som striker og indtastede hidden striker koden

jeg har forresten lige selv fundet ud af at g-mantle er fra dette spil der hedder Kizuna Encounter: Super Tag Battle.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 11:46 
Darklynoon >
du kan jo bare selv vælge Ryo på dit team sammen med K´. og så vælge Ryo som striker og indtastede hidden striker koden

Ja, men det har jeg altså ikke gjort ;)

Kizuna Encounter skulle være rimeligt godt. Det er virkelig et hot item på MVS, og det er vist noget med at der er meget få, eller ingen, AES udgaver at finde...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 15/04-03 11:48 
Hvor fedt er det at have alt fra kittet til Kizuna Encounter, men mangle MVS'en... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 11:50, rettet 15/04-03 11:51 
Æv! Jeg ville ellers gerne have haft den på der til d. 16. Maj, så man da lige kunne se hvad det er de snakker om.

Skal jeg efterlyse den på Neo forummet, eller er det for dyrt? ;) En JAP udgave står i højst 50 dollars.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 25/04-03 09:33 
Hæhæ, så fik jeg KOF 2001 i dag. Sprit ny, for 250 kroner inklusiv forsendelse :)

Muahahaha ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 25/04-03 10:28 
Kizuna Encounter... er det ikke det der er sindsvagt mange penge værd, i en amerikansk verion?. Jeg kommer nemlig lige til at tænke på at de har en version af spillet, i en arcadehal ikke særligt langt herfra, hvor de normalt ikke har forstand på deres spil (indsæt selv ond latter)...
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 25/04-03 10:30, rettet 25/04-03 11:08 
Til AES, ja. MVS versionerne er ikke vildt meget værd, selvom den amerikanske version er en del mere værd end den japanske, end sædvanligt.

MVS price guide
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 27/04-03 20:46 
Er der nogen der ved, hvad de forskellige Continue Service ting er i KOF 2000 og 2001? Det er jo nemt nok at se, hvad der står øverst, men de tre andre fatter jeg ikke lige... (kunne godt tænke mig at spille spillet igennem på level 3, og så gå lidt ned af når Zero og Igniz virkelig går mig på nerverne. Mest unfair bosser ever!)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 28/04-03 10:29 
jeg kan ikke rækkefølgen, men jeg mener at en af dem betyder at modstanderen starter med havl energi(tror det er den nederste). og en anden er vist noget med fuld super meter. men jeg kan checke det når jeg kommer hjem arbejde, så kan jeg lige skrive hvad jeg kommer frem til imorgen hvis andre ikke er kommet i forkøbet

men mon ikke at disse menuer er identiske med 99 udgaven.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 28/04-03 10:46 
Nederste gør, så vidt jeg ved, ingenting overhovedet. Øverste gør at modstanderen starter med 1/3 energi.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 28/04-03 11:19 
Det plejer at være (kan ikke huske rækkefølgen) Full Super, en tredjedel enegi til modstanderen, lavere sværhedsgrad og intet.
NaieraNaieraSkrevet 28/04-03 11:27 
Så skal jeg finde den med lavere sværhedsgrad ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 29/04-03 11:42 
Nu fik jeg så også endelige MOTW, men hvad er det for noget Terry siger i stedet for Power Knuckle??? Mega neder :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 30/04-03 22:30 
Efter hvad jeg ahr set med KOF2001 forstår jeg ikk at folk flipper 400% over art'en.. jeg synes tegningerne stilistisk er rigtig fede.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 30/04-03 23:03 
Tjaa, den er vel "OK", men den i 2000 er langt federe. Men er arten i 2001 ikke næsten identisk med den, man finder i MOTW? Her tænker jeg selvfølgelig mest på Terry, men lighederne er da at finde i de fleste karakterer...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 01/05-03 01:49 
nu tænker jeg på menuerne og tegningerne der...
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 09:03 
Ja? Er Terrys ansigt ikke en tegning i en af menuerne?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 01/05-03 09:33 
selvfølgelig er den da det... jeg troede du havde misforstået mig.. og jo han er lavet anderledes.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 09:44 
Ja, det ved jeg godt. Jeg har alle spillene der diskuteres. Det jeg siger er dog, at folk klager over arten i 2001, men ikke MOTW, og for mig ser det temmeligt ens ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 01/05-03 10:19 
nåh... jo og ja, det er lidt mystisk... jeg synes jo som bekendt at det er lidt mere frisk og ikke så klassisk og måske næsten kedelig som det tit kan blive.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 01/05-03 23:03, rettet 01/05-03 23:03 
3of19 >
Det plejer at være (kan ikke huske rækkefølgen) Full Super, en tredjedel enegi til modstanderen, lavere sværhedsgrad og intet.

Der er ingen Continue Service i Evolution til at sætte sværhedsgraden ned med :(

Hold fast de to Krizalis'er er irriterende...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig