X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forza Motorsport


Svar
UltraUltraSkrevet 13/05-04 23:00 
Er det kun mig der er faldt fuldstændig på halen over dette spil?

Jeg ved der ikke er meget derfra endnu osv.. Men Microsoft vil lave et spil som minder om GT serien til PS2 og har arbejdet længe på det.

Jeg VED at det bliver suverænt! :)
I've fuck the girl in Hanson...
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 16/04-05 00:03 
Så er det nok med at køre videre på min "forresten" sætning :)
Personligt har jeg ikke adgang til OXM men har købt Mech Assault 2, og derfor synes jeg også andre burde have tippet, hvis de ikke vidste at dem var med her...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
UltraUltraSkrevet 17/04-05 15:09, rettet 17/04-05 15:22 
Hvis man er IGN insider har man selvfølgelig set den high resolution final build der kom op her i forgårs??? :P

Det er så smukt.... Jeg har ikke set noget lignende!

Uden at have spillet det (ud over den 40% færdige beta version/demo) vil jeg hermed påstå at det er det fedeste bilspil EVER!

Jeg ved ikke hvordan I kan komme til at se den hvis I ikke er IGN insider...

*edit*
Fandt lige de klip her
http://rmjv.net/vi/forzagp6.wmv
http://rmjv.net/vi/forzagp5.wmv
I've fuck the girl in Hanson...
OkottaOkottaSkrevet 17/04-05 15:14 
Jeg så den igår, og nu ser spillet *endelig* pænt ud.

Frameraten ser osse god ud.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
UltraUltraSkrevet 17/04-05 15:25 
Okotta>
Jeg så den igår, og nu ser spillet *endelig* pænt ud.

Frameraten ser osse god ud.

Jep..

Hvorfor står der udlukket under dit nick?
I've fuck the girl in Hanson...
RJKRJKSkrevet 17/04-05 15:28 
Det giver vel sig selv. Tilbage til emnet, tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 17/04-05 15:50, rettet 17/04-05 15:52 
Ja, spillet ser flot ud på videoen. Dog køber jeg nok først spillet, når jeg er blevet træt af WOW på et tidspunkt :)

Det bliver dog godt at få spillet lidt Nürburgringen igen. Den bane sammen med Laguna er nok nogle af de bedste racerbaner, jeg har prøvet i diverse racere.

RJK: Du kunne også bare svare Ultra, når han nu ikke ved, hvorfor der står 'Udelukket'. Nu gør jeg det så for dig :)

Ultra: Okotta er blevet udelukket/smidt ud af P:R.
What is the Matrix?
BaggyBaggySkrevet 17/04-05 18:32 
Det et faktum, at han virkelig forstår at komme i clinch med folk, men var han ikke også god til at sætte diskussioner i gang ?.. Jeg sku bange for der bliver dødt uden de diskussioner.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Per SPer SSkrevet 17/04-05 19:07 
Hold Jer til emnet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
APHAPHSkrevet 18/04-05 09:36 
Ultra>
Hvis man er IGN insider har man selvfølgelig set den high resolution final build der kom op her i forgårs??? :P

Det er så smukt.... Jeg har ikke set noget lignende!

Uden at have spillet det (ud over den 40% færdige beta version/demo) vil jeg hermed påstå at det er det fedeste bilspil EVER!

Desværre har jeg ikke haft mulighed, for at se den omtalte hi-res film fra IGN, da jeg ikke er "insider". Men ud fra de film jeg har set af den færdige version, må jeg nok give dig ret, spillet ser faktisk ret godt ud rent grafisk. Især alle de små detaljer udviklerne har taget højde for, får spillet til at fremstå som et ambitiøst og gennemarbejdet produkt.

Ultra jeg må nok sige, at du har store ambitioner til spillet, når du kalder det for den bedste racer nogensinde, endda overhovedet uden at have prøvet spillet. ;)
Ingen tvivl om at MS har sat standarten indenfor genren denne konsol generation, og Forza virker da også som en ambitiøs udgivelse, med en del nye og spændende tiltag. Men derfor er det ikke ensbetydende med at spillet fungere i praksis, det kan kun tiden vise.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BeanoBeanoSkrevet 18/04-05 14:55 
Paasch>
Ingen tvivl om at MS har sat standarten indenfor genren denne konsol generation

Har de ?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/04-05 15:22 
Beano>
Har de ?

for at få spil skal man have glade udvikler, og det har MS fået ved at udgive MS XNS
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 18/04-05 15:28 
Taler vi ikke om bilspil ?
fumfumSkrevet 18/04-05 15:30 
Beano>
Har de ?

Project Gotham Racing 1 og 2
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 18/04-05 15:33 
Ok... jeg har temmeligt svært ved at se at de har sat nogen nye standarder for bilspil.

2'eren var bestemt et godt spil men mest pga. online delen.
BaggyBaggySkrevet 18/04-05 15:46 
PGR konceptet starter jo tilbage fra DC så kan ikke se at det er på X-Box, de har skabt nogen standard.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 18/04-05 15:56, rettet 18/04-05 16:01 
Beano>
Paasch>
Ingen tvivl om at MS har sat standarten indenfor genren denne konsol generation

Har de ?

Nu var det ikke ment som om at de MGS udviklet titler, der er udkommet på xbox har revolutioneret genren, men derimod at det er de bedste racers, der er udkommet denne generation, hvilket PGR serien og RSC2 IMO er. (+MotoGP)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BeanoBeanoSkrevet 18/04-05 16:04 
Det vil jeg så godt have lov til at så tvivl om ;)
APHAPHSkrevet 18/04-05 16:07 
Smag og behag. ;)

Iøvrigt her er fire nye film fra anmelder versionen

http://rmjv.net/vi/forzagp10.wmv
http://rmjv.net/vi/forzagp11.wmv
http://rmjv.net/vi/forzagp12.wmv
http://rmjv.net/vi/forzagp13.wmv
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BeanoBeanoSkrevet 18/04-05 16:15 
Håber den understøtter custom soundtracks ;)
jaesjaesSkrevet 18/04-05 20:51 
Wow, hvis de øvrige baner er ligeså flotte som banerne i de to første filmklip, ser det ud til at være det flotteste konsolbilspil til dato, hvis man både tager teknikken og æstetikken i betragtning.
APHAPHSkrevet 18/04-05 21:25 
Enig.

Dog ser det desværre ud til at spillet lider af en smugle popup i nogle af banerne. (Især i New York banen)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
UltraUltraSkrevet 21/04-05 23:54 
Paasch>
Ultra jeg må nok sige, at du har store ambitioner til spillet, når du kalder det for den bedste racer nogensinde, endda overhovedet uden at have prøvet spillet. ;)

Paasch,

Nu har vi set en del billede og filmklip fra spillet og de har varieret en del i kvaliteten (jeg tænker på kvaliteten af billederne og de captures der har været af klippene) Da jeg endelig så final build på ign.. ja erm... jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det ...*rødmer*... Men det var godt! :D

Jeg elsker når man fra starten har en følelse om noget godt og det viser sig til sidst at det formentlig er fedt.. nej ULTIAMTIVT! Så kan man slet ikke komme ned på jorden igen... Kærsten har fået at vide når spillet ligger i vores postkasse, ligger vores skilsmisse papir der også.

Jeg er ganske sikker på Microsoft har spændt overarmen da de startede med spillet - de ved jo godt (ihvertfald et) hvilke spil de var oppe imod og da der har været nogle bilspil til Xboxen som var fine (PGR2 har for mit vedkommende været det bedste indtil nu) skulle de jo lige vise kronen på værket, inden vi flytter over til Xbox 360..

Det er klart spillet kan sikkert skuffe fælt og snuble over dets egene ben... Men jeg tror chancer for det sker, er lige så stor som jeg skulle blive valgt som den næste pave. ;)

Nu mangler vi bare at Geoff Cramond kommer i gang med et F1 spil til Xboxen....
I've fuck the girl in Hanson...
BeanoBeanoSkrevet 22/04-05 09:10 
Sad lige og så nogle film fra Forza final build... kigger man så handlingen af bilen der køres i, umiddelbart så virker det ret arcade-agtigt ?
Selv for en Porsche syntes jeg den bil ligger lige lovlig godt på vejen...
APHAPHSkrevet 22/04-05 10:38, rettet 22/04-05 10:42 
Ultra:
Jeg er ganske sikker på Microsoft har spændt overarmen da de startede med spillet - de ved jo godt (ihvertfald et) hvilke spil de var oppe imod.

Selvom udviklerne ikke er meget for at indrømme det, så kan der hvis ikke være nogen tvivl om at MS’s hensigter med Forza, er at konkurrer med Sonys Gran Turismo serie.
GT er en ekstrem populær spilserie med en stor fanskare. Så hvis MS ønsker at skabe en franchise, der med tiden skal nå samme popularitets niveau som GT, er det vel nærmest et must, at Forza 1 som minimum er på niveau med GT4 og helst bedre.

Ifølge 1up ser det ud til at være lykkes.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3139787&did=1]1up[/LINK]" target="">1up

Nu mangler vi bare at Geoff Cramond kommer i gang med et F1 spil til Xboxen....

Det har skam været under udvikling, desværre valgte udviklerne at droppe projektet. :/


Beano:
kigger man så handlingen af bilen der køres i, umiddelbart så virker det ret arcade-agtigt ?

Nu ved jeg ikke lige hvilke film du har set.
Forza er helt sikkert ikke ultra realistisk, men ud fra de film jeg har set (hvor assists er slået fra), synes jeg nu det ser udmærket ud.
Men det er meget svært, hvis ikke umuligt, at bedømme spillets realisme ud fra film, så man må nok vente til man selv har prøvet spillet, før man kan svare på det. Men mon ikke det bliver i stil med OXM demoen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MurphyMurphySkrevet 22/04-05 11:26 
Ultra>
Nu mangler vi bare at Geoff Cramond kommer i gang med et F1 spil til Xboxen....

Jeg håber Geoff laver Stunt Car Racer til bare ÈN eller anden konsol snart. Dét spil var fantastisk på Amiga'en.

Der var faktisk noget snak om at SCR var under udvikling, på et tidspunkt, men om det projekt blev annulleret eller hvad, det kan jeg ikke helt huske.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
BeanoBeanoSkrevet 22/04-05 12:14 
Paasch>
Nu ved jeg ikke lige hvilke film du har set.

Dem som du selv linkede til ovenfor.

Kig hvordan bilen ligger på vejen med in-car camera f.eks.
UltraUltraSkrevet 22/04-05 14:20 
Paasch>Det har skam været under udvikling, desværre valgte udviklerne at droppe projektet. :/

I know, jeg tror det var fordi firmaet blev lukket eller noget i den retning. Trist er det ihvertfald.
I've fuck the girl in Hanson...
UltraUltraSkrevet 22/04-05 14:22 
Murphy>Jeg håber Geoff laver Stunt Car Racer til bare ÈN eller anden konsol snart. Dét spil var fantastisk på Amiga'en.

Der var faktisk noget snak om at SCR var under udvikling, på et tidspunkt, men om det projekt blev annulleret eller hvad, det kan jeg ikke helt huske.

Iflg. GameReactor (bladet) skulle der være noget i ovnen... Så vi må bare håbe! :)
I've fuck the girl in Hanson...
BaggyBaggySkrevet 22/04-05 17:42 
Beano: Skulle en Porsche ligge dårlig på vejen ? Nu har jeg kørt en 911 ( 93') og det er en fantastisk bil som kun bliver en smule ustabil, ved speederslip ved høj fart i sving.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BeanoBeanoSkrevet 22/04-05 20:05 
Læs hvad jeg skrev i min tidligere post : "...selv for en porsche..."
APHAPHSkrevet 22/04-05 21:44 
Hvis det er den film jeg tror du hentyder til,(911 på Road America, right?) så skal det vel også lige nævnes, at alle assists er slået til, hvilket selvfølgelig får spillet til at virke en kende arcade agtigt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 23/04-05 09:34, rettet 23/04-05 09:34 
IGN har testet onlinedelen, og det ser heldigvis ud til at den virker upåklageligt.

IGN
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
UltraUltraSkrevet 23/04-05 19:59 
Paasch>
IGN har testet onlinedelen, og det ser heldigvis ud til at den virker upåklageligt.

Ja jeg så det lige.. Tak for heads up! :)
I've fuck the girl in Hanson...
enfenenfenSkrevet 24/04-05 23:12 
Nu har jeg ikke læst artiklen omkring online spil i Forza Motorsport, men jeg håber da ikke grafikken kommer til at ligne billedet i nedenstående link, når der spilles online. Det er, for at sige det på en pæn måde, ikke særligt kønt.

Hmm
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/04-05 00:02 
Forbered Jer på et shock:

Graphics isn't everything!!

;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
APHAPHSkrevet 25/04-05 05:09, rettet 25/04-05 05:09 
Enfen>
Jeg håber da ikke grafikken kommer til at ligne billedet i nedenstående link, når der spilles online. Det er, for at sige det på en pæn måde, ikke særligt kønt.

Det gør det ikke, det er et billede fra en af de ældre builds. IGN har iøvrigt lavet nogle film fra online delen, så kan du jo se hvordan det ser ud.

http://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_2.html]Tryk på mig[/LINK]" target="">Tryk på mig

PalleJensen>
Graphics isn't everything!!

Ahh..nu lyver du hvis.

;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 25/04-05 08:05 
PalleJensen>
Forbered Jer på et shock:

Graphics isn't everything!!

;-)

En smart bemærkning er altid godt, når man ikke har andet at sige...

Nu er grafikken i Forza - og alle andre spil - et rimeligt vigtigt punkt for mig, hvis det skal være et spil, jeg skal have, når det udkommer.

Det eneste jeg var bange for var, at grafikken var blevet nedtonet, når der blev spillet multiplayer.

Tak til Paasch, der kunne give mig et svar og ikke bare en dumsmart bemærkning ;)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 25/04-05 08:08 
Paasch>
Det gør det ikke, det er et billede fra en af de ældre builds. IGN har iøvrigt lavet nogle film fra online delen, så kan du jo se hvordan det ser ud.

Der stod på IGN, at billedet var fra 22.4.2005. Derfor min bekymring :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 25/04-05 10:25, rettet 25/04-05 10:26 
Der står godt nok at billedet er fra d. 22/4, men det er udelukkende fordi billedet er brugt i en artikel fra den dato.
Svjh er billedet fra 60% builden, så det er da lidt mærkeligt, at IGN vælger at bruge sådan et billed i en ny artikel.

(Ved et hurtigt kig i deres billedarkiv fandt jeg selvsamme billed fra d. 26 januar.)

IGN 26/1-05
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MurphyMurphySkrevet 25/04-05 11:44 
Jeg spillede PGR 2 i mange timer igår og det er utroligt så flot det spil stadig er. Det må være fullscreen antialiasingen der har haft en stor betydning der. Det er ligefør at det ligeså godt kunne have udkommet for en uge siden - så pænt er det.

Er spændt på om Forza er ligeså pænt, men det burde vel egentligt være pænere siden det er et nyere spil, og man kan bruge hardwaren endnu bedre i dag, end da PGR 2 udkom. Det kommer selvfølgelig også an på udvikleren.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
BeanoBeanoSkrevet 25/04-05 14:13 
Skulle Forza ikke køre i 60FPS ?

Eller har jeg misforstået noget ?
APHAPHSkrevet 25/04-05 17:06, rettet 25/04-05 17:07 
Nej, Forza's render kører "kun" 30fps, dog er controller inputtet 180Hz. (Altså på samme måde som PGR2.)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BeanoBeanoSkrevet 25/04-05 17:10, rettet 25/04-05 17:11 
ok.. så må det hellere være stabile 30 FPS :)
UltraUltraSkrevet 25/04-05 17:13 
Beano>
Skulle Forza ikke køre i 60FPS ?

Eller har jeg misforstået noget ?

Forza køre 30 FPS ligesom PGR2. Så det bliver ganske fint, iflg. Douglass fra IGN
I've fuck the girl in Hanson...
UltraUltraSkrevet 25/04-05 17:15, rettet 25/04-05 17:16 
Paasch>
Nej, Forza's render kører "kun" 30fps, dog er controller inputtet 180Hz. (Altså på samme måde som PGR2.)


Jeg ved ikke om det er helt off topic her, men i gt4 bliver bilens fysik "kun" målt 64 gange i sekundet imod Forza 256 gange i sekundet.. Jeg tror det var noget i den retning og jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvor jeg så det...
I've fuck the girl in Hanson...
APHAPHSkrevet 25/04-05 17:50, rettet 25/04-05 17:51 
Jeg kan godt mindes at have læst noget i den stil. I artiklen blev der svjh nævnt at fysikmodellen i GT4 kører 60Hz kontra 300Hz i Forza. Men hvem der skrev artiklen og hvor pålidelig kilden er, kan jeg ikke huske...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-05 11:24, rettet 26/04-05 12:34 
Ja, fysikken i Forza er virkelig god. Jeg har spillet det de sidste par dage, og det er en fornøjelse - specielt med alle assists slået fra, så får man virkelig noget at se til.

Selve det at køre bilerne, er noget bedre i Forza end i GT4, men Polyphony kan et eller andet med at modellere biler, for bilerne i Forza ser ikke helt så godt ud.

Indtil videre (efter 5-6 timers spil) ser Forza bestemt lovende ud - og jeg har kun lige taget hul på tuningsdelen... :-!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
APHAPHSkrevet 26/04-05 14:12 
Palle kan du fortælle lidt om AI'en og sværhedsgraden i spillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-05 15:07 
Jaeh... AI'en har ikke imponeret mig indtil videre. Det ene øjeblik duellere AI bilerne flot mod hinanden og de laver uprovokerede kørefejl, mens de det næste øjeblik kunne have være biler fra GT4. AI'en er med andre ord meget svingende som jeg ser den lige nu.

Sværhedsgraden kan justeres på en lang række punkter, f.eks. kan man vælge, hvor dygtige modkørerne skal være, hvor kraftigt bilens skader skal på påvirke køreegenskaberne, om man vil bruge ABS, TCS, STM, om dækkene skal slides i løbet af et løb og om bilen skal brug benzin. Selv med alt slået til, er det langt fra en arcaderacer og med alt slået fra, får man virkelig noget at se til. Nogle gang leder det tankerne hen på Ferrari F355...

Vær opmærksom på, at jeg ikke har spillet det specielt meget endnu, så det kan være at disse observationer vil ændre sig senere...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 26/04-05 18:40 
Lyder lovende. Hvilke spil, synes du det minder mest om mht. styring og fysik?
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig