X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Thief: Deadly Shadows - i Juni


Svar
OkottaOkottaSkrevet 20/05-04 23:17 
Ok - DET var en god overraskelse.

Jeg var næsten overbevist om, at vi først så en Xbox version hen mod slutningen af året.

Nøøøj hvor jeg glæder mig til at spille Thief igen - klart et par af mine yndlings PC spil.

Thief kommer snart
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 03/06-04 11:12 
IGN har en head to head oppe.

Som ventet vandt PC udgaven, men hvis Xbox udgaven har *værre* framerate end selv Deus Ex: Invisible War, så er jeg glad for at man har 7 dages fuld returret.

Vi bliver klogere omkring d. 11 juni.

Er der iøvrigt ikke andre som glæder sig til dette nyeste Thief spil? De to forrige spil var sublime stealth oplevelser - klart bedre end spil som Splinter Cell og dens lidt kiksede efterfølger.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
la0sla0sSkrevet 03/06-04 11:42 
thief serien er fantastisk herlig... nok det eneste jeg har gamet på pc hvis jeg tænker tilbage... men nu er jeg jo også gammel LGS fan. Mit første købte spil af egne penge var System Shock.

og hvad jeg har prøvet af DS så lever det fuldt op til forventningerne og arven.

må jeg iøvrigt henlede til:

www.ttlg.com
Hvad sker der?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/06-04 12:03 
Okotta>
Vi bliver klogere omkring d. 11 juni.

Thief: Deadly Shadows kommer i Europa d. 18. juni...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 03/06-04 12:09 
Gameplay UK og ToTheGame, siger begge 11 juni.

Hvor skriver de 18 juni henne? Link?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/06-04 13:09 
Den åbenbart gode historie og stemmning virker "Fristende", Men når det er stealth og der er dårlig framerate på Xbox udgaven, så skal det ihvert fald haves på PC, hvor det sikkert også er billigere...

Mit GF FX 5200(jaja... I know) Hoster den jo sikkert op som crap, men hellere stabil framerate med alt på low, end omvendt:P


-Val
Well crucify the insincere tonight...
nullernullerSkrevet 03/06-04 13:55 
cdwow siger d. 21 Juni
Nu med Xbox 360
Per SPer SSkrevet 03/06-04 15:20, rettet 03/06-04 15:21 
Jeg har desuden ringet og spurgt og svaret er stadigvæk d. 11-6.. Men alligevel med forbehold. :)

Den danske distributør
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/06-04 20:24 
Okotta>
Gameplay UK og ToTheGame, siger begge 11 juni.

Hvor skriver de 18 juni henne? Link?


Undskyld - jeg tog fejl. Jeg havde fået at vide fra Toptronics, som er den danske distributør, at det skulle udkomme d. 18/6 - men efter at have tjekket deres site, har de den selv stående til 11/6.

Beklager...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 20:27 
Okotta>
IGN har en head to head oppe.
men hvis Xbox udgaven har *værre* framerate end selv Deus Ex: Invisible War

Klamt! hvad ligger fps'en på i deux? 25-30?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 03/06-04 20:29 
FPS i Deus Ex: Invisible War, er ca. 30 fps med slowdown.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 20:30, rettet 03/06-04 20:31 
Så vi kommer til at snakke ca 20-25 i Thief!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 03/06-04 22:11 
Forhåbentligt ikke; Det var gætværk fra min side, ang. om Thief ville ha' dårligere framerate end Invisible War. Jeg skrev det fordi IGN skriver, at frameraten er dårligere i Thief i Xbox versionen, end den er i PC versionen, og da Ion Storm står bag Invisible War, så blev jeg bekymret for om mon Thief's framerate var ligeså dårlig eller dårligere.

Hvis den er som Invisible Wars er det, men derudover grafisk flottere, med pænere textures og flottere lys, så kan jeg sikkert godt leve med frameraten på Xbox versionen af Thief.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 22:13 
Tja... så vil jeg hellere ha 60 fps og så ringere grafik :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-04 00:08, rettet 04/06-04 00:22 
Jeg synes nu ikke, at frameraten er et problem i Thief til Xbox. Der er steder, hvor den falder mærkbart, men jeg synes, at det er til at leve med. Jeg vil gætte på, at den ligger på omkring 25 fps.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 11:59 
Så kan det godt være man skulle springe let og elegant over Thief: DS istedetfor - ihvertfald til Xbox, siden den version ikke er Live Enabled mht. Downloadable Content, og aldrig vil kunne patches.

En PC udvikler der laver spil til konsoller = Asking for trouble.

Gæt selv
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 09/06-04 12:06 
Jeg foretrækker at vente med kritikken til der kommer en - endelig - bekræftelse af problemet. Der er stadigvæk ingen konkret udmelding.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-04 12:09, rettet 09/06-04 12:11 
Okotta>
siden den version ikke er Live Enabled mht. Downloadable Content, og aldrig vil kunne patches.

Den vil godt kunne patches, men kun ved hjælp af en moddet xbox. Dette er før gjort med den franske verison af Morrowind GOTY.

EDIT:

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 13:13 
Per S>
Jeg foretrækker at vente med kritikken til der kommer en - endelig - bekræftelse af problemet. Der er stadigvæk ingen konkret udmelding.

"When contacted by GameSpot Eidos reps admitted they had heard the reports of the bug, but did not specifically confirm its existence. Ion Storm was apparently more forthcoming: a post from one of the game's developers said "the find isn't being ignored" and that the studio was "looking into it." However, the person didn't sound optimistic, saying, "Can't say anything more for now, and there aren't any guarantees...."

Det ser ikke godt ud.

Nyhed på GameSpot
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 13:16 
Konsolkongen>
Den vil godt kunne patches, men kun ved hjælp af en moddet xbox. Dette er før gjort med den franske verison af Morrowind GOTY.

Vel ikke ligefrem nogen solstråle historie, at man skal ha' en moddet Xbox for at kunne køre et originalt spil :-/
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig