X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RSC 2 kan ikke starte


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/05-04 18:48 
Okay, jeg har et kæææmpe problem her. Jeg har netop fået Rallisport Challenge 2, og hver gang jeg forsøger at starte det op, får jeg følgende meddelelse:

"Your Xbox can't recognize this disc. Make sure it's an Xbox game, DVD movie, or audio cd. Also check to see if the disv is dirty or damaged. Remove the disc to continue."

Og nej, den er ikke beskadiget. Jeg har først lige pakket spillet ud af segl og folie for 10 minutter siden. Alle mine andre spil virker perfekt. Hvad sker der????
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
APHAPHSkrevet 17/05-04 19:11 
Ser det ud som om at bagsiden på disken er tåget/grumset, eller at der er lufthuller i diskens overflade? Der skulle efter sigende være nogle problemer med nogle af RSC2 diskene.

En på Xboxlife havde samme problem.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/05-04 19:15 
1000 tak paasch.

ja, den er tåget og grumset... præcis som beskrevet!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
nullernullerSkrevet 17/05-04 19:57 
Det sker også for mig.
Nu med Xbox 360
UltraUltraSkrevet 17/05-04 20:26 
En af mine kammerater købte det i lørdags og efter en lille time var det over for ham at spille, skiven er blevet ridset og virker ikke mere!
I've fuck the girl in Hanson...
KoludaKoludaSkrevet 17/05-04 20:36 
RC 2 skulle være kommet med en kopi beskyttelse der gør at man ikke kan køre med chippen ON.
Man kan dog patche det så det virker med chippen ON, men så kun fra HDèn.

Så hvis nogen kan køre det med chippen on, så meld lige tilbage, for så er det ikke sandt, men efter hvad jeg har fået af tilbage meldinger ind til nu, er det desværre sandt :(
PlaykidPlaykidSkrevet 17/05-04 20:45 
Hvorfor skulle man også ønske at køre det fra disken, når man kan køre det på harddisken?
Spiller nu: Halo 3
BrummelumBrummelumSkrevet 17/05-04 22:03, rettet 17/05-04 22:05 
Jeg kan godt afspille det fra dvd drevet på en chippet xbox. Har dog ikke prøvet at lægge det over på harddisken.

Problemmer med at afspille det skyldes udelukkende fejl på dvd'en. Jeg fik fat i 2 RC2 dvd'er i EB games med identiske fejl (inderst halvdel af skiven er tåget).
XBL Gamertag: Brummelum
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/05-04 00:19 
Yepp Brum,

præcis samme prob. jeg har - indersiden af skiven er 'tåget.

:((
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/06-04 20:03 
Nu har jeg fået byttet min 'tågede version' til endnu en... 'tåget version'. Min redaktør påstår dog, at den tågede version som jeg sendte tilbage i hovedet på ham, virker fint nok på hans box. Vi kører begge med 1.0.

I eftermiddag lykkedes det for mig at komme ind i spillet en enkelt gang, nu får jeg samme fejlmeddelelse, som med den første 'tågede version'.

Herligt, når man står og skal være moderator i de Nordiske Mesterskaber =/
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
APHAPHSkrevet 01/06-04 21:40 
cosmos_dk>
....når man står og skal være moderator i de Nordiske Mesterskaber =/

Angående NM.
Får os der har kvalificeret sig til den danske finale nogle informationer vedrørende afvikling af finalen?
Det var ihvertfald noget træls, at ingen rigtigt viste, hvordan kvalifikations puljen skulle afvikles..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MosterMosterSkrevet 01/06-04 23:11 
Nu er jeg ikke særlig velbevandret udi spillekunsten, men det kommer mig for at der er noget med det spil, og Xbox'ens dato settings. Hvis man f.eks har en helt-ud-i-fremtiden-dato, vil det gå i kludder.
Men det har I drenge sikkert mere forstand på ;)
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
MajorPMajorPSkrevet 01/06-04 23:24 
Paasch>
Angående NM.
Får os der har kvalificeret sig til den danske finale nogle informationer vedrørende afvikling af finalen?
Det var ihvertfald noget træls, at ingen rigtigt viste, hvordan kvalifikations puljen skulle afvikles..

Set på rsc.gamepad.dk?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
CoreCoreSkrevet 01/06-04 23:40 
Mit ser også mystisk ud, men det kører fint nok, men tåget er nok heller ikke ordet jeg ville bruge, det ligner nærmere indtørrede rester af noget væske der er løbet ned af cd'en...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
APHAPHSkrevet 02/06-04 00:14 
MajorP>
Set på rsc.gamepad.dk?

Jeg synes det er noget sparsomt med oplysninger om selve afviklingen af løbene på gamepad.dk!?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HeroldHeroldSkrevet 02/06-04 10:07 
cosmos_dk>
Nu har jeg fået byttet min 'tågede version' til endnu en... 'tåget version'. Min redaktør påstår dog, at den tågede version som jeg sendte tilbage i hovedet på ham, virker fint nok på hans box. Vi kører begge med 1.0.

I eftermiddag lykkedes det for mig at komme ind i spillet en enkelt gang, nu får jeg samme fejlmeddelelse, som med den første 'tågede version'.

Herligt, når man står og skal være moderator i de Nordiske Mesterskaber =/

Jeg mener at det er det ældre drev i visse Xbox-konsoller, der har problemer med at læse skiverne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig