X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox siger den skal til reperation..?


Svar
KjartMANKjartMANSkrevet 15/05-04 23:45 
Min xbox går i stå , og hakker den samme lyd når jeg starter den op. Efter jeg har forsøgt at starte den op nogen gange kommer den frem med et skærmbillede hvor der står at jeg skal sende den til reperation. Hvad skal jeg så gøre nu? Og får man bare en ny xbox, eller reperere de den? Det ville jo være ærgeligt at miste alt det jeg har liggende på harddisken.
KoludaKoludaSkrevet 16/05-04 09:18 
Hvilken fejlkode ?
Kunne godt lyde som om DVD Drevet eller HD´en den ikke finder under opstarte nemlig.
KjartMANKjartMANSkrevet 16/05-04 12:40 
Hvis fejlkoden er det der står med spinkle tal der står oppe i venstre hjørne, så står der "21"..?
Findes der en oversigt over de fejlkoder. Knappen til dvd-drevet lyser forresten også skiftevis grønt og rødt.
KoludaKoludaSkrevet 16/05-04 15:17 
Fejlkoderene kan du se på min side.
www.koluda.com
KTCKTCSkrevet 17/05-04 01:28 
Virker den nogle gange, eller skriver den fejlbeskeden hver gang? Umiddelbart er det svært at sige hvad det er, når det er fejl 21 :S
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KjartMANKjartMANSkrevet 17/05-04 02:01 
Ej, det er simpelthen for mystisk. Imorges da jeg prøvede at starte min xbox igen bare for en sikkerheds skyld, gjorde den det samme som igår. Men nu hvor jeg skal til at tjecke om der kommer andre fejlkoder end 21, så virker den umiddelbart fint. Jeg startede den lige et par gange, og der skete intet. Så nu står jeg lidt i et dilemma... Skal jeg tage ind til elgiganten og gøre krav på min garanti, selvom jeg måske ikke kan påvise en fejl. Eller skal jeg bare krydse fingre og håbe på at det var en en gangs affære?

Koluda, er reperation også noget du gør dig i?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/05-04 12:55 
Så længe du ikke har haft åbnet din Xbox og du stadig har din Bon eller garentibevis (max 2 år efter køb) så kan du sende den direkte til MS og få den lavet der.
gratis selfølig.

Send den kun til El giganten hvis du har muligheden for at bytte den ud med en anden xbox.
ellers gør Elgiganten bare det samme som du kunne havde gjort.. for de sender den bare til MS som så kigger på den.

og tids mæssigt.. så kan det ikke svarre sig at sende den til Elgiganten(eller whatever butik) når du selv kan sende den direkte.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-04 13:43 
Jeg kan af personlig erfaring fortælle at fejl 21 opstår hvis der er problemer med det program den er ved at loade.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 17/05-04 21:22 
Det kan det have, ja. Men fejl 21 virker desværre til at være en generel fejl, som Xboxen fyrer af, hvis der ikke lige er andre numre, der passer...

Reparation kan godt lade sig gøre i de fleste tilfælde (også af mig). Lige præcis med fejl 21 er den lidt værre, og du mister i alle tilfælde din fabriksgaranti hos Microsoft, hvis andre roder med den.
Derfor er mit bud, at du får Microsoft til at fikse den, hvis den skaber sig igen, for denne løsning er gratis.

Savegames og så videre kan for det meste smides på et memorycard, for du skal ikke regne med at få din egen Xbox tilbage igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig