X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Capcom Vs. SNK 2 scores


Svar
kimmerkimmerSkrevet 07/04-03 18:19, rettet 07/04-03 18:21 
Vi har da aldrig haft dette op at vende, så det synes jeg er på tide!

Fyr jeres bedste scores af (husk også at skrive - hvilket groove, hvilken person, hvilken sværhedgrad og hvilken mode)

LET'S GET IT ON! :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 07/04-03 18:20, rettet 07/04-03 18:21 
Jeg kan jo lægge ud...

Mode - Single
Groove - A
Person - Ken
Sværhedgrad - tre
Score - 1747.815
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 18:20, rettet 07/04-03 18:21 
720 ;) med C groove (fatter alligevel ikke hvad en Super, eller hvad I nu kalder dem, er ;)

På sværhedsgrad tre, med 3 on 3. Jeg brugte Terry, Kyo og Rock.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 07/04-03 18:21 
Vi vil også have dine andre stats... (person osv.) :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 07/04-03 20:57, rettet 07/04-03 20:58 
Come on! Læg nu de der 3D beat em up spil fra jer og kom lidt ind i kampen, mand! :-)

Daniel, Hauke...? hvor bliver i af?

Rune & Per S., i MÅ da også ligge inde med en kopi af spillet?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 07/04-03 21:01 
Jeg gidder ikke ydmyge jer, for Hauke har forklaret mig hvad der giver en go' score. Når man først begynder at udnytte det, så er det ikke sjovt mere.

Så vidt jeg husker har han lavet over 2500 i 3on3.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 07/04-03 21:03 
Kimmer >
Rune & Per S., i MÅ da også ligge inde med en kopi af spillet?

Det betyder jo ikke at vi SPILLER det! :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 07/04-03 21:08 
dRxL >
Jeg gidder ikke ydmyge jer, for Hauke har forklaret mig hvad der giver en go' score. Når man først begynder at udnytte det, så er det ikke sjovt mere.

Så vidt jeg husker har han lavet over 2500 i 3on3.

Så lad være med at bruge det. I 3on3 har jeg lavet lige over 2100 GP. Desværre var det på DC, så har jeg ikke den highscore mere :-(

Prøv at bruge det "trick" på en højere sværhedsgrad. Har lige fået bank at G. Rugal 14 gange, før det endelig lykkes mig at banke ham (sværhedgrad - seks - sluttede med en score på 987.765. Havde 1349.876 da påbegyndte den første kamp mod ham)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 07/04-03 21:09 
RJK >
Det betyder jo ikke at vi SPILLER det! :)

Så kom ind i kampen :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 21:47 
RJK's version er GC versionen ;)

Jeg tog lige en 3 on 3 med Xboxens standardindstillinger, Selvfølgelig med Terry, Kyo og Rock, og selvom det ikke kan røre jeres scores, kan det da lige siges at jeg fik 823 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 07/04-03 21:48 
Faktisk er det PS2-versionen, jeg ejer... Måske ikke så kønt, men dog spilbart :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 21:51 
Nåå ja... Og i 50 Hz ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 07/04-03 21:57 
Detalje, detalje :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 21:58 
Selv hvis I truede mig med en mega pisk, kunne I ikke få mig til at spille det, eller noget...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 08/04-03 07:33 
Er der 60hz i Gamecube udgaven, og er det den version man skal have hvis man ikke har en xbox?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 10:27 
Nej! (men jo, der er da nok 60 Hz) GC controlleren kan ikke bruges til fightere, og heller ikke den fra Hori. DC eller, til nød, Xbox, er det eneste der dur.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/04-03 11:15 
Jeg synes ikke DC controlleren er spor bedre til fighters. Jeg har i hvert fald problemer med CvS2 og SF3 på min DC. (MvC2 er sjovt nok ikke så problematisk)
Så skal man spille det på enten GC eller DC bør man vel investere i en eller to brugbare fighter controllers..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 11:22 
Selvfølgelig... KOF er umuligt med DC controlleren. Man skal VIRKELIG kæmpe for at lave en kvartcirkel. På Xboxen er der da i det mindste en standard controller, med et d-pad der giver dig en chance.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 08/04-03 12:12 
Hvad er problemet i at spille med Hori's controller?

Det vil sige at i alle anbefaler PS2-versionen?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 12:30, rettet 08/04-03 12:31 
Nej. Man skal bruge et d-pad med en skive. Det har hverken Hori controlleren eller DS2'en. PS2 versionen kører i øvrigt i 50Hz...

Xbox til nød (Controller S)

DC med Fighter Pad, eller Arcade Stick, er at foretrække.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/04-03 13:07, rettet 08/04-03 13:11 
Jeg vil nu alligevel stå fast ved at DC (og formentlig også GC) standard controllers er betydeligt værre til 2D fighters end Playstation controllers.
Jeg har personligt ingen større problemer med SFA3 på PSX, hvor SF3 og CvS2 på DC giver mig problemer.
Xboxens standard controller skulle også være elendig til CvS2, så hvis man skal have en Controller S, og den kun dur "til nøds", kan den da, -hvis man nu ser bort for Live understøttelsen-, ikke rigtig overgå PS2 versionen...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 13:15 
Jo, for i PS2 versionen er det 50Hz all the way, og Controller S er så godt som standard, hvis man er lidt klog...

Jeg tog fejl i min anbefaling af DC versionen, sådan uden videre. DC controlleren sucks, men i min iver gik jeg ud fra at alle ejede et fighter pad fra ASCII, som er det optimale. Vi kan godt blive enige om, at en PSX controller er bedre end DC controlleren, men som sagt er ingen af dem optimale, på nogen måde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 08/04-03 13:43, rettet 08/04-03 13:48 
PS2-versionen MÅ jo være 60Hz, for der står selv inde i spillet "Play a PERFECT convertion of the arcade game".

;p

Jeg kan forresten ikke huske om GCN-versionen har 60Hz-option, men da det ikke fremgår af min egen (...) anmeldelse, må det vel betyde at den også er 50Hz only, men at det ikke generer spillet væsentligt (hvis man ikke er vant til 60Hz udgaven).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 08/04-03 17:09 
Jeg læste et andet sted at der er 60hz i Gamecube-udgaven. Ellers tror jeg bare jeg snupper US-versionen til Freeloaderen.

Det kan være det er anderledes med SNK-figurerne, men i Street Fighter har jeg aldrig haft problemer med at lave halvcirkler og lignende med SNES-pad'et.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 17:11 
Hvis du kan det, så går det vel, men så overvej om de andre knapper på controlleren dur til en fighter...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 08/04-03 17:16 
Tja, man skal selvfølgelig vænne sig til at knapperne ikke sidder på række. Men på den anden side så er det længe siden jeg for alvor har spillet en arkade version af Street Fighter.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 17:32 
Ja OK, men jeg ville foretrække det til DC med et ASCII fighter pad til enhver tid ;) (jeg overlever dog med Xbox versionen, vil hellere bruge pengene på KOF spil jeg ikke har)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 08/04-03 17:58 
Med Kyo, Terry og Rock, og så de sædvanlige indstillinger, fik jeg 985 lige før... :-p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 08/04-03 18:07 
One on one fik jeg knap 850 med Ken (anden sværeste sværhjedsgrad.. :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ChronoChronoSkrevet 20/05-03 10:10 
Så fik dvdboxoffice endeligt sendt det spil (1 måned siden jeg bestilte).

Første forsøg med Ryu på arcade, AC-ism, single, C-groove - 493 point. Standard sværhedsgrad - 3 tror jeg.

Hvor hurtigt skal man lave de Supers?? Det lykkedes mig én gang med to halvcirkler efterfulgt af et slag, alle andre forsøg endte med en hadouken :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 20/05-03 16:02 
Jeg kan skyde så mange ildkugler i træk det skal være.

Er det ikke "kvartcirkel kvartcirkel punch"?
Da ikke "kvartcirkel punch kvartcirkel punch"?

Jeg har allerede fået en vabel efter få timers spil! Enten så er det Horii-pad ikke så godt som jeg troede, eller også er mine fingre blevet bløde af de sidste års alt for meget analog kontrol. :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kimmerkimmerSkrevet 20/05-03 16:10 
Så det er GC udgaven du har?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 20/05-03 16:11 
Det er to gange af et specielmove - tjek evt. manualen eller "moves" når du trykker "start" midt i en kamp.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ChronoChronoSkrevet 20/05-03 16:28 
Jov, det er GameCube udgaven. Sikke nogle grimme sprites... men sådan er det vel også i de andre udgaver?

Jeg må jo bare øve noget mere, så kommer timingen nok. Det virker bare lidt for besværligt i forhold til et normalt specielmove.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 20/05-03 17:10 
Det er ikke direkte pænt(Guilty Gear X2-pænt). Men PS2 versionen er klart grimmest, så GC og til sidst Xbox.

Ved ikke hvor I vil smide DC versionen ind i den sammenhæng... and dont care.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 20/05-03 17:13 
Sikker på at grafikken ikke er ens i alle udgaver? Jeg tror nok lige, at alle fire konsoller skulle kunne klare 16 farvers sprites... :)

(Ja, PS2-versionen kører kun 50Hz og, ja, Capcom har sløset med Morrigan...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 20/05-03 17:17 
Jeg er lidt negativ over for alt GC ;)

-Og ja, hvad fa'en tænkte de på med Morrigan!
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 20/05-03 17:25 
Jeg tror de tænkte: "Vi genbruger da bare sprites fra Darkstalkers. Okay, det er ikke samme opløsning, men vi skalerer bare lidt og så er der nok ikke nogen, der opdager det..."

:)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 20/05-03 17:29, rettet 20/05-03 17:30 
Lidt ligesom det ser ud som om de har gjort med Terry i KOF 2000 og 2001, hvor han altså IKKE er den pæneste karakter :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 20/05-03 17:38 
LOL - har lige set hende nu, hun er sgu godt nok grim! Det er jo til grin at de ikke kan bruge en dag eller to på at ændre hendes opløsning.

Har lige testet min Super igen, nu lavede jeg 4 i træk under træning. Men jeg prøvede med en anden groove, har det noget at sige for hvor hurtigt/præcist den skal udføres?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 20/05-03 17:40 
Jeg aner ikke engang hvordan man bruger Grooves/Super Moves :(
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 20/05-03 19:24 
Chrono >
Har lige testet min Super igen, nu lavede jeg 4 i træk under træning. Men jeg prøvede med en anden groove, har det noget at sige for hvor hurtigt/præcist den skal udføres?

Nej, alle moves udføres ens på alle grooves. Der er dog nogle supers (kaldt MAX eller Lv3 Supers) der ikke kan udføres i A Groove. F.eks.: Ryu's Shinshouryuken 23623K, Ken's Shippoujinraikyaku 214214K, Guile's Sonic Hurricane 4_646P og mange flere.

De kræver:
I C/P/K Groove: fuld special gauge.
S: fuld special gauge og lave HP (blink)
N: Man skal være i Power Up tilstand (tryk MP+MK for at bruge en af de opsparede power points) og have en power point til rådighed.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig