X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MM3 - Noget for mig?


Svar
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 10:17, rettet 16/05-04 10:32 
Jeg overvejer at købe Midtown Madness 3 til Xbox, er dog lidt i tvivl med hvor godt det er og sådan. Sega GT 2002 som jeg har er fedt nok, bare svært at skaffe penge med en skod bil, og lignende ting.

Ting jeg meget gerne ville have i et bil spil:

- Realisme (Grafik, rumble, styring, og evt. lyd)
- Gamle biler/Biler der ikke er lækre som Ferrai
- Mulighed for at tune/skifte dele på sin bil, så den kan blive fancy
- Lang holdbarhed/God multiplayer
- Mulighed for at cruise rundt ville heller ikke skade
- Og evt. Live del


Hvilket bil spil går jeg efter?
CoreCoreSkrevet 16/05-04 11:28 
Need for speed: Underground !
Dog er her ikke nogle "gamle" biler, og man kan heller ikke cruise rundt.

Nogle vil nok også mene Project Gotham Racing 2, men det kender jeg ikke, så det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Om ikke andet så vil jeg råde dig til at finde MM3 meget billigt, for det er altså rimelig kikset...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
APHAPHSkrevet 16/05-04 11:42 
Jeg vil mene at den eneste xbox racer, det lever op til det du søger er Sega GT, men hvis jeg skulle foreslå en anden titel, må det nok være Project Gotham Racing 2.

- Det lever op til dit krav om realistisk grafik, styring osv.

- Spillet indeholder 102 biler, og der er en del ældre sportsvogne samt et par normale gade biler.

- Det er ikke muligt at tune eller style ens bil

- Spillet har lang holdbarhed. Personligt gennemførte jeg det på ca 50 timer. (på højste sværhedsgrad)

- Det er ikke muligt at cruise, i samme forstand som i MM spillene.

- Live delen fungere helt optimalt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 12:03 
Tror faktisk jeg vil tage MM3 som også var planlagt før, har jo stadig Sega GT 2002 liggende jeg kan spille. Blandt andet tager jeg MM3 pga. Live delen og cruise delen og alle de lækre modes... Kunne blive ved ;)
BeanoBeanoSkrevet 16/05-04 15:40 
Man kunne så undre sig over hvorfor du spørger efter gode råd ?
CoreCoreSkrevet 16/05-04 15:43 
Matt>
Blandt andet tager jeg MM3 pga. Live delen og cruise delen og alle de lækre modes... Kunne blive ved

Det LYDER også meget godt, men det fungerer ikke rigtig i praksis, desuden giver det ikke den samme fornemmelse af fart som NFS:Underground gør, og NFS har også flere modes (Draft, Racing & Drag), og god grafik.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 16:52 
Synes bare ikke helt NFS: U er mig, kan ikke lide Hip-Hop/Techno rytmer hvilket jeg mener at have hørt er musikken i NFS: U. Og der er da mest lækre biler i det, ikke?
Kan man ændre sin bil også?

Det kan være jeg skifter. Lad mig høre mere.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/05-04 18:38 
Kan ikke selv lide MM3, men det er vel også fordi jeg har spillet så meget PGR2 :P
Syntes du skulle vælge PGR2, det er rigtig fedt, og så kan vi dyste når jeg engang får mit Live sat op :)
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 18:40 
Synes nu stadig selv jeg skal have MM3, tror meget det er pga. at man kan cruise rundt i de store byer. Se ting som findes i virkeligheden, osv.
Og så er der jo custom soundtrack (must!)
KeenKeenSkrevet 16/05-04 18:52, rettet 16/05-04 19:00 
nu er det jo også normalt muligt at slukke for musikken i spillet, sætte en cd på anlæget og voila costum soundtrack...

Jeg har ikke rigtigt spillet MM3 men NFS: Underground som jeg har gennemført...

NFS: Underground:
Der er ikke så forfærdelig meget forskel på banerne da det hele foregår i en enkelt by, man kan slyle og sætte kraftigere mortor og også sætte "nos" i sin bil igennen hele spillet hvilket er ganske godt.
Det er ikke det bedste/mest realistiske bilspil der findes og kan godt blive lidt ensformigt i længden
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 19:00 
Ja, men så ryger et hak af realismen også af fordi at du ikke kan høre bilens lyde så som - bremsning - når bilen kører ind i ting osv.
KeenKeenSkrevet 16/05-04 19:01, rettet 16/05-04 19:02 
Man kan da sagtens slukke for musikken uden at fjerne alle de andre lyde!!!
majjohamajjohaSkrevet 16/05-04 19:22, rettet 16/05-04 19:40 
Dejligt... Måske skulle man bare tage PGR2...? Vil ihvertfald overveje det nu så... :)

EDIT: Har kigget lidt og kom lige på Sega GT Online, det spil har vel de fleste ting jeg gerne vil have. Så jeg er ret sikker på det bliver det. Elsker sådan Sega GT 2002 jo, så online udgaven må være endnu bedre! Med vædemål, salg af biler osv. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig