X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor kommer I fra?


Svar
bootsbootsSkrevet 18/05-04 23:10 
Når jeg sidder og kigger på Handel, undrer det mig meget, at så få skriver i deres profil, hvor de kommer fra. Man behøver jo ikke ligefrem skrive sin adresse; men by eller landsdel ville være fint. Så slipper man for at spørge, hvis man f.eks. er interesseret i et større køb, og gerne vil spare portoen - eller hvis det er noget man gerne vil se før man køber. Hvis man absolut ikke vil skrive det... Se hele indlægget
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
TLTLSkrevet 14/08-07 02:38 
Århus SV (Også kendt som Viby J) :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 14/08-07 08:25 
Hølmkjær>
Has'le som vi kold æt hernier i Synnejyllan, vo ål æ ting ha si ophav. Det æ der a kumme fra, i ve, Has'le nier a ve Åfenrå, Synnebo, Tynne, Akerskog, å de anne bye der lig hernier a. Nej man i tyn da!, a ha jo hiel glem å fortål je om Gram, i ve æ by vo fra ham der Per Vers han kumme fra. Han er vi møj stolt ove hernier a. Essen såe sker da jo it så møj, ve i nok...

Hey det sprog kender jeg godt :-) Jeg er jo oprindelig fra Apenrade..Mojn!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/08-07 09:05 
jaes>
Hey, jeg har arbejdet som alt-mulig-mand i bageren på Vennemindevej for maaange år siden. Har på fornemmelsen, at den er lukket nu. Men jeg tror ikke, det var min skyld ;)

Ellers hyggeligt område, Vennemindevej og omegn.

Jeg tror det er der, der for nyligt åbnede en bagelshop. Verdens bedste bagelshop, iøvrigt. Især om søndagen.

Og rigtig hyggeligt og fredeligt område, ja, dejligt tæt på byen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 14/08-07 09:32 
Vanløse (der her i lørdags var knapt så van(d)løs };-(, øv kloakvand i kælderen!)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/08-07 10:58 
Århus C, Dalgas Avenúe. Fint skal det være... hvis det ikke lige var et kollegieværelse på størrelse med et kosteskab :/
AV Intelligent Terminal
QQSkrevet 14/08-07 11:52 
neros>
Mojn!

Mojn do!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dchangdchangSkrevet 14/08-07 11:56 
Tidligere Aalborg, Århus C. Nu hedder det husejer-idyl i Vodskov lidt uden for Aalborg. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-07 13:17 
Min underbevidsthed trækker mig længere og længere øst på: Opvokset i Lego-byen Billund, flyttet til Vejle, og bor på nuværende tidspunkt i Odense - det ender nok i KBH.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SyrefoxSyrefoxSkrevet 14/08-07 17:57 
Tror jeg er den nordligste indtil videre, nemlig Hirtshals
PlaykidPlaykidSkrevet 14/08-07 18:30, rettet 14/08-07 18:30 
Nordsjælland - Hørsholm (Ikke Kbh.) :)
Spiller nu: Halo 3
KLTKLTSkrevet 14/08-07 18:32 
Jeg er fra Nykøbing F som jeg også har skrevet i min profil.
9/11 Was An Inside Job
dpldplSkrevet 14/08-07 18:48 
Skodborg, "toppen af sønderjylland"

En lille by næsten ingen kender :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
TheDukeTheDukeSkrevet 14/08-07 20:27 
Elgen>
Vanløse (der her i lørdags var knapt så van(d)løs };-(, øv kloakvand i kælderen!)

Nederen, overlevede dit gameroom?

Og Nørrebronx for mit vedkommende.
ElgenElgenSkrevet 14/08-07 20:45, rettet 14/08-07 20:52 
Ja heldigvis nåede vandet kun til lige inden for døren i gamer-rummet, tror der er kraftigt fald henmod døren.
Men føj, selv man er søn af en gammel kloakmester, bliver lugten af kloakvand bare aldrig lækker, når man skal søbe det op med gulvklude... };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
tmliljatmliljaSkrevet 14/08-07 20:50 
Hjallese i den sydlige del af Odense :)
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig