X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR2 - downloadable content info


Svar
enfenenfenSkrevet 19/05-04 16:20 
Så blev den første DLC pakke til PGR2 annonceret - DLC Pack 1:

------------------------------------------
New Cars:

TVR Cerbera Speed 12 (DLC Verison) - Exactly the same as the retail version, only thing is you won't need all Platinums to get it. However, this model only comes in racing green so we can still tell who's beaten the game and who's downloaded their way to TVR heaven.

Ferrari 288 GTO - A fast, fast *fast* Ferrari. Absolute classic and still outperforms most sports cars these days.

BMW 645Ci - BMW's latest 6 series offering. It's big, but it's quick and has a very distinctive design.

Ferrari 365 GTS4 (Daytona) - Miami Vice. A 70's classic Ferrari. A definate for anyone who claims to know their Ferrari's.

Porsche 356A Carrera Speedster - The humble beginnings of the Boxster way back in the 50's.

Ferrari 250TR - Classic front engine Ferrari racer for the road. Another 50's offering, and amazingly quick considering it's age.

Chevrolet Corvette C6 - Brand new, straight from Chevrolet factories. Only announced 2 months ago, now available for you to drive, even before your car dealer gets to see one

BMW M3 CSL -The light-weight, lightning quick special M3. A track beast with a sensational engine and impeccable dynamics. This is one fun car.

New City:

Paris

------------------------------------------

"Color glitch" tricket er fixet og virker derfor ikke mere.

Om pakken kommer til at koste noget og hvad den eventuelt kommer til at koste, er stadig ukendt.
What is the Matrix?
UltraUltraSkrevet 19/05-04 16:33 
Ja SGU!! Tak Enfen! :)
I've fuck the girl in Hanson...
MrCaseMrCaseSkrevet 19/05-04 17:06 
Jeg må sgu sige at det er noget af det mest reele bud på noget downloadable content jeg mindes at have set. Der er rigtig meget arbejde i de ting der... Meget herligt! Det er lige før jeg kunne finde på at betale penge for det...
Have you considered sucking less?
enfenenfenSkrevet 19/05-04 17:28 
Pakken blev annonceret af Bizarrecreations selv, så den er god nok.

Jeg er selv lidt skuffet over pakkens indhold. Havde håbet på lidt rigtige racerbaner og nogle andre biler. Der er altid nogen, som skal blive skuffet :)
What is the Matrix?
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 19/05-04 17:37 
Ja jeg er nu bare ellevild over det:o). Men i næste pakke må der da meget gerne komme flere racerbaner ala Nürnburgring.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/05-04 17:47 
hmm jeg håbede ellers på en "bugatti" varion.. det kunne være sejt at fyre 1001hk af... hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
3of193of19Skrevet 19/05-04 17:50 
Enfen>
Jeg er selv lidt skuffet over pakkens indhold. Havde håbet på lidt rigtige racerbaner og nogle andre biler. Der er altid nogen, som skal blive skuffet :)

Ja, så er du nok ret svær at tilfredstille... En hel ny by! Og du er stadig skuffet?
OkottaOkottaSkrevet 19/05-04 18:31 
Hvorfor så mange nye biler, og kun én ny by?

Lidt overkill med så mange biler i det spil efterhånden, og en flok til gør ikke stor forskel for mig - jeg vil bare ha' nogle flere nye områder at køre rundt i.

Gad vide hvor mange baner der egentligt bliver i Paris?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MrCaseMrCaseSkrevet 19/05-04 18:59 
Svaret skal vist findes i den måde de laver byerne på...
Rimelig resource-krævende...
Have you considered sucking less?
UltraUltraSkrevet 19/05-04 19:11 
Okotta
Hvorfor så mange nye biler, og kun én ny by?

Sikkert fordi der er flere fede biler end byer? :)

Okotta
Lidt overkill med så mange biler i det spil efterhånden, og en flok til gør ikke stor forskel for mig - jeg vil bare ha' nogle flere nye områder at køre rundt i.

Jeg mener ikke det er så slemt så længe vi ikke får 3-4 varianter af den samme bil. Ferrari er i overtal, men de har altså også mange klassiske biler.

Okotta
Gad vide hvor mange baner der egentligt bliver i Paris?

Jeg vil gætte på en 10 - 15 stykker..
I've fuck the girl in Hanson...
enfenenfenSkrevet 19/05-04 20:41 
3of19>
Ja, så er du nok ret svær at tilfredstille... En hel ny by! Og du er stadig skuffet?

Jeg er ikke skuffet over byen, men mere over bilerne. Der er der nogle fede imellem, men jeg havde gerne set nogle Lamborghini og Mclaren biler, men der har nok været problemer med licenserne. TVR behøver jeg ikke, da jeg allerede har vundet den ;) - Det er selvfølgelig cool nok, at andre, som ikke har gennemført på platin eller har snydt sig til bilen, får muligheden for at køre den.

Udover Paris havde jeg da været glad for at se eksempelvis Laguna Seca og Le Mans banen.

Jeg vil lige slutte af med at sige, at vi selvfølgelig skal være glade for, at Bizarre/M$ overhovedet vil udgive noget ekstra til spillet.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/05-04 20:48 
Enfen>
Om pakken kommer til at koste noget og hvad den eventuelt kommer til at koste, er stadig ukendt.

Den kommer til at koste omkring 31 kr. (5 dollars)...

PGR2 downloads
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
APHAPHSkrevet 19/05-04 21:04, rettet 19/05-04 21:09 
Enfen>
Jeg vil lige slutte af med at sige, at vi selvfølgelig skal være glade for, at Bizarre/M$ overhovedet vil udgive noget ekstra til spillet.

At det så bliver udgivet ALT for sent, er så en anden side af sagen. ;)

Der kan ses billeder af bilerne på xboxyde.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 19/05-04 21:10, rettet 19/05-04 21:13 
Det er noget helt andet :)

DLC pakke 1 skulle være kommet i Januar og Maj skulle være måneden for DLC pakke 2...

Det bliver dog fedt at ræse ned af Champs Elysees :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 20/05-04 11:28, rettet 20/05-04 11:29 
For Jer, som ikke allerede ved det, så er pakken udkommet. Den fylder 2999 blocks og kan selvfølgelig hentes over xbl. Pakken koster ca. 30 kr.

Det er samtidigt rettet lidt på navnvisningen under et løb, hvilket også var på sin plads. Nu er det kun de 1-2 tætteste navne, som bliver vist på skærmen. Jeg testede det ikke så meget, så jeg er ikke 100% sikker, hvordan det præcis fungerer.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 20/05-04 11:39 
Lige en lille update.

Af alle bilerne, så er det kun den nye Corvette, som jeg selv er glad for. De andre biler, kunne jeg godt have undværet. Det er jo ikke fordi vi mangler biler i spillet.

Paris indeholder 7 baner. De fleste er lidt snævre og lidt for mørke. Man ser Eiffeltårnet, men får desværre ikke lov til at køre igennem. Det samme gør sig gældende for Triumfbugen. Banerne egner sig ikke til Ultimate klassen.

Min vurdering af pakken er, at den er på det jævne. Den er dog sine 30,- værd. Havde den indeholdt flere bane lokationer, så havde den været i top. Bilerne kunne jeg godt have været foruden.
What is the Matrix?
nullernullerSkrevet 20/05-04 11:53 
Jeg har lige et spørgsmål, hvis jeg nu downloader og betaler for pgr2 pakken. og jeg så køber en ny xbox
skal jeg så betale når jeg skal have pakken ned på den nye box igen ?
mvh nuller
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 20/05-04 11:59 
Ja, det mener jeg man skal - desværre.

De kunne i mindste have gjort DLC til per-user istedet for per-machine.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 20/05-04 12:54, rettet 20/05-04 12:55 
Okotta>
Hvorfor så mange nye biler, og kun én ny by?

Fordi der er langt nemmere at lave nogle flere biler end en hel ny by.
fumfumSkrevet 20/05-04 13:10 
Jeg må hellere få downloadet så vi kan lege sammen iaften.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
3of193of19Skrevet 20/05-04 13:53 
Ville være fedt hvis de lavede et Copenhagen Boost pack :)
Men tror nok det snarere bliver Berlin eller en by i USA næste gang.
BeanoBeanoSkrevet 20/05-04 14:54 
Der ligger allerede soundtrack til LA på DVD'en... sååå... du får et gæt :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/05-04 15:53 
Enfen>
Man ser Eiffeltårnet, men får desværre ikke lov til at køre igennem.

Kan det mon have noget gøre med, at der ikke normalt går en vej under Eiffeltårnet...?? ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
3of193of19Skrevet 20/05-04 18:13, rettet 20/05-04 18:13 
Beano>
Der ligger allerede soundtrack til LA på DVD'en... sååå... du får et gæt :)

Synes nok det var lidt meget content til 50 MB...
enfenenfenSkrevet 20/05-04 20:07 
PalleJensen>
Kan det mon have noget gøre med, at der ikke normalt går en vej under Eiffeltårnet...?? ;-)

Jeg ville bare gerne have lov til at køre igennem :)
What is the Matrix?
PoulPoulSkrevet 20/05-04 22:26 
Kan dette ekstramateriale bruges til noget i singleplayer delen eller er det kun til brug i multiplayer?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/05-04 23:13 
Det kan bruges i singleplayer.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 20/05-04 23:38 
Hvilke fejl i spillet, retter denne update egentligt?

Hvis der overhovedet var nogle fejl at rette..?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/05-04 23:47 
En af de synlige rettelser der er kommet er at man ikke kan snyde sig til en anden farve til bilerne når man skal spille på live
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig