X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Firewall, Antivirus.. program?


Svar
KakarotKakarotSkrevet 16/05-04 23:17 
Ved ikke rigtig hvad det hedder :/
Nåmen,jeg søger efter sådan et program..
Lige for tiden bruger jeg Bullguard, som jeg er utrolig tilfreds med.
Men problemet er at det koster, efter 20 dages prøvetide..
Så her kommer mit spørgsmål:)
Kender nogle sådan nogle programmer, ala. Bullguard, som også holder hvad de lover? og gratis.
På forhånd tak. :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 16/05-04 23:47 
Har ikke prøvet det, men det her skulle være godt, og helt gratis.

http://www.grisoft.com/us/us_index.php
msxtrdmsxtrdSkrevet 17/05-04 01:22 
Grisoft's AV scorer desværre ret dårligt i test. Jeg har selv haft den, og ikke var helt tilfreds da en masse virus kunne passere gennem email scanneren....åbenbart uden at de blev snuppet :/
KakarotKakarotSkrevet 18/05-04 00:08 
Anyone? :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 18/05-04 01:26 
du får ikke noget ordenteligt program der er gratis! desværre! jeg bruger selv norton og har solg mange af dem til kunder! og de har alle været tilfreds med norton!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/05-04 07:40 
Norton, holder (har selv den nu), men den har sine omkostninger. Relativ langsom til at scanne. Hvis man har tændt funktionen (scan inside archives), så kan den være en røv pine, da alle pakkede filer der forsøges åbnet bliver scannet. Slvf. godt beskyttelse men også noget som kommer til at køre en på nerverne efterhånden. Som sagt så kan det fravælges (heldigvis) enten ved installation eller senere i indstillinger.

Gri Soft's AV kræver også manual opsætning af mail scanner hvis man bruger f.eks. The Bat! Outlook kan den vist klare selv.
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/05-04 07:42 
Kaspersky AV og Panda AV skulle også være gode. Jeg kører selv med kaspersky firewall, som jeg er tilfreds med. AV har jeg så ikke prøvet.
AmbyAmbySkrevet 18/05-04 08:03 
Jeg bruger Etrust firewall/virusscanner.
De har tidligere kørt en kampagne, hvor man kunne få et år gratis.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RonaldoRonaldoSkrevet 18/05-04 08:52 
Jeg kan anbefale Panda Titanium Antivirus 2004. Det er nemmere end Norton, og det bruger langt færre ressourcer. Det opdatere sig selv dagligt, og det tjekker selv om det kører som det skal (selfdiagnostics).

http://www.pandasoftware.com/products/titanium2004/

Prøv først. Køb for € 19.95 ~ 150,-
RechainRechainSkrevet 18/05-04 09:25 
Jeg bruger selv Avast Antivirus, og den er bare god!
Har sat den til at opdatere VD (VirusDatabasen) automatisk, så hvis der kommer virus bliver de smidt på porten!

Den seneste der prøvede var NetSky (som jeg ved har/havde noget igang med Sasser?!?)

Men den blev fjernet ved et enkelt klik, og der er ingen virus i nu...cool program..

/Rechain
jaesjaesSkrevet 03/12-13 23:51, rettet 03/12-13 23:52 
Fandt i dag ud af, at Avast Free Antivirus åbenbart ikke har indbygget firewall (læste det ellers, da jeg valgte den for nogle måneder siden). Så hvad kan anbefales af gratis eller billige pakkeløsninger med antivirus og firewall til Windows 7?

Selvstændige programmer kan også komme på tale, hvis der findes nogle der spiller sammen uden problemer.

Firewallen i Windows 7 kan vel i princippet bruges, men kan ikke lide det med, at den enten lukker eller åbner for alt udgående trafik, med mindre man sidder og fedter med manuelle filtre og indstillinger, som man tilsyneladende skal være hardcore for at kunne få til at fungere.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig