X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jet Set Radio (GBA)


Svar
majjohamajjohaSkrevet 07/04-03 17:36 
Her et par spørgsmål vrd. JSR (GBA)

Hvem skal have det?

Hvor godt er det ifølge anmledeserne (dem i har set)?

Hvornår kommer det?

Og hvad syndes i om det (til gba)?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-03 19:10 
Hvis det er halvt så godt som dem til DC/Xbox så skal jeg også ha' det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
majjohamajjohaSkrevet 07/04-03 19:14 
Også jeg men er der nogen der kan svare?
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 21:08 
JSRF er virkelig fedt! Dog vil jeg ikke have det til GBA:/

Det sjove og fede ved JSRF var at grinde rudnt på store områder og høre den komiske japanske techno pop:)

GBAen kan desværre ikke klare det, og jeg har samme mening om GTA3..... Waste of time IMO!
Well crucify the insincere tonight...
majjohamajjohaSkrevet 09/04-03 20:55 
Okay din mening men ingen der kan hjælpe med spørgsmålenene
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-03 09:16 
Efter hvad jeg kan se, er det det samme som DC versionen, bare i 2D :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 10/04-03 11:36 
Det ser da meget fedt ud :)
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 10/04-03 15:21 
Jeg ved ikke om jeg skal købe en Dreamcast og bruge en masse penge på sådan en med JSR eller købe det til GBA det er jo nok smartest at vælge det til GBA hvad mener i?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-03 16:57 
ja hvis du har GBA så ta' det til den. Det er sq sikker pisse fedt! (Det er jo SEGA!)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 10/04-03 17:03 
Matt >
Jeg ved ikke om jeg skal købe en Dreamcast og bruge en masse penge på sådan en med JSR eller købe det til GBA det er jo nok smartest at vælge det til GBA hvad mener i?

Hvis du ikke gider GBA-versionen, så køb hellere en Xbox.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 10/04-03 17:09 
Okay men jeg gider ikke bruge over 1000 kroner på at kunne spille et spil så køber det nok til GBA
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/04-03 17:45 
Xbox versionen er 100 gange bedre IMO..... Jeg synes at tidsystemet er så langt ude i JSR til DC, at det gør ondt! Jeg kan virkelig ikke tage sådan nogen tidsspil.... Derfor rør jeg heller ikke Tony Hawk!

Xbox versionen har jo også multiplayer;)

Men så er Xboxversionens svaghed måske, til tider et lidt ensformigt gameplay, selvom jeg synes man bliver afhængig af det!
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 10/04-03 17:57, rettet 10/04-03 17:58 
JSRF Sux IMO! Jet Set Radio på Dreamcasten var grafisk og kunstnerisk mere imponerende for mig end Xbox versionen og havde desuden et fedt udviklet grafitti-system, hvor man skulle lave nogle bevægelser med analogsticket for at få sprayet sit symbol på væggene. I JSRF skulle man bare trygge på en knap, og så havde man lavet det vildeste grafitti (det ødelagde spillet totalt). JSR var udfordrende, da man skulle tage sig tid for at male noget og samtidig havde man politiet i nakken non-stop *AWESOME*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
majjohamajjohaSkrevet 10/04-03 19:16 
Jeg var tæt på at få fat på en DC til september men den blev solgt for tidligt ellers købte jeg det til den
RitesRitesSkrevet 10/04-03 21:33 
Jeg har overvejet at købe en DC, men vil simpelthen blive for besværligt at skaffe de fede spil :(

-Oops... Off topic.

Jeg syntes nu ellers at JSRF var ret kewl.
» a winner is you «
fuzionfuzionSkrevet 16/04-03 12:40 
"THQ has finally ponied up the first screenshots of Jet Grind Radio, the Game Boy Advance version of the cult-favorite action game originally released on the Sega Dreamcast and sequel-ified on the Xbox as Jet Set Radio Future.
The Game Boy Advance version of Jet Grind Radio is in development at Vicarious Visions, the same team that brought Tony Hawk's Pro Skater to life on the Nintendo handheld. The development studio has taken its expertise in the Tony Hawk engine and moved it to the inline skating action of the Dreamcast title. Players skate around areas spraypainting their logo on walls...all the while avoiding the fuzz trying to stop them. The GBA version will feature toon-shaded 3D characters in a scrolling world, and it will even contain a custom graffiti editor where players can spray paint their own creations on the walls in the game". - fra IGN.com

In-game film
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/04-03 13:24 
Jamen, godt ser det da ud :)
KTCKTCSkrevet 16/04-03 13:28 
Ja, det ser faktisk ikke helt skidt ud. Lidt synd, at de ikke viser noget mere, men det var samme problem med filmene fra JSRF. Man skal prøve det, før man kan bedømme noget...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/04-03 13:39 
Endnu en flot film...

her!
majjohamajjohaSkrevet 12/07-03 17:52 
Noget nyt? Altså om udgivelses datoen, har nemlig ikke selv fulgt med på de amerikanske sites om spillet
RitesRitesSkrevet 12/07-03 18:00 
26/06/2003 er hvad jeg kunne finde.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 12/07-03 18:26 
I US eller PAL version?
RitesRitesSkrevet 12/07-03 18:32 
Det er et GBA spil.

Men det er releasedate i USA.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 12/07-03 18:42 
OKAY! Måske skulle det lige importeres...
RitesRitesSkrevet 12/07-03 21:07 
Skal ihvertfald have det nye Metroid, Final Fantasy Tactics Advance og så kommer JGR nok også med :)
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 12/07-03 23:04 
Hehe, så må jeg jo få fat i Koluda! Import Manden ;)
Håber sku bare det bliver billigt så der også bliver råd til FF : CC :)
SumezSumezSkrevet 12/07-03 23:19 
Jeg har kort prøvet JSR til GBA og kan sige at musikken er virkelig imponerende for maskinen. Lyder meget som på DC'en, desværre er der kun få numre med.
Spillet er flot portet ned til maskinen, og beholder umiddelbart det gamle gameplay, men kontrollen kræver meget tilvænning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
majjohamajjohaSkrevet 13/07-03 17:54 
Det er vel kun godt? Så for man jo brugt ekstra meget tid på spillet ;) Det var vel E3 du prøvede det henne eller hva'?
SumezSumezSkrevet 13/07-03 18:31 
Nix. Det er udkommet i USA.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig