X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste P:R Træf?


Svar
HankyHankySkrevet 17/05-04 18:43 
Ja, jeg er så småt ved at være ret tændt på endnu et
arrangement af slagsen.

Nogen der ved noget om hvornår (ca.) næste arrangement vil
finde sted?
Eller er der overhovedet tænkt over noget endnu?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
169 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
HankyHankySkrevet 17/05-04 18:43 
Ja, jeg er så småt ved at være ret tændt på endnu et
arrangement af slagsen.

Nogen der ved noget om hvornår (ca.) næste arrangement vil
finde sted?
Eller er der overhovedet tænkt over noget endnu?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MarcusMarcusSkrevet 17/05-04 18:46, rettet 17/05-04 18:53 
Efter hvad jeg ved bliver de arrangeret med et nogenlunde fast interval, omkring 4 gange om året. Så der er langt tid til næste træf. Næste træf bliver desuden i København, hvis det bliver muligt denne gang.

Jeg er iøvrigt også tændt på et træf, håber ikke at jeg skal ind og se ballet næste gang det bliver arrangeret her i jylland(selvom vi rent faktisk ikke befinder os inden i, men på).
HankyHankySkrevet 17/05-04 18:48, rettet 17/05-04 18:49 
Sidste træf var i marts, så hvis det faste interval skal holdes
må det jo blive engang i juni?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MarcusMarcusSkrevet 17/05-04 18:54, rettet 17/05-04 18:55 
Ok, det kan godt være det kun af 3 gange om året eller lignende.
Min intuition siger mig i at der er forholdvist langt tid til næste træf :)
RitesRitesSkrevet 17/05-04 19:12 
Der skulle være noget tid til, men nu er det sgu tid til det bliver i Kbh! :(
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 17/05-04 19:16 
Planen var juni, ja, men sagen er, at københavnerne ikke lige står med noget lokale, vi kan bruge. Det er meget lettere for os i Jylland, hvor vi kan lave noget med kort varsel. Så hvis der ikke sker noget i København bliver det, som sidste gang, i Jylland af nød...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 17/05-04 19:20 
RJK>
...Så hvis der ikke sker noget i København bliver det, som sidste gang, i Jylland af nød...

Det vil jeg kun være glad ved :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-04 20:03 
Gør heller ikke noget for min skyld :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 17/05-04 20:30 
RJK>
Så hvis der ikke sker noget i København bliver det, som sidste gang, i Jylland af nød...

Jeg stemmer for Jylland af lyst :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 17/05-04 20:48 
I har sgu´ for meget plads i jylland :P
MarcusMarcusSkrevet 17/05-04 20:50 
Man kan ikke ha' for meget plads, i har åbenbart for lidt :)

Det kunne være jeg skulle lade være med at stole på min intuition fremover så.

Håber også det bliver i Jylland, for så tager jeg med hvis der ikke kommer et eller andet i vejen.
HankyHankySkrevet 17/05-04 21:09 
Mja, hvad siger P:R teamet?

Det lyder som om der er stemning for endnu en Jyllands-tur *Om lidt kommer Sumez og sparker mig ned*
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Le RoofLe RoofSkrevet 17/05-04 22:11 
Slap nu lige af og gi' os en chance for at finde ud af noget konkret, mht. lokaler i eller omkring Kbh. Det bliver ikke i Jylland for tredje gang i træk! ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RitesRitesSkrevet 17/05-04 22:13 
Ellers må vi lave sideløbende KonsolTræf, et til jer i Jylland og så selvfølgelig os... i Danmark.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 17/05-04 22:34 
Hanky>
Mja, hvad siger P:R teamet?

Hvad de allerede har sagt. Det bliver i København, med mindre det absolut ikke kan lade sig gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 17/05-04 23:06 
Mit eneste problem med København (eller langt sydpå) ville ligge i at tage udstyr med - ok, i Jyllands området ville det nok være muligt at låne hjul. Men jeg ville ikke til at køre rundt inde i KBH.

Ellers intet problem herfra.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 18/05-04 04:44 
Som sædvanlig er det primært Sjællænderne, der medbringer udstyr når det er i kbh. Hvis det næste træf mod alt forventning skulle blive i Jylland, er der absolut ingen måde jeg kan overtales til at tage afsted igen.
Hvis vi opper os og finder lokaler, kunne det måske godt blive Juni, men det er altid en svær måned at holde arrangementer i, pga. eksamener.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 09:15, rettet 18/05-04 09:35 
Jeg kan ikke forstå at det ikke kan lade sig gøre for nogle af de andre Københavnere at skaffe rimelige lokaler. Har i førsøgt at henvende jer til jeres uddannelsesinstitution?

Jeg kan sandsynligvis skaffe rigtig gode lokaler ude på KUA (bedre end dem vi tidligere har haft der), men jeg gidder ikke rigtig stå ansvarligt for noget, og da slet ikke før en gang i august.
Desuden kræver jeg at andre går ind og tager ansvar mht. organsieringen og andet praktisk.
Hvis der kan stables en sådan gruppe på benene vil jeg gå ind og kigge på mulighederne for at få lokaler.

edit: desuden har jeg svært ved at skulle lægge mig i selen for at folk skal kunne mødes og spille PES...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/05-04 09:58 
dRxL>
Jeg kan ikke forstå at det ikke kan lade sig gøre for nogle af de andre Københavnere at skaffe rimelige lokaler.

Hvad får dig til at tro at det er nemt?
Vi skal bruge forholdsvis meget plads, og vi skal bruge det en hel weekend. Bare for det mikroskopiske værelse jeg bor på, betaler jeg 1800 om måneden. Vi skal bruge store lokaler, og de må ikke koste noget. De hænger altså ikke ligefrem på træerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 10:13 
Sumez>
Hvad får dig til at tro at det er nemt?

At jeg har gjort det 3 gange nu?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 18/05-04 10:15 
Jeg hjælper gerne til med hvad jeg kan. Så råb op hvis det bliver en realitet, dRxL.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 18/05-04 10:22 
dRxL>
At jeg har gjort det 3 gange nu?

Du har jo så netop også haft den fordel at du har et uddannelsessted, der gerne vil stille lokaler til rådighed. Det er ikke alle, der er så priviligerede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 10:32, rettet 18/05-04 10:36 
Det har jeg så ikke, jeg har måttet kringle og snyde lidt hver gang. Kald det "social hacking" om I vil. Det var også derfor jeg fik lidt dårlig samvittighed til sidst.

Jeg vurderede simpelthen at det jeg fik ud af P:R arrangementerne ikke stod mål med hvad jeg måtte lægge i det af personligt ansvar, risiko og dårlig smag i munden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/05-04 17:20 
Rites>
Ellers må vi lave sideløbende KonsolTræf, et til jer i Jylland og så selvfølgelig os... i Danmark.

UPO*?!

*Unknown Prank Operation
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 18/05-04 17:37 
Daniel, så må du da også kunne se at det ikke er helt lige til at skaffe lokaler?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 18/05-04 17:54, rettet 18/05-04 17:55 
Så kan du/i da heller ikke forlange at det bliver i KBH, hvis
ingen kan finde lokaler derover.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 18/05-04 18:01 
Husk nu på han er Københavner :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/05-04 18:10, rettet 18/05-04 18:11 
Er der ikke nogen herinde, der har sin vante gang på Københavns Tekniske Skole - eller evt kender kender nogen der har? Umiddelbart virker det som om, her er rigtig gode forhold til konsoltræf.

Havde jeg ikke været overført til et andet studie på Lolland, ville jeg utvivlsomt have gjort mig umage med at låne et lokale på KBHs Tekniske Skole/Erhversakademi.

Som det ser ud nu, må det være op til de sjællændere, der nu engang "har nemmere" ved at finde et lokale - og også har lyst til det. Dem der ikke gider tage til Jylland, gider givetvis heller ikke tage helt ned til Lolland, så spørgsmålet er om det kan betale sig at finde noget hernede?

Jeg kan prøve, men det ender sikkert med at være spildte kræfter.

Ser det helt sort ud tager jeg gerne til Jylland igen - bare for at opleve en god stemning som til P:R 4.1.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HankyHankySkrevet 18/05-04 18:15 
Tænkte lidt hen i samme retning.
Går min daglige gang på Århus Tekniske skole, hvor skolens
lokaler allerede flittigt bliver brugt til "3.parts" arrangementer.

Der vil jeg med 90% sikkerhed kunne få lokaler, men
nu må vi jo se hvad københavnerne finder på-
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 18:17 
Sumez>
Daniel, så må du da også kunne se at det ikke er helt lige til at skaffe lokaler?

Det er sådan set let nok at skaffe lokalerne ved at spille på at den ene afdeling ude på KUA ikke ved hvad den anden laver (kunne sikkert også skaffe os projektor og en 2-3 fjernsyn), men kræver som sagt at jeg vælger at give en del forskellige mennesker nogle halve forklaringer (ikke at jeg ikke har gjort det for at opnå andre personlige fordele i forhold til institutionen, men der ved jeg jo også præcis hvad jeg får ud af det, med p:r er det mere usikkert).

Men som sagt, hvis jeg ikke selv skal trække andet organisatorisk læs end at skaffe lokalerne, vil jeg gerne undersøge muligheden for at låne gode lokaler en weekend i midten af august.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/05-04 18:20 
Eller først i august *host*hint*host* :)
SumezSumezSkrevet 18/05-04 18:27 
dRxL>
Men som sagt, hvis jeg ikke selv skal trække andet organisatorisk læs end at skaffe lokalerne, vil jeg gerne undersøge muligheden for at låne gode lokaler en weekend i midten af august.

Jeg er naturligvis klar på at tage slæbet. Spørgsmålet er bare hvor meget du i realiteten er i stand til at fralægge dig. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 18/05-04 18:33 
Hanky>
Der vil jeg med 90% sikkerhed kunne få lokaler, men
nu må vi jo se hvad københavnerne finder på-

Det er formentligt intet problem for os at få lokaler i Jylland, så gør dig ikke for store anstrengelser ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 18/05-04 18:35, rettet 18/05-04 18:35 
RJK>
Det er formentligt intet problem for os at få lokaler i Jylland, så gør dig ikke for store anstrengelser ;)

Har jeg heller ikke tænkt mig
.. sagt på en pæn måde :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 18/05-04 19:16 
Det kunne jo egentlig være fedt hvis man kunne finde nogle lokaler på fyn, som jo er i "midten" af det hele... f.eks. Odense... eller måske Nyborg, det ville jo være fedt :)
HankyHankySkrevet 18/05-04 19:24, rettet 18/05-04 19:25 
Jeg tror at der ville blive lagt mere vægt på i hvilke dele
af landet, mest muligt konsol-udstyr befinder sig.
Og det må jo siges at være på Jylland og i KBH.

Hvis det blev på fyn, tvivler jeg på at der ville være
"nok" maskiner, fjernsyn osv. fordi folk langvejs fra ikke
har tendens til at slæbe volds meget udstyr med (deriblandt mig selv)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 19:45 
Sumez>
Spørgsmålet er bare hvor meget du i realiteten er i stand til at fralægge dig. ;)

Jep, jeg er en tumbe hvad det angår, men en dag lærer jeg vel at slappe af :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 15/02-05 15:22 
Er der nogle planer for, hvornår næste træf kommer til at ligge? Bare at få oplyst den sandsynligste måned vil være glimrende til at starte med.

Jeg går ud fra, at det bliver i Jylland igen...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 15/02-05 15:27 
Hvis bare vi kunne få fastsat nogle lokaler på Sjælland, ville jeg gerne love at det kunne blive meget snart.

Som du selv siger, bliver det nok Jylland igen, men så må i, igen, undvære mit selskab, og så vil jeg ikke udtale mig om noget. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 15/02-05 15:51 
Wehner>
Er der nogle planer for, hvornår næste træf kommer til at ligge?

Nej. Nu har vi jo PES Cup til marts, og så er maj vel en sandsynlighed. Men der kan meget nemt komme til at ske en helt masse på dette punkt i nærmeste fremtid, så det kan ingen af os sige noget definitivt om.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 15/02-05 15:54 
Jamen så ved vi jo i hvert fald, at det tidligst bliver i maj.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 15/02-05 15:56 
Naej, det synes jeg nu altså ikke, at jeg sagde ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 15/02-05 16:08 
Man skal jo trække det ud ad dig på én eller anden måde :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/02-05 18:44 
Så skal vi ha lavet nye t-shirts. Gerne i sort, da jeg har vasket min ene lyseblå :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 15/02-05 21:09 
Så finder du vel gerne et sted der også levere de størrelser i sort ;).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 15/02-05 21:54 
Jeg synes at Odense lyder som en god ide. Det ligger lige midt imellem os Jyder og Københavner. Så er der ikke nogen der kan brokke sig. Ja ja det er der jo nok alligevel
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 15/02-05 21:57, rettet 15/02-05 21:57 
Nu blev der vist snakket om t-shirts?

Odense er ikke umiddelbart et relevant sted til træf.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 15/02-05 21:58 
Ja, for atter engang er det jo ikke rejsetiden, der betyder noget, men prisen, og det er storebæltsbroen, der koster. Det er utroligt så tit, jeg bliver nødt til at sige det. :)

Det ville selvfølgelig være mere "fair" end at holde det i Aarhus, men det koster 400kr tur/retur til odense, og den bus vi tog til Aarhus sidst lå på højst den samme pris, så det gør faktisk ikke nogen somhelst forskel for mig, personligt.

Men er det da nemmere at finde lokaler i Odense end på Sjælland?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 16/02-05 00:02 
Hvor om alting er, så er det ikke relevant at afholde noget officielt træf, uden at der er nogen til at stå for det og være ansvarlige for det. Og det er nødt til at være nogen der har tilknytning til lokalerne, er fra området og som man kan stole helt på, og har bevist dette. Hvilket - forhåbentligt sagt uden offence mod nogen - snævrer antallet af mulige lokationer ret meget ind.

Hvilket omvendt set selvfølgelig ikke forhindrer andre i at stable noget på benene selv.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 28/03-05 14:03 
RJK>
Wehner>
Er der nogle planer for, hvornår næste træf kommer til at ligge?

Nej. Nu har vi jo PES Cup til marts, og så er maj vel en sandsynlighed. Men der kan meget nemt komme til at ske en helt masse på dette punkt i nærmeste fremtid...

Nærmer vi os nærmeste fremtid?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
169 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig