X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Conker Live And Reloaded


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 10:59 
Nu har jeg surfet lidt rundt på playright.dk og det undrer mig meget at ingen af jer rigtigt har bemærket Conker: Live and Reloaded, som har været på forsiden af ign de sidste mange dage.

Jeg har set en del klip fra spillet nu, og jeg må sige at jeg sidder og stor-savler. kæft det ser lækkert ud. Jeg glæder mig især til multiplayer delen, som ser ud til at have fået et ordentligt løft, med køretøjer og hele balladen. Multiplayeren i N64 udgaven var super fed, og det nye bliver uden tvivl endnu federe. Jeg mener selv at det gamle conker er et af de aller bedste spil der er lavet til dato, og det nye bliver alt for fedt. Og jeg har rent faktisk overvejet at købe en x-box KUN pga. Conker.

Jeg bemærkede lige på et klip, at i zombie banen har han van helsing hat på :-) sweet!!!!

Hvad siger i andre?

ps. jeg glemte lige at nævne online multiplayer.. yum yum!
For The Love Of The Game
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 11:13 
Kunne faktisk ret godt tænke mig Conker når det engang kom tror jeg, universet figurene lever i er ret fedt nemlig.
Og så med Live del, mums! Kunne godt blive et online must hjemme hos mig. :)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/05-04 11:29 
Jeg har set frem til det spil i lang tid, og man må sige at den visuelle side har fået et ordenligt facelift denne her gang set i forhold til sidste E3's skuffende preview.
I win, you loose
DommergaardDommergaardSkrevet 16/05-04 13:33 
Ingen tvivl... jeg skal helt sikkert have det spil!
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 16/05-04 14:37 
damn, så er det nu de godt må sætte xboxen lidt ned i pris :)
DommergaardDommergaardSkrevet 16/05-04 14:49 
Synes nu den har en passende pris atm. Tænk den gang den kostede 4000 bobs! Damn... :))
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/05-04 15:07 
Glæder mig også til det, og til jeg får sat mit Live op på Xboxen, så jeg kan spille det online :P
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-04 15:28 
Glæder mig helt ustyrligt! Da jeg så live and uncut på E3 sidste år, var jeg hyped, men i år.. WOW!!!

Grafikken i single player ligner næsten en interaktiv Pixar film på højde grafisk med find nemo og toy story! Darn. Det er det flotteste jeg har set til Xbox! Forstår godt hvorfor IGN sagde det!

Men at de udskød det til 2005 sammen med Kameo, er så typisk Rare! Det er jo til grin at de sagde at de ville udgive 5 spil på 2 år...

Faktisk så Kameo rigtig dårligt ud! Rare dur bare ikke til det med konveteringer! GbTG var også et GC projekt som gik wrong! Og Stafox.. Det havde sikkert fået super scores hvis det blev udgivet på N64 da det var gået guld i 98!

Jeg tror bare Kameo har gået igennem så mange forandringer at det er doomed på forhånd!

Men conker.. Weeee.. Glæder mig ligeså meget til det som Halo 2:) Conker er til dato det bedste 3 person action/platformer spil jeg har prøvet! Måske kort, og ikke altid lige balanceret, så er det noget af det sjoveste og mest underholdende jeg har set! Humoren er monty python møder simpsons på speed, poo og cursed words:)

Simply amazing:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 16:12 
hørt hørt!!!
For The Love Of The Game
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 16:21 
Kiggede lige de nye screenshots, hvad har jeg og sige? Jo, det er godt nok en noget vild grafik de grafiske aber hos Rare har bixet sammen, må jeg nok sige.. Er dog ikke så vild med at Conker er blevet så behåret :D Det ødelægger lidt hans look fra Conkers: Bad Fur Day... Nå men, bliver da klart et must.
dRxLdRxLSkrevet 16/05-04 16:23 
kunne I ikke lige smide nogle links til medie-kilder. Både video-klip og billeder. Tak.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 16/05-04 16:33 
Conker:

^^
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 16:54 
her er masser af lækre video klips

http://media.xbox.ign.com/media/490/490304/vids_1.html
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 16/05-04 17:20 
Det originale Conkerspil var jo uden tvivl genialt, så jeg håber denne udgave lever op til forventningerne. Jeg synes det indtryk de gav gennem traileren var ret skuffende, men det er jo stadig Rare, og det er Conker, så mon ikke det kan opfylde kravene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
UltraUltraSkrevet 17/05-04 20:35 
Jeg har også savlet inde på IGN og jeg kan heller ikke vente! Bare det med T2 og jeg var solgt!!! :D
I've fuck the girl in Hanson...
PlaykidPlaykidSkrevet 17/05-04 20:44 
Det kunne være man skulle prøve conker til N64 til næste konsoltræf:)
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/06-04 11:37 
Jeg har læst, at i det nye spil, tager de også gas på "the thing" :-D en multiplayer mode som hedder "the thing"...

Jeg kan slet ikke vente med at se the great mighty poo i sit nye look ... Det bliver stort!
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig