X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig N-Gage QD?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-04 20:08 
Jeg skal have telia Express - Er der en deal, hvor man kan få en N-Gage QD med?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SquareSquareSkrevet 21/05-04 21:40 
Er den udkommet endnu ?

Iøvrigt ville jeg da næsten hellere købe en almindelig billig brugt N-gage, da den jo har mp3-afspiller, radio og usb-stik.
It's only a state of mind.
RitesRitesSkrevet 21/05-04 23:21 
Men tilgengæld ligner l*rt og er upraktisk.
» a winner is you «
CanonCanonSkrevet 22/05-04 17:38 
Hvem sagde citronmåne?
Bah...
SquareSquareSkrevet 22/05-04 23:10, rettet 22/05-04 23:11 
Så grimt er det da heller ikke, hele ens hånd er jo også deroppe, så man lægger ikke rigtigt mærke til det.

Jeg kan godt forstå at mange på et tidspunkt har grint lidt, nok mest pågrund af N-gagens udbud af spil, og så dens lidt mærkelige udseende.

Men hvis man lader være med at tænke så meget på spillene, som iøvrigt har udviklet sig enormt her på det seneste, så er det en glimrende telefon. Den har både mp3-afspillet, radio, mmc-kort understøttelse og en masse andet som gør den til en rigtig god mobiltelefon med en masse ekstra gejl.
Dens udseende vænner man sig også hurtigt til, og så ligger den rigtigt godt i hånden.

Prøv måske at sammenligne Tony Hawk på N-gage, og så på fx GBA som jo også er en bærbar spillekonsol. Her triumferer N-gagen i næsten alt. Ikke engang den høje skærm er et problem.

Om man skal vælge en N-gage, eller N-gage QD, er vel et spørgsmål om man vil have en mobiltelefon med en masse ekstra gejl, eller en spillemaskine med mobiltelefon.
It's only a state of mind.
RitesRitesSkrevet 23/05-04 05:28 
Square>
Så grimt er det da heller ikke, hele ens hånd er jo også deroppe, så man lægger ikke rigtigt mærke til det.

Jo, så grim er den faktisk.
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 23/05-04 09:13 
Til Square:

N-Gage er grim og upraktisk, det kan du ikke komme uden om.

Derudover så kan mp3-afspiller - og så vidt jeg ved også media afspiller - downloades til QD. Siden man ikke benytter sig af Side Talkin' på QD, så burde valget da være indlysende?

Men omvendt. Hvis du er en hyggelig fætter, der kan lide at give et godt grin så brug stadigvæk N-Gage :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SquareSquareSkrevet 23/05-04 12:21 
Jeg synes stadig ikke den er grim. Men jeg har nok altid været lidt mærkelig, rendte også rundt med en Nokia 5510 ( Den første musik-telefon fra nokia, lignede en stor klods ).

Da QD kun har mono-lyd, og de afspillere du kan downloade ikke er helt lige så gode som de indbyggede ville jeg til enhver tid hellere bruge N-gagens afspiller. Og så har den jo også radio.

Hvis N-gage QD kan åbne folks øjne for spil til mobiltelefoner, så er jeg da kun glad for den. Man skal jo huske at der også findes rigtig gode java- samt symbianspil.

Jeg tror den originale N-gage samt QD versionen kommer til at koste nogenlunde det samme i starten, men jeg ved da godt hvilken jeg ville vælge.
It's only a state of mind.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-04 13:08 
Square>
Er den udkommet endnu ?

Prøvede én her i weekenden. Den er faktisk ret fed.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 24/05-04 15:17 
Jeg mener at QD skulle blive en smule billigere, nu de har skåret radio osv. væk.

Glæd jer iøvrigt til Pathway to Glory - Det kommer til at rykke. Det er det første N-Gage-spil jeg har glædet mig til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SquareSquareSkrevet 27/05-04 11:03 
The sims til N-gage er nu altså også ret godt.

Det minder kun lidt om spillene til PC, mange siger det er ligesom PS2-udgaven.

Anmeldelse
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig