X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alt det du gerne ville vide om Halo...


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/04-03 21:37 
Men var bange for at spørge om...

Læs det her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 23:03 
Det er næsten deprimerende at jeg har været så stor Halofan.....

Prøv du at få et normalt Socialt liv, når du synger Theme songen:/

Ohhhhhhhooooo..... Munkene styre dog!

Men jeg vidste det meste.. Undre mig bare DRxL.... Dig, Starsoldier, RJK og Naiera og en del Nintendo/Metroid fans er jo nærmest Anti Team Halo:D

Har du opdaget glæderne ved spillet:)?
Well crucify the insincere tonight...
RonaldoRonaldoSkrevet 07/04-03 23:12 
Halo kunne have været bedre hvis Microsoft ikke havde købt Bungie? Spekulere bare...
jaesjaesSkrevet 07/04-03 23:20 
Jeg kan godt lide deres stikkende kommentar til The Getaway :)

"Sony proves you can go to painstaking effort to recreate a city digitally but forget to include the game."
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 23:31 
FreddiE >
Halo kunne have været bedre hvis Microsoft ikke havde købt Bungie? Spekulere bare...

Måske, måske ikke. Freddie, jeg ville gerne vise dig en fanfes video fra dengang Halo var et 3 person shooter, og hvor Bungie vidste de forskellige ting i Halo. Der var et eller andet 3 våben. Man kunne ridde på dinosaurer og køre i mange flere køretøjer og af et spil fra 2000, så var det virkelig imponerende!

Jeg har lige læst artiklen, og der var faktisk en masse jeg ikke vidste. Seriøst cool, men også surt at Bungie ikke fik mere tid:/

Jeg elsker Halo! Det er en af de bedste spil nogensinde hvis ikke det bedste:) Men selv som fan må jeg da indrømme at Bungie burde have fået det ekstra tid.

Hvis man checker de videoer hvor Halo er blevet cracket kan man se at nogen af de ting som ikke burde være mulige havde allerede en interface. Den der covenanttank bl.a kunne styres med sin egen styring form og havde sigtekorn og sådan noget.

Det der kommer allermest bag på mig i den artikel er at 4 bane, strandbanen The silent c.... I virkeligheden bare var en testbane. Det er den bedste bane i spillet, og den mest visuele imponerende i halo IMO, også var det bare en træningsbane:/ Det sætter jo tingene i persketiv, om at Halo 2 nok skal blive fedt når Bungie for alt det tid de har brug for:)
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 08/04-03 00:03 
Jeg synes det er fed information og kan i det store hele godt li' Halo.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/04-03 00:04 
Det er det også DRxL specialt efter jeg læste det, og jeg vidste du var god nok;D
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 08/04-03 09:44 
FreddiE >
Halo kunne have været bedre hvis Microsoft ikke havde købt Bungie? Spekulere bare...

Kommer det bag på dig? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 08/04-03 09:58 
Jeg kan også godt li' at spille Halo det er bare vildt irriterende at Konsolkongen hele tiden fragger mig i det
dRxLdRxLSkrevet 08/04-03 10:03 
Eller også er Halo tæt på at være så godt som det kunne blive uanset hvilken platform det udkom på (dog ville det som vi alle godt ved have været meget bedre på GC eller PS2).

Men har I overvejet at elementer er blevet taget ud af spillet, ikke fordi man kom i tidsnød, men fordi man fra et om ikke kunstnerisk så i det mindste kunsthåndværksmessigt synspunkt har vurderet at de passede dårligt ind i helheden.

Måske er det bare lige så passende at have dinosaurer med i gode computerspil som olieindsmurte skabslæderbøsser der tæver hinanden med stole og laver anden slags "akrobatik" med hinanden, på og udenfor skærmen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JesperJesperSkrevet 08/04-03 10:04 
Det er en go artikel - der står meget spændende som jeg ikke vidste. Det første jeg lige faldt over, er det med AI'en... Det er et evigt problem, at når man laver noget der er avanceret, er det som regel mest udviklerne der kan se det fantastiske i det. Den menige bruger er ikke altid ligeså begejstret for det (hvis man overhovedet opdager det), som det var tiltænkt - derfor er der masser af "spildt" arbejde i noget som kun har en lille effekt.
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/04-03 12:35 
Jeg gad ikke lave en ny tråd om mere Halo, men jeg vil bare lige imformere om til alle Halofans at den næste bog er blevet udgivet! Jeg faldt lige over NeXuS egen udtagelse om bogen på Teamxbox:

"
I just finished it today, took me 3 days to read it, like Halo: The Fall of Reach...

And just as the Fall of Reach, this was an excellent book. Sure, it could have been better written, but so could the Fall of Reach...

But this universe is so exciting, so intense and ao dramatic, and The Flood picks it up right where the Fall of Reach left it...

I loved reading about the human survivors standing defense on Halo, gaining equipment such as Shades (the Covenant stationary guns), Ghost and Banshees... and their raid at Pillar of Autumn, where they collect 30 Warthogs and 4 Scorpions...

The Covenant view is also extremely interesting, as you learn a great deal about their life. Something that will be extremely rewarding when playing halo 2...

Last, but certainly not least, we follow Master Chief as you played him in the game. And while some surprises may be spoiled here, since you probably played the game, it's very entertaining to read something you played.

All in all, it was an excellent read for me. Maybe because I'm so caught up in the universe, I don't know. But it's certainly worth the bucks for any decent Halo fan, that's for sure!"

Den nye bog Halo: The Flood kan købes her, hvor man også kan læse lidt userreviews: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0345459210/qid=1050229574/sr=8-1/ref=sr_8_1/103-0324331-0009425?v=glance&s=books&n=507846

Bogen handler primært om halo spillet... Det handler om de ting man har spillet og hvordan situationen i spillet har været for andre parters synsvinkler!

Køb også den første bog....
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 13/04-03 12:51 
Glæder mig også sygeligt til Halo 2.
Er faktisk lige begyndt på 1eren igen.

Bare noget lort, at XBC ikke fungerer som det skal :(
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/04-03 18:33 
Hvad mener du..... jeg har ingen problemer! Spiller stadig Halo tit.......;)

Det er jo ligefrem deprimerende at jeg har prøvet at få marines til at sige så mange ting som muligt og studeret steaslth agtigt fjenderne.......:/

LOL..... Jeg kan da ikke være den eneste der er kommet op på toppen af the silent ch...(strandbanen) ved hjælp af lidt nades og et pr warthogs:D
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 13/04-03 18:48, rettet 13/04-03 18:49 
Nope, det er du ikke.. Gjorde det faktisk her for nyligt, da der stod noget om det i et tysk xbox blad.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 13/04-03 19:12 
LOL..... Jeg kan da ikke være den eneste der er kommet op på toppen af the silent ch...(strandbanen) ved hjælp af lidt nades og et pr warthogs:D

Nej du er ikke den eneste.... vi er andre der ikke har andet at give os til end at studere detaljegraden i dette fantastiske spil ;)
I win, you loose
RitesRitesSkrevet 13/04-03 19:59 
LOL..... Jeg kan da ikke være den eneste der er kommet op på toppen af the silent ch...(strandbanen) ved hjælp af lidt nades og et pr warthogs:D

Ermm.. Hvad? Hvilken bane helt præcist? The Cartographer-tingen?

Jeg har det med at tage alle køretøjer med mig så langt som muligt.
Haft det nok så morsomt med at tage en Ghost ind i smalle gange, hvor den bliver smidt fra side til side :)
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 13/04-03 21:45 
Komme op i Silent Car...: En masse granater under en warthog, smide en plasma under/over, tage en power-dims og så sætte sig ind i bilen. Og så lige ramme på toppen af bjerget... Det er funny!
AmbyAmbySkrevet 13/04-03 21:50, rettet 13/04-03 21:50 
kan man smide granater uden de springer ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 13/04-03 22:05 
Sagtens.
Du skulle bare crouche(Left Thumbstick) og aime ned mod jorden når du kaster den.

Så bliver den ikke armed, men lander bare på jorden.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/04-03 22:41 
LOL...... Cool nok, men prøv at nakke den der banshee på Control on the assault roof! Det lykkedes mig at få bansheen helt igennem bygningerne uden den gik i stykker, fordi der hvor man starter ville jeg flyve rundt..... Altså der hvor man lander med sin pelican, men så ikke gik skærmen i sort og blev frosset:(

Hvis i tager banen Gulity Spark 343, og hoppe ud af Pelicanen og skynder jer op foran pelicanen, hopper op på stenen og fra stenen hopper i op ovenpå pelicanen. Når dne så letter hopper i op på bakken. Gå ind i tågen og man kan se at alle texturene forsvinder, men går man længe nok finder man en Marine ved navn Mendoza som bare står stille:) Cool........

I kan også høre noget hemmeligt musik fra rise of the valkyries hvis i flyver derhen ved control roomet i control on the assault roof, altså til indgangen fra den sidste store åbning er der en kæmpe høj bygning hvor man kan lande på en slags etage..... også skal man gå ud i højre side på midterste, og hoppe ud af bansheen også skulle musikken komme, men har ikke prøvet det.

Hvis i tager en shotgun og skyder et par skud af, tag så Sniper riflen og zoom ind på shutgun dåseskudende... Altså ikke skduhullerne, men skudende der flyder på jorden. hvis man zoomer helt ind kan man set billed af en gammel bungie joke.... The hippo:)

Hvis i sætter jeres Xboxers ur om til 15 november 2001, og starter på et nyt spil så lige ved dækket hvor capt keyes er er der en tavle hvor der står nogen sjove ting. F.eks en der sælger sin Pentium 30, 20 Billioner GHz PC og en advarsel om at ingen skrald må smides på dækket:)

Hvad mere..... Puha..... Hvis i kigger foran scorpion tanken er der et nummer.... Det er faktisk designeren der har lavet dens fødselsdag:-)

Alle kender vel til den ille mini film hvis man klare spillet på legendary.....

Når jo..... I ved i det bedste multiplayer map, Blood Gulch der hvis man laver grenadetriket og man skyder sig helt ud af banen kan man se når man er langt ude over mappet af hele baggrunden er samme strand som i strandbanen the silent chatogrper.... De har også samme himmel, så det link DrXL gav med at banen først bare var en test bane var nok ikke helt løgn!

I sidste bane i slutningen af the maw er det muligt at møde en lille underlig grunt som siger noget uforståligt, i en lille gyde ligefør det hele slutter..... Hop ud af warthogen og lige ind i det sidste mulige ventilatorskat til højre også gå til højre igen og for enden er den lille satan... Men lyt godt efter hvad han siger>:)
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 14/04-03 08:18 
Jeg kan da huske at have spillet en test af Halo for laaaaang tid siden. Der kørte den bane som senere ville blive Silent Cartographer.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig