X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

US GC


Svar
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 21/05-04 23:23 
Hey drenge/piger.

Fik min US GC idag.
Men der er lidt problemer med at få farve på tv skærmen.
Jeg ved at mit tv kan klare 60Hz.

Så ville bare lige spørge om et RGB kabel der købes i landet ville løse mit problem.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/05-04 23:28 
Nej, det vil det ikke. En US Cube spytter ikke RGB ud af den analoge AV udgang :-(
Så skal du have fat i et moddet kabel som tager RGB signalet fra den digitale udgang.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
OmenOmenSkrevet 22/05-04 10:58 
Ehhhh, jeg har også en US GC som jeg aldrig har haft problemer med. Jeg bruger det helt almindelige medfølgende standard kabel, og har aldrig haft problemer med at få farve på skrærmen.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 22/05-04 11:44 
Så er det jo fordi du har et TV der kan klare NTSC farver, og at du kan overleve med skod composite...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 22/05-04 17:20 
Ved i hvor jeg kan købe et modded kable gutters
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
NaieraNaieraSkrevet 22/05-04 17:34 
Du skal have fat i en eller anden der kan modde et kabel for dig. Der er ikke rigtig nogle butikker der har det på lager, til en rimelig pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 22/05-04 17:35 
Looks like i'll haev to mod it myself.

Tak alligevel gutters.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
RJKRJKSkrevet 22/05-04 17:45 
Snak med Azalon.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig