X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste P:R Træf?


Svar
HankyHankySkrevet 17/05-04 18:43 
Ja, jeg er så småt ved at være ret tændt på endnu et
arrangement af slagsen.

Nogen der ved noget om hvornår (ca.) næste arrangement vil
finde sted?
Eller er der overhovedet tænkt over noget endnu?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
169 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
quadquadSkrevet 07/05-05 01:54 
Lyder perfekt, min eneste mundtlige eksamen ligger den 10. om middagen.
WehnerWehnerSkrevet 21/05-05 13:26 
Nå, hvad er status?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/05-05 00:03 
Det ville være rart. Jeg er nemlig lige startet på min eksamens periode.
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 22/05-05 00:28 
Samme her :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
XsaneXsaneSkrevet 22/05-05 08:45 
og hvor mange bliver vi, hvor meget plads skal vi bruge???
SumezSumezSkrevet 22/05-05 12:58 
Undskyld manglende tilbagemelding.
Jim kunne åbenbart ikke få nogle af de påtænkte weekender alligevel, og det eneste alternativ han kunne stille, var problematisk for mig (lige op til Roskilde festival), og det virkede ikke som om nogen andre var tændt på den dato, så det bliver næppe til noget der. :(


Zapp: Antyder du at du har mulighed for at skaffe lokaler på Sjælland?
Vi bliver som regel omkring 30, med en masse udstyr og fjernsyn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 22/05-05 13:13 
Mon ikke det lader til, at vi bør tage Jylland igen næste gang? Nu er der alligevel gået en del tid, uden at noget er sket.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/05-05 13:23 
Jeg er også mest for Jylland.
Spiller nu: Halo 3
HNHNSkrevet 22/05-05 13:24 
Stemmer også for jylland, der går for langt tid men at finde ud af noget på Øen hvis man skal ha en mulighed for at planlægge noget.
PlaykidPlaykidSkrevet 25/05-05 18:29 
*bump*

Vi må snart vide noget mere.
Spiller nu: Halo 3
JimPPJimPPSkrevet 25/05-05 20:28 
Ja tak :) - Leverede som Sumez skrev en dato, og så røg alt kontakt :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
WehnerWehnerSkrevet 28/05-05 13:58 
Jeg begynder så småt at forstå, hvorfor træffene plejer at ligge i Jylland :-)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MusicManMusicManSkrevet 28/05-05 14:20 
jeg stemmer også for Jylland...
SumezSumezSkrevet 28/05-05 20:37 
JimPP>
Ja tak :) - Leverede som Sumez skrev en dato, og så røg alt kontakt :)

Du har heller ikke været for nem at få kontakt med.. Problemet har primært været at der gik tre uger før jeg fik at vide at ingen af de tre fremsatte datoer åbenbart fungerede.
Men hvis den 24-26. stadig er ledig er det måske muligt at få noget stablet på benene der. Det kommer lidt an på om Le Roof kan være der, for jeg kan som sagt ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 02/06-05 08:53 
bump
MusicManMusicManSkrevet 02/06-05 11:33 
hvad er status?
RJKRJKSkrevet 02/06-05 12:39 
At vi nu prøver at følge op på Jylland igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 02/06-05 12:52 
Yes :)
Spiller nu: Halo 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/06-05 12:59 
Er der nogen idé om tidshorisonten?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 02/06-05 13:11 
En måneds tid.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 02/06-05 13:23 
Sumez>
Men hvis den 24-26. stadig er ledig er det måske muligt at få noget stablet på benene der. Det kommer lidt an på om Le Roof kan være der, for jeg kan som sagt ikke.
SumezSumezSkrevet 02/06-05 18:58 
Har ikke fundet ud af noget, så det bliver nok ikke til noget.
Generelt virker interessen for et træf i Sjælland ret lav, hvilket skuffer mig. Men sådan må det vel være. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 02/06-05 19:08 
Jeg tror der er rigeligt med interesse, hvis der kunne blive fundet nogle lokaler. Det er jo lidt svært at virke interesseret, når det virker umuligt.
JuggernautJuggernautSkrevet 02/06-05 19:17 
Sumez>
Har ikke fundet ud af noget, så det bliver nok ikke til noget.
Generelt virker interessen for et træf i Sjælland ret lav, hvilket skuffer mig. Men sådan må det vel være. :\

Nej..Sådan behøver det bestemt ikke at være. Man kunne jo lave en tråd hvor folk stemmer for enten Jylland eller Sjælland. ELLER man kunne foreslå et konkret sted og så lade folk melde sig til. Så skal vi nok komme frem fra hulerne :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 02/06-05 19:18 
Jim sagde at han kunne, men så kunne han ikke alligevel.
Og i mellemtiden trækker alle folk over mod et nyt Jyllandstræf. Jeg har det lidt som om at jeg er den eneste, der gerne vil ha' et træf på denne side af Storebælt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 02/06-05 19:21 
Det er du så ikke :) Alternativt har vi jo haft nogle lokal-seminarer, som de ikke har haft vestpå. Det kunne dog være sjovt at se og deltage i en større P:R begivenhed. Nu er jeg pt i Jylland og er derfor ligeglad for det kommer til at foregå. Jeg skal nok dukke op, hvis vagterne tillader det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 02/06-05 23:44 
Jeg stemmer igen for Jylland.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 02/06-05 23:50, rettet 03/06-05 08:38 
Der er ikke noget at stemme om. Pt. er der ingen på Sjælland, der kan skaffe lokaler - det burde være tydeligt for alle, der følger med i denne tråd. Hvilket alle, der svarer i den, forventes at gøre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael_Michael_Skrevet 03/06-05 07:42 
Sumez>
Jeg har det lidt som om at jeg er den eneste, der gerne vil ha' et træf på denne side af Storebælt.

Nej, jeg er helt enig med dig. Går lige i tænkeboksen.
HankyHankySkrevet 03/06-05 10:17 
Slap dog af Wehner.
Det var bare for at klargøre, at selvom der ikke er mange muligheder for træf på Sjælland, var der også flest der faktisk så det afholdt på Jylland igen :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JimPPJimPPSkrevet 03/06-05 14:10, rettet 03/06-05 14:10 
Desværre var udmeldingen alt for sen, havde ellers nogle datoer, men alt er booket op nu... Ser heller ikke ud til at jeg kommer med denne gang :(

Jylland er simpelthen for langt væk :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RJKRJKSkrevet 09/06-05 12:09 
Vi er i Silkeborg 8. til 10. juli, samme lokaler som sidste PES Cup. Tak til Fizban for at agere redningsplanke :) Mere info følger snarest.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 09/06-05 13:18 
Venter spændt på mere info, kunne jo være man skulle droppe forbi og kigge lidt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
MusicManMusicManSkrevet 09/06-05 13:23 
jeg er der helt sikkert denne gang! :D
WehnerWehnerSkrevet 09/06-05 13:29 
Jeg kommer i hvert fald. Og mon ikke der er andre fra 9000, der vil fylde bilen op. Min kæreste er i hvert fald klar. Hun vil prøve Halo 2 i system link med Playkid :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 09/06-05 13:55 
Hvis nogen kan finde en billig form for fælleskørsel (~200kr) er jeg med, ellers count me out out, igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 09/06-05 13:58 
Fedt!
8-10.juli lyder perfekt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 09/06-05 14:00, rettet 09/06-05 14:01 
lyder som en ganske god dato... jeg regner også med at komme!
The DaneThe DaneSkrevet 10/06-05 08:40 
/Tilmeldt
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
msxtrdmsxtrdSkrevet 01/07-05 21:04 
3 spørgsmål:

Bruser i klubhuset?
Plads til telt?
Nogen der tager i fællesskab fra Århus?
RJKRJKSkrevet 01/07-05 23:26 
Vi må lige få Fizban til at svare på de to første, men jeg TROR at det er Nej og Nej. Til gengæld er der væsentligt mere plads, end vi er vant til i andre lokaler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/07-05 13:30 
Ok, afventer svar fra Fizban....
FizbanFizbanSkrevet 02/07-05 13:51 
nej og nej, ingen bruser eller plæne til telt.
desværre
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Alf81Alf81Skrevet 02/07-05 15:10, rettet 02/07-05 15:12 
Har jo' aldrig været med til et træf før så vil lige
vide om man bare sover dér eller man selv ska finde
et sted at crash'e??
(Plus)
Kommer der nogle fight-game dyrkere?
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 02/07-05 15:13 
Fizban>
ingen bruser

Jeg kan allerede mærke den liflige duft af svedig nørd kildre i næsen x)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 02/07-05 15:15 
Alf81>
Har jo' aldrig været med til et træf før så vil lige
vide om man bare sover dér eller man selv ska finde
et sted at crash'e??
(Plus)
Kommer der nogle fight-game dyrkere?

Der er altid mulighed for at sove på stedet. Sovepose, med eller uden en form for liggeunderlag, er hvad det kan blive til, sædvanligvis.

Hvad mener du med "fight-game"? Fighters, som Tekken og King Of Fighters, eller beat'em ups, som Final Fight og SpikeOut?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 02/07-05 15:19, rettet 02/07-05 15:24 
KOF, GMOTW, SFA-1,2,3 etc...
Spillede kun Tekken da de udkom, aldrig rigtigt siden.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 02/07-05 15:22 
Selvom jeg sucks, så er jeg frisk. Tror dog ikke lige det bliver til, at jeg slæber AES'en med KOF 98 og MOTW med...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 02/07-05 15:27 
Jeg vil gerne stå for at slæbe cartridges men
gider næppe at hive SuperGun'en med da den er pakket
ad helvede til...
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 02/07-05 15:30, rettet 02/07-05 15:30 
Supergun behøves ikke. Jeg har en 20" skærm med "indbygget supergun" med. Der skal bare slæbes de rette (MVS) boards med. Jeg ved ikke om RJK lige gider gøre det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
169 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig