X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Snes spil med mus?


Svar
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 19/05-04 16:59, rettet 19/05-04 16:59 
Hej, jeg kom lige i tanke om noget da jeg læste den "billige spil i tyskland" post.

For måske 10-12 år siden, dengang snes'en herskede i mit univers, var jeg på ferie ved grænsen til tyskland. På et tidspunkt var jeg i en spilbutik i Tyskland hvor jeg så et interessant spil. Jeg skal prøve at beskrive: Det lignede et RPG spil, men æsken var temmelig meget større ind et normalt snes spil, og der var en mus inkluderet!? Jeg husker æsken som grøn..
Jeg kan huske at jeg savlede over billederne, men valgte ikke at købe spillet da teksten var på tysk..
Så er det jeg spørger, er der nogen her der kan have en ide om hvilket spil det kan have været?
Eller har sommeren '93 været en tand for varm, så det er gået udover min virkeligheds-opfattelse?!
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
SumezSumezSkrevet 19/05-04 17:03 
Det eneste snes spil jeg har set/hørt om været bundlet med mus er Mario Paint.
Jeg har ikke hørt om noget RPG-agtig spil, der bruger mus. King Arthur's World kan måske godt se en anelse RPG-agtig ud?
Dante RPG Maker bruger muligvis mus. Jeg ved det ikke, men da man kan arbejde med grafik i det, er det vel muligt. Det har bare aldrig været udgivet udenfor Japan.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DizzyDizzySkrevet 19/05-04 17:12 
Ifølge nedestående link virkede musen med disse spil.

King Arthur's World, Sim Ant, Utopia, On the Ball, Troddlers, and Vegas Stakes

om den kom med andre end mario pain ved jeg ikke :)

Billed mm af Mario paint plus mus
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SumezSumezSkrevet 20/05-04 10:30 
Men der er mange andre spil, der også bruger musen. Bl.a. Lemmings 2 og Dezaemon ved jeg med sikkerhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig