X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RSC 2 - nyt syn på det


Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/05-04 19:15 
Efter det meste af en eftermiddag i selskab med RSC 2, så er jeg nødt til at ændre på min vurdering af spillet.

Det indeholder simpelthen ingen sværhedsgrad og/eller ordentlig udfordring.

Amateur - man skal nærmest være idiot, for ikke at kunne gennemføre med top point overalt.

Pro - det er ligeså nemt - man ligger konstant som nummer 1, og der er altid flere kilometer ned til ens modstandere. For sjov stoppede jeg op midt i et løb, og det tog lang tid, inden de overhovedet hentede mig; Det kan for f..... ikke passe. Det er PRO det her.

Champion - der begynder der at ske lidt, men jeg kan stadig gennemføre Ice races, og mine modstandere kommer først i mål næsten 2 minutter(!!) efter mig; Og jeg har ikke engang kørt særligt godt i løbet, hvor det skete. Uanset hvor godt eller dårligt jeg har kørt, på Champion, så får jeg unlockables forærende. Biler, skins, og baner - jeg får det hele, også selvom jeg kører ringe. Hvad er pointen så?

Det er simpelthen for kedeligt at køre rundt i det spil, når udfordringen og sværhedsgraden er SÅ lav.

Der er ingen pointe i at unlocke biler m.m på Amateur og Pro, for uanset hvordan man kører, så får man alt forærende i de klasser - personligt blev jeg færdig med Amateur og havde ALT i den klasse, men jeg havde bare ligget og kørt mutters alene i alle løb; Alle de andre biler lå flere kilometer bag mig, i alle løbene.

Og det med at føle sig meget alene i RSC 2, gælder stort set resten af singleplayer - spillet er nemlig ikke særligt meget arcade spil længere; Man kører næsten aldrig mod AI modstandere mere. Hvor er de andre biler i Hill Climb!? Hvorfor kører man næsten konstant mod uret? Det er sgu ikke Colin McRae det her, vel.

Man sidder og kører mod uret og mod fiktive bilers fiktive tider, som var det en rally simulation - det er bare ikke sjovt nok.

Så jeg kan konkludere, at omtrent 50 % af RSC 2's singleplayer, er ubrugelig - der er ingen pointe i at spille det, for man sidder bare og kører mutters alene, for sig selv igennem det hele.

Jeg har endda en teori om hvorfor det er således.

Microsoft har villet ha' en stærk Live titel, så Dice er blevet bedt om at slække på AI'en i spillet, så folk bare kan komme igang med Live delen. Singleplayer har man med vilje nedprioriteret, fordi spillet er gearet mod en Live oplevelse.

Summa summarum - det første Rallisport er det bedste; Det havde AI modstand. Det havde udfordring. Det havde sværhedsgrad. Det eneste det IKKE havde, var Live support.

Det allerværste ved det er, at jeg næsten VIDSTE at dette ville ske, med RSC 2; Jeg VIDSTE at når spillet skulle være sådan en Live frontløber, så ville man med garanti slække på singleplayer delen.

For f..... jeg hader at få ret noglegange.

Nå - jeg må se om Champion sværhedsgraden bliver bedre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 16/05-04 19:28, rettet 16/05-04 19:46 
Er der andre, som finder dette sjovt( og typisk)? :)

...men jeg ville egentligt gerne høre andres mening om spillet, efter at de har spillet lidt tid.

Jeg har selv valgt at springe dette spil over for nu, da PGR2 stadig er det bedste bil spil til Xbox/Xbox Live. Det blev for mit vedkommende bekræftet med udgivelsen af Race Driver 2, som efter min mening, var en skuffelse. Det eneste perfekte ved det spil var 60 fps og en god drawdistance.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 16/05-04 19:50, rettet 16/05-04 22:57 
Vi kan sagtens blive enige om at sværhedsgraden i spillet er for lav, og det generelt er for nemt at unlocke de forskellige ting. Jeg tvivler dog meget stærkt på at din teori, om at MS har krævet noget som helst holder stik. Et spil med en noget højere sværhedsgrad i singleplayerdelen, vil da aldrig nogensinde kunne være et dårligere online spil!?..hvilket PGR2 må siges at være et godt bevis på.

RSC1 er svære at gennemføre end 2´ern. AIén var bedre i ice racing/cross løbene, men i de andre løb lå sværhedsgraden hovedsagligt i at der var en fejl i den måde aiéns omgangstider blev regnet ud på, hvilket bevirkede at det praktisk talt var umuligt at sætte den hurtigste første sector tid (en bug DICE iøvrigt blankt erkender.)

Personligt synes jeg, at RSC2 er et langt bedre spil end dens forgænger, da især styringen er forbedret en del, og grafikken har fået et hak opad. Antallet af baner var også yderst kritisabelt i RSC1, hvilket man ikke ligefrem kan klantre RSC2 for. LIVE og XSN delen trækker iøvrigt også spillets helheds indtryk en hel del op.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Per SPer SSkrevet 16/05-04 21:40, rettet 16/05-04 21:41 
Til Okotta:

Jeg VIDSTE at du ville sige det..

Vil det sige at du finder karakteren af Ralli Sport Challenge 2 på Xboxlife.dk alt for høj?

MIN mening er at spillet er det sjoveste rallyspil på markedet lige nu. Og endnu bedre på LIVE.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/05-04 00:12 
Til Per:

Det eneste som morer mig er, hvordan Okotta gang på gang laver indlæg om spil han åbenbart ikke har spillet for derefter at lave nye indlæg, hvor han ændre sin forklaring, for nu har han rent faktisk spillet spillet.

:-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 17/05-04 00:25 
"Ændrer forklaring" ang. RSC 2?

Jeg har skrevet - for et stykke tid siden - at det var godt.

Idag - efter jeg har spillet det noget mere - er det ikke helt så godt som jeg først følte det var.

"Ændrer forklaring" - afraid not; Jeg har skam spillet RSC 2 i begge de tilfælde, hvor jeg har givet min kommentar til spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 17/05-04 00:38 
Per S>

Vil det sige at du finder karakteren af Ralli Sport Challenge 2 på Xboxlife.dk alt for høj?

Jeg vil nok personligt give det omkring 7-8 ud af 10. Men hvad har det med noget at gøre? Jeg har ikke anmeldt spillet på Xboxlife.dk.

MIN mening er at spillet er det sjoveste rallyspil på markedet lige nu. Og endnu bedre på LIVE.

Det ER det sjoveste og bedste rallyspil på markedet lige nu; Det er samtidigt det ENESTE ordentlige rallyspil på markedet lige nu. Så det..

Men det er IKKE the second coming, som jeg først antog det som.

Her til aften, har jeg spillet en del mere på RSC 2, og jeg står ved min kritik af bl.a manglende modstandere i Hill Climb, at spillet er for let - selv på Pro, og at der er for få løbs muligheder hvor man kører mod AI modstandere, samt jeg stadig mener man har nedprioriteret singleplayer delen - hvilket ses tydeligtst i netop de få muligheder for rent faktisk at køre mod nogle modstandere i singleplayer.

Men jeg vil også stå ved, at jeg synes spillet ER sjovt, og at det BLIVER mere udfordrende på Champion sværhedsgraden.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AndréAndréSkrevet 17/05-04 01:08 
ja det er jo et rallyspil og der kører man på tid ikke imod modstandere, sådan er det jo med rally i virkeligheden ;-)
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
JimPPJimPPSkrevet 17/05-04 07:13 
Sværhedsgraden er for lav - der tilslutter jeg mig :)

Men spillet som helhed er fremragende, og en af de titler der har overrasket mig mest!

Hovedsageligt grafisk fik det mig til at tabe kæben.

Jeg må indrømme af selv om disse "Okotta" indslag er forudsigelige - tror jeg ikke P:R ville være det samme uden ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
enfenenfenSkrevet 17/05-04 09:09 
PalleJensen>
Til Per:

Det eneste som morer mig er, hvordan Okotta gang på gang laver indlæg om spil han åbenbart ikke har spillet for derefter at lave nye indlæg, hvor han ændre sin forklaring, for nu har han rent faktisk spillet spillet.

:-)

Jeg tror nu nok, at han har spillet spillet, men det er bare typisk ham. Han sætter lige spillet i og tænker "Wow det ser godt ud. Det er bare det bedste spil". Ind på PR og skrive et indlæg om, hvor godt spillet er, selvom han ikke har været igennem det hele. 2 dage senere finder manden så ud af, at spillet var knap så godt og så skrives der indlæg op og ned om det dårlige i spillet. Det er set så mange gange før fra manden, at det selvfølgelig ikke overrasker mig :)

Hvis han bare gad spille spillet igennem, inden der roses/kritiseres i en uendelighed, eller i det mindste så bare skrev noget i stil med "spillet sparker røv som det er nu", men nej spillet skal bare udråbes til det allerbedste, selvom det ikke er gennemført. Hvis ovenstående bare var gjort, så ville jeg have bare en smule respekt for manden, men det er altså bare ikke tilfældet.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 17/05-04 10:16, rettet 17/05-04 10:17 
Sjovt, jeg syntes ellers at singleplayer var noget af det mest intetsigende i det første rallisport spil. Meget uvedkommende og meget ensformigt.

Det ensformige har de i hvert fald kommet til livs med den større variation i banedesign som vi oplever med 2'eren. Mht. det uvedkommende så synes jeg spillet spiller rigtig godt hvad fysikken angår og i og med at banerne er blevet mere "levende" og varierede kan man meget bedre forholde sig til deres forløb mens man gennempløjer det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 17/05-04 10:37 
Enfen>
Hvis han bare gad spille spillet igennem, inden der roses/kritiseres i en uendelighed, eller i det mindste så bare skrev noget i stil med "spillet sparker røv som det er nu", men nej spillet skal bare udråbes til det allerbedste, selvom det ikke er gennemført. Hvis ovenstående bare var gjort, så ville jeg have bare en smule respekt for manden, men det er altså bare ikke tilfældet.

"Udråbes til det allerbedste"? Du har åbenbart ikke læst hvad jeg skrev om RSC 2, den første dag jeg skrev om det på P:R.

Fra linket:

"R.I.P. PGR 2 - så kort kan det siges :-)

RSC 2 er hvor det sker - det er sjovere, pænere (60 fps), rarere at spille, og så er banerne en fornøjelse bare at drøne rundt på; Både i multiplayer og singleplayer.

Det er bare....sjovt - li'som et godt spil skal være."

Kan du se det nu? Jeg skriver jeg synes det er sjovere end PGR 2 - hvilket jeg står ved; Hvor henne i teksten udråber jeg RSC 2 som "det allerbedste"?

Og det er sjovt som du snakker om "respekt" - jeg ville f.eks ha' mere respekt for dig, hvis du undlod at quitte sessions i PGR 2, bare fordi du er bagud i feltet, og jeg ligger foran dig.

Hvad skrev Okotta?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 17/05-04 10:46, rettet 17/05-04 10:49 
Quitte Sessions i PGR2? Jeg håber du tager pis på mig.

Jeg spiller aldrig med dig, da jeg har nægtet at have dig på min friends liste. Sidst vi spillede på samme server, er flere måneder siden. Udover det, så har jeg slet ikke spillet med andre danskere over Live det sidste lange stykke tid. Det bliver kun til et enkelt spil en gang imellem.

Løgnhistorier bedes du holde for dig selv. Sjovt nok, finder du på små historier, når du bliver presset lidt. Du er sgu en morsom fætter.

Hvorfor du skal blande dette ind i debatten fatter jeg ikke, men det overrasker mig ikke.

Hvis vi lige skal tilbage til emnet, så synes jeg du burde kigge i tråden om PGR2. Hvis PGR2 er godt, men RSC2 er bedre, så er del vel ikke så svært at regne ud, hvilket spil, du synes er bedst. "Allerbedst" er måske det forkerte ord, men min mening i indlægget er stadig den samme.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 17/05-04 10:48, rettet 17/05-04 10:48 
Rallisport+mudder==perfekt kombination :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 17/05-04 10:54 
Enfen>
Quitte Sessions i PGR2? Jeg håber du tager pis på mig.

Nej, og hvis du tænker dig om, så ved du sikkert godt hvad jeg snakker om - hvis din hukommelse rækker så langt.

Sidst vi spillede på samme server, er flere måneder siden.

Der har du dit svar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 17/05-04 11:04, rettet 17/05-04 11:06 
Du mangler at svare på resten.

Jeg har en udemærket hukommelse, men jeg vil da alligevel gerne have, at du lige fortæller mig, hvornår jeg har quitted et spil med dig.

Hvis jeg har quitted en session med dig, så kan det muligvis skyldes, at der har været telefon, eller at jeg har skullet noget andet. Jeg ved i hvert fald med sikkerhed, at det ikke har været på grund af, at jeg har været bange for at tabe, da dine præstationer i PGR2, ikke er i den bedre ende, så vidt jeg lige husker...

Hvis du mener, at du er bedre, så vil jeg hermed udfordre dig. Du må vælge hvilken som helst bane og bil du ønsker. Jeg sætter gerne et eller andet på højkant.

Tilbage til emnet tak. Det handler ikke om sessions i PGR2. Du bestemmer selvfølgelig om du vil køre den videre, men det er stoppet for mit vedkommende, da jeg har andre og mere spændende ting der skal passes.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 17/05-04 11:58, rettet 17/05-04 12:03 
Jeg mangler "at svare på resten"? Hvem tror du egentligt du er?? Forventer du at jeg gider sidde og besvare din tilsvining af mig, og at du kalder mig løgner, når du selv begynder at komme med undskyldninger for, hvis du HAR quitted en PGR 2 session.

Selv er jeg bedøvende ligeglad med HVORFOR du quittede en session i PGR 2, og om det var din telefon der ringede, eller din hamster der skulle fodres - det kommer ikke mig ved.

Nej - jeg er ikke ligeså god som du er, i PGR 2, og hvordan det kan blive ved med at komme som en overraskelse for dig - det ved jeg heller ikke.

Så derfor gider jeg selvfølgelig ikke køre et løb mod dig, og det var heller ikke engang det som var pointen; Pointen med al det her var, at du begyndte at snakke om manglende respekt, og så gav jeg dig igen af samme skuffe.

(Men jeg skal da gerne gi' dig så mange prygl i Halo, at du glemmer hvad dag det er - men hvad ville det bevise?)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-04 13:53 
Okotta>
"Ændrer forklaring" ang. RSC 2?

Jeg har skrevet - for et stykke tid siden - at det var godt.

Idag - efter jeg har spillet det noget mere - er det ikke helt så godt som jeg først følte det var.

"Ændrer forklaring" - afraid not; Jeg har skam spillet RSC 2 i begge de tilfælde, hvor jeg har givet min kommentar til spillet.


Du modsiger dig selv her...
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 17/05-04 14:15 
Første gang jeg spillede det, så føltes det rigtigt godt, og virkede rigtigt godt.

Efter lidt mere tid med det, så så jeg lidt mere kritisk på det, og så nåede det ikke helt de højder jeg mente det gjorde, første gang jeg spillede det.

Dvs. at alle der kommer med et ændret syn på et givent spil, efter de har brugt mere tid med det, i virkeligheden alle ændrer forklaring og/eller modsiger sig selv; På intet tidspunkt kan det faktisk tænkes, at spillet egentligt viser flere fejl, efter længere tids spillen, og at man nævner dette - nej - man ændrer selvfølgelig mening, og alle mulige andre negative vendinger hives frem.

Spil KAN faktisk godt vise skuffende sider af sig selv, efter længere tids brug af dem - det er derfor man bruger mere tid på et spil; For at kunne opdage de ting.

I RSC 2's tilfælde, så jeg har opdaget, at det ikke må kritiseres - I har nemlig allerede taget jeres beslutning ang. det, og spillets skuffende sider er ikke så væsentlige, at de bør nævnes - synes I.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 17/05-04 19:05 
Okotta>
Og det er sjovt som du snakker om "respekt" - jeg ville f.eks ha' mere respekt for dig, hvis du undlod at quitte sessions i PGR 2, bare fordi du er bagud i feltet, og jeg ligger foran dig.

Nu er der vel forhåbligt ingen *normale* mennesker på LIVE, der lever for at opretholde deres stats, og tager dem så højtidligt, at de tage sådanne metoder i brug?
Jeg har spillet en del spil mod Enfen, og kan på ingen måde nikke genkendende til "kritikken". Men jeg bemærkede at du selv quittede nogle løb i RSC2 igår... Moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt.

Okotta>
RSC 2's tilfælde, så jeg har opdaget, at det ikke må kritiseres - I har nemlig allerede taget jeres beslutning ang. det, og spillets skuffende sider er ikke så væsentlige, at de bør nævnes - synes I

Jeg synes omtrent alle i denne tråd har kritiseret spillets sværhedsgrad, eller ret og sagt mangel på det.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 18/05-04 11:51, rettet 18/05-04 11:52 
Paasch>
Men jeg bemærkede at du selv quittede nogle løb i RSC2 igår... Moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt.

Ja, naturligvis quittede jeg RSC 2 i foregårs - det gjorde jeg endda meget hurtigt, hvis du lod mærke til det; Da jeg fandt ud af, at I andre kørte i biler jeg ikke anede eksisterede i spillet - endsige havde unlocked - så gad jeg ikke ligge køre på en 16 plads, uden noget håb om at nå op til feltet.

Det er logik.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 12:40 
Og så fattede jeg hvad det var du skrev Okotta. Det er et par uger siden jeg sidst har spillet spillet så jeg var kommet til at rode rundt i sværhedsgraderne, så jeg regnede med at du havde spillet på næstsværeste (champion) og fundet det for let, når du i virkeligheden bare har spillet på "Pro", hvor det ganske som du skriver er ganske let at vinde overlegent. På champion får i hvert fald jeg kam til mit hår (eller kamp til stregen om man vil).
Der er så yderligere en sværhedsgrad (superrally) der skal overvindes, som først bliver unlocket senere. Jeg er sikker på at du, og andre, nok skal få al den udfordring I ønsker, og lidt til, der.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 18/05-04 15:51, rettet 18/05-04 20:59 
Okotta>
Det er logik.

På samme måde så havde Enfen vel også sine grunde for at quitte et løb. Jeg forstår bare ikke rigtigt hvorfor det skulle blandes ind i en RSC2 diskution. Men lad det nu ligge...

dRxL>
På champion får i hvert fald jeg kam til mit hår (eller kamp til stregen om man vil).
Der er så yderligere en sværhedsgrad (superrally) der skal overvindes, som først bliver unlocket senere. Jeg er sikker på at du, og andre, nok skal få al den udfordring I ønsker, og lidt til, der.

Nu har jeg ikke rigtigt haft tid til at gå i krig med SuperRally delen, men personligt synes jeg Champion var for let, da jeg vandt alle løb i første forsøg. Og det er da ikke fordi jeg er speciel godt til denne type racers.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-04 16:43 
Så er jeg nok bare "svagspilleren" ;-)

Dog går jeg ikke ud fra at du vandt med flere minutter hver gang?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 18/05-04 18:35 
Paasch>
På samme måde så havde Enfen vel også sine grunde for at quitte et løb. Jeg forstår bare ikke rigtigt hvorfor det skulle blandes ind i en RSC2 diskution. Man lad det nu ligge...

Kan jeg ikke overtale dig til at læse tråden fra det sted, hvor Enfen og jeg begynder at snakke om respekt?

Så slipper jeg nemlig for at gentage mig selv, for tredje gang.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/05-04 18:45, rettet 18/05-04 18:47 
Paasch>
Nu er der vel forhåbligt ingen *normale* mennesker på LIVE, der lever for at opretholde deres stats, og tager dem så højtidligt, at de tage sådanne metoder i brug?

Det er løgn? Bliver man ikke straffet for at quitte midt i et spil? Så bliver det endnu en titel, hvor man kun kan afslutte løb med folk man kender og/eller stoler på.
Sådan noget crap!

Har fået nok af den opførsel i RTCW.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DommergaardDommergaardSkrevet 18/05-04 19:17 
Du er sjov Okotta ;)
enfenenfenSkrevet 18/05-04 19:32, rettet 18/05-04 19:58 
DeluxScan>
Det er løgn? Bliver man ikke straffet for at quitte midt i et spil? Så bliver det endnu en titel, hvor man kun kan afslutte løb med folk man kender og/eller stoler på.
Sådan noget crap!

Har fået nok af den opførsel i RTCW.

Det er sjældent, at jeg har lagt mærke til nogen, som udnytter "tricket" - heldigvis da.

Jeg har spillet mod massere af forskellige over XBL, så du kan trygt komme på.

Edit:
Nej, man bliver faktisk ikke straffet, hvis man hopper ud af et løb, hvilket er dårligt efter min mening. De burde have lavet det som i NFL Fever 2004/Top Spin, hvor der er en "disconnect" statistik. Her kan man se, hvor mange gange en person er disconnected - det kan selvfølgelig også være på retfærdig vis.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 18/05-04 20:54, rettet 18/05-04 21:03 
dRxL>
Dog går jeg ikke ud fra at du vandt med flere minutter hver gang?

Normalt vandt jeg med omkrig 10 sec ned til Aién på champion niveauet.

DeluxScan>
Det er løgn? Bliver man ikke straffet for at quitte midt i et spil?

I RSC2 bliver man ikke staffet for at quitte et spil, men man får heller ikke noget ud af det, da der ikke er et Win/lost scoreboard i spillet. Overall scoreboardet bliver udelukkende regnet ud efter dine rangliste placeringer i de forskellige løb. Rangliste placeringerne er baseret på omgangstider.

Okotta>
Kan jeg ikke overtale dig til at læse tråden fra det sted, hvor Enfen og jeg begynder at snakke om respekt?

Det kan du sagtens lokke mig til, men ligegylig hvor mange gange jeg læser det, så giver det ingen mening.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 18/05-04 21:02 
Enfen>

Det er sjældent, at jeg har lagt mærke til nogen, som udnytter "tricket" - heldigvis da.

Jeg har spillet mod massere af forskellige over XBL, så du kan trygt komme på.

Edit:
Nej, man bliver faktisk ikke straffet, hvis man hopper ud af et løb, hvilket er dårligt efter min mening. De burde have lavet det som i NFL Fever 2004/Top Spin, hvor der er en "disconnect" statistik. Her kan man se, hvor mange gange en person er disconnected - det kan selvfølgelig også være på retfærdig vis.

Jeg har oplevede det en gang i mellem, men jeg må sige, at jeg ikke synes det betyder noget.
Selvom spilleren måske ligger på sidste pladsen, er der jo massere af andre man stadigt kører mod. Jeg er hverken blevet irreret over at folk quitter under et spil, man lægger knapt nok mærke til det.
Dette er så med ghost kører.
Jeg har ikke lagt mærke til fok der quittede med masive biler, men det ville nok en anden snak.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig