X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Terminator 3: Ordentlig trailer


Svar
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 13:27 
Endelig fik vi en ordentlig trailer, istedet for den triste teaser der kom for et godt stykke tid siden...

Jeg kan ikke helt vente, og Kristanna Loken er jo *savle* ;)

Jeg synes det ser ud til at blive en pæn film, især hvis det hele bliver spækket med godt med de grumme fremtidsvisioner vi ser lidt til her.

mums
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 07/04-03 13:34 
Som vi allerede har snakket om (Naiera og jeg), så synes jeg ikke specielt om idéen, at Terminator skal være en dulle. Men ok, de kan sgu' også være hårde og hjerteløse i vores tid ;)

Traileren imponerer mig kun for de små klip fra den fjerne fremtid, hvor der er skelethoveder over alt. Det andet virker lidt for Hollywood-lad-os-smadre-biler-og-ting-for-mange-penge agtigt.

Jeg håber selvfølgelig, at jeg bliver overrasket når jeg kommer i biffen og ser den.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 13:52 
Er Arnold ikke blevet for gammel til det her.....

Der er også noget med at Mr. Stalone vender tilbage i en ny rocky og rambofilm...:/

De er jo begge 60 eller sådan noget:O
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 07/04-03 13:58 
Arnold er ikke blevet for gammel, hvis du spørger mig.

Han beviste, at han stadig havde den gamle Arnold i sig, da han gik amok i Collateral Damage (Kold Hævn).

Stallone tror jeg også godt kan klare sig endnu, hvis han lige smider maven og begynder at træne igen :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 14:02 
Okay cool nok trailer, men hvem er hende den syre tøs i rødt??

Så vi skal altså rejse tilbage i tiden igen igen igen?

Lyder jo næsten som et tilbage til fremtiden rip off trilogy:D
Well crucify the insincere tonight...
AssassinAssassinSkrevet 07/04-03 14:05 
Øv, nu troede jeg lige der var kommet en ny trailer. Den her er efterhånden nogle måneder gammel.....
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 14:06, rettet 07/04-03 14:07 
Public EnemY >
Okay cool nok trailer, men hvem er hende den syre tøs i rødt??

Så vi skal altså rejse tilbage i tiden igen igen igen?

Naturligt nok har der altid været tidsrejser med i Terminator filmene, ellers ville der ingen Terminatore være. De kunne dog også have masser af Terminators, og så foregå i fremtiden...

Den "syre" tøs er Terminatrix (no kidding!), også kendt som TX, og det er hende der er ond i denne omgang, ligesom Arne var i etteren, og Robert Patrick var i toeren.

Assassin >
Øv, nu troede jeg lige der var kommet en ny trailer. Den her er efterhånden nogle måneder gammel.....

Pis ;)

Anyway, så ER det jo en ordentlig trailer, i forhold til teaseren der var i starten. Der var ingen der sagde hvor gammel den var ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/04-03 14:25 
Jeg har svært ved at skabe mig et indtryk ud fra den trailer. Ikke så meget guf i den!
Home is where the hardware is..
AmbyAmbySkrevet 07/04-03 16:58 
Synes nu meget godt om ideen med at lave en kvindelig Terminator. På den måde kan man spille lidt på en kvindes personlighed, og skabe en ny indgangsvinkel til filmen istedet for bare at kopiere fra de 2 andre film. Dernæst kan man vel drage tvivl om hvorvidt TX rent faktisk er kvinde. Så vidt jeg kan tolke ud fra den (ret gamle :D) trailer, så er det en opgradering i forhold til T1000 modellen.
T1000 var itstand til at morphe til simple våben, men ikke noget hightech.
"So why dont it turn into a bomb and blow us all up"-samtalen.
TX er tydeligvis istand til at forvandle sig til alt lige fra fly og skærebrænder til avancerede skydevåben. Dermed en videreudvikling. Derfor kunne det også tyde på at TX-modellen besidder sammen egenskab til at forvandle sig til enhver den har været i kontakt med.

Om det bliver ført ud i denne film, tror jeg dog ikke, da dette ville være at koge suppe på gamle(men ganske velsmagende) chokofanter.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/04-03 18:24, rettet 07/04-03 18:24 
Dark-Light >
Synes nu meget godt om ideen med at lave en kvindelig Terminator. På den måde kan man spille lidt på en kvindes personlighed, og skabe en ny indgangsvinkel til filmen istedet for bare at kopiere fra de 2 andre film.

Åhhh...Nej! Jeg kan allerede nu se "menstruations jokes" i PR materialet *suk*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 07/04-03 18:58 
Jeg glæder mig også rigtig meget.
Terminator-serien er IMO, fuldt ud på højde med andre klassiske "action-serie-film", som Aliens, Die Hard og Indiana Jones.

Arnold er for kold, sådan er det bare :D
AmbyAmbySkrevet 17/04-03 01:27 
Boys and girl(s),

International Trailer
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 17/04-03 01:40 
Ok, det var bedre! :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 17/04-03 11:35 
Jeg har ikke helt forstået hvorfor TX'en kommer nøgen når nu hun kan skabe tøj af sig selv ? :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 17/04-03 11:46 
Det er jo et våben ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/04-03 14:10 
Nude scene - *drool*

Must...See...Movie.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig