X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forza Motorsport


Svar
UltraUltraSkrevet 13/05-04 23:00 
Er det kun mig der er faldt fuldstændig på halen over dette spil?

Jeg ved der ikke er meget derfra endnu osv.. Men Microsoft vil lave et spil som minder om GT serien til PS2 og har arbejdet længe på det.

Jeg VED at det bliver suverænt! :)
I've fuck the girl in Hanson...
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
APHAPHSkrevet 16/05-05 17:55 
Hvorfor var det så lige, at du ikke købte spillet, da det udkom i fredags? ;)

Er der iøvrigt nogle der kunne tænke sig at prøve at køre et langdistanceløb på 25 omgange? (Hvilket alt efter bane og bil der vælges tager ca 30-45 min).

Hvis det har interesse kan jeg formenligt godt hoste et løb næste weekend.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/05-05 20:10 
Jeg fulgte ikke med og vidste ikke, det var kommet... Doh!

Næste weekend er jeg frisk på edurance-løb - det er det bedste, jeg ved. Er 25 omgange max?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 16/05-05 20:29 
Nej. 75 omgange er det maximale.

Men underligt nok er det ikke muligt at vælge et specifikt omgangstal, som løbet skal være på. Man har kun nogle få intervaller at vælge mellem. (1,3,5,10,25,50,75 omgange)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-05 22:23 
Nu har jeg spillet spillet ca. en 8 timer og er ganske imponeret. Jeg er heeelt vild med muligheden for at slå ABS fra og dermed skulle passe på ikke at blokke bremserne.
Fede biler og fede baner og realismen er da godt nok imponerende.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 17/05-05 22:35 
Tag i bare et 75 laps på nürburgring... så må i da få jeres lyst styret.. ;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 17/05-05 22:38, rettet 17/05-05 22:53 
Hvilken rank er du så oppe på? (Er selv Lv35)

Hvad siger du til et løb på 25 omgange i Tokyo med en "stock" Dodge Viper GTS ACR? På fredag?

Jeg lavede iøvrigt igår et paint job til den pågældende bil så den ligner http://www.lemans-models.nl/1998LM51_car.JPG]#51 Team Oreca Viperen[/LINK]" target="">#51 Team Oreca Viperen fra Le Mans 1999, og jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet.;)

Baggy>
Tag i bare et 75 laps på nürburgring... så må i da få jeres lyst styret.. ;)

Kun 75 omgange??? Jeg har set billeder af en snotskovl inde fra GTplanet, som havde kørte lige knap 300 omgange på nürburgring i en lang kører. Tak for kaffe siger jeg bare...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-05 23:36 
Jeg er vist lige omkring lvl 16-17 stykker og jeg ved ikke, om jeg har adgang til den Viper endnu - men det får jeg jo nok til den tid.
Tokyo er jeg ikke meget for - jeg bryder mig ikke om baner, hvor der er forhindringer helt ud til vejbanen og næsten ikke andet end 90 grader sving...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 17/05-05 23:39 
Må lige få prøvet det spil .. lyder lækkert..

Paasch: spiller heller ikke GT.... selvom jeg da er PS mand.. Der kan jo også køres urealistisk hurtige tider på ringen i GT4..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 17/05-05 23:39 
Hvor bor du egentlig af paasch ?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/05-05 11:29 
...Jeg er i øvrigt ikke afvisende for 75 omgange på Nürburgring... Bare der er 8 spillere med.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 18/05-05 15:30 
DeluxScan>
Jeg er i øvrigt ikke afvisende for 75 omgange på Nürburgring

Du er ikke helt rask. Det vil tage omkring 9 - 10 timer selv med LMP bilerne.

DeluxScan>
Tokyo er jeg ikke meget for.

Jeg var heller ikke meget for banen lige da jeg fik spillet, men efter at have lært banen at kende, synes jeg faktisk at det klart er spillets bedste bane.

Hvad siger du så til 25 omgange på Laguna Seca istædetfor?

Baggy>
Der kan jo også køres urealistisk hurtige tider på ringen i GT4..

Det tror jeg på. Omgangstider på under 5 minutter kan næppe kaldes for realistisk.

Men alligevel er det sindsygt at køre knap 300 omgange på den bane uden de store pauser. (Hvilket tager 24 timer)

Baggy>
Hvor bor du egentlig af paasch ?

I det mørke Jylland. Helt nøjagtigt i Kolding.
Jeg kan se i din profil at du kommer fra KBH, så nej du kan ikke lige komme forbi og teste Forza, hvis det var det du ville spørge om. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 18/05-05 16:44 
Hehe.. Nah.. men kender jo lidt til din bil interesse så ville høre om du havde været til USA-bil træf på rådhuspladsen i lørdags.. men det har du næppe så.. En masse dejlig dækspor der stadig ligger der.. :D

Desuden klarer jeg mig nu meget godt med Grand Prix Legends på den gamle com. PÅ PS2 har jeg endnu ikke fundet noget fantastisk bilspil.. men F355 Chal, er da meget god underholdning.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 18/05-05 16:45 
Laguna Seca, er sku også en halv ond bane...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/05-05 19:26 
Baggy>
Laguna Seca, er sku også en halv ond bane...

He.. Jeg er endnu ikke nået at breme nok ned til at klare det venstresving som går ned af en bakke lige efter en bakke top i slutningen.. he..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BaggyBaggySkrevet 18/05-05 19:33 
Ja bla. det. men også det at opretholde en høj gennemsnitsfart gennem de mange sving combinationer især på banens første del.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 18/05-05 21:20, rettet 18/05-05 22:36 
Baggy>
Kender jo lidt til din bil interesse så ville høre om du havde været til USA-bil træf på rådhuspladsen i lørdags.

Nej det var jeg ikke, jeg har faktisk heller ikke den helt store interesse for biler. Det er mere selve løbene der tiltaler mig.

Laguna Seca, er sku også en halv ond bane...

Nåhhh hvor i piver. Kan ikke se den helt store udfordring i denne bane samlignet med så mange andre.

Grilbiller---> Når du skal bremse ned til Corkscrew svinget, skal du huske at trykke let på bremsen lige inden trehundrede meter mærket, så du ikke kører over bakketoppen med for høj fart, og dermed ikke kan nå at bremse ordenligt ned inden svinget.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 18/05-05 22:07 
Hehe... jeg æder det hele råt....


Ang bane: Monza og Brands Hatch til mig tak..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
jaesjaesSkrevet 18/05-05 22:15 
To assist or not to assist.

Jeg tænkte for nylig på, om der egentlig ikke både er en form for ABS og TC i moderne banesportsvogne? Hvis ja, hvorfor synes så mange så, at det er en synd at spille med? Er de for effektive i bilspil i forhold til virkeligheden?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/05-05 23:41 
Paasch>
...e meter mærket, så du ikke kører over bakketoppen med for høj fart, og dermed ikke kan nå at bremse ordenligt ned inden svinget.

Det er det jeg øver mig på.. dog lidt svært når bilen er Airborn fra bakken før hehe..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/05-05 23:49 
GrillBillerDK>
He.. Jeg er endnu ikke nået at breme nok ned til at klare det venstresving som går ned af en bakke lige efter en bakke top i slutningen.. he..

Den dumme corkscrew har koster mig mange sejre, blot fordi jeg liiige skulle køre lidt hurtigere igennem...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/05-05 23:50 
jaes>
To assist or not to assist.

Jeg synes såmænd bare det er sjovere uden. F.eks. DSC gør det umuligt at smide bagenden i baghjulstrukne biler - og det er nu sjovt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/05-05 11:27 
Jeg må indrømme, at jeg er lidt lunken på det her spil.

Grafikken er selvfølgelig fantastisk, men det er altså ikke væsentligt flottere end PGR2.


På samme måde synes jeg heller ikke, det har samme charme som PGR2 - man skal bare koldt og kynisk køre rundt og rundt.
Mit problem er måske mest af alt, at lige så snart, at en bane er lidt for svær, så kan man bare købe en gang tun, og så vinder man 100% sikkert.
Der er ikke den store udfordring endnu. [men jeg er også kun halvt igennem amatørrækken]

På Live lider det lidt af "bilerne er for forskellige" effekten.
Forstået på den måde, at hvis man vælger den rigtige bil at tune, så er alle selvfølgelig lige, men indtil videre synes jeg det er lidt uoverskueligt, at se hvilke(n) bil(er) jeg skal satse på.

Så jeg glæder mig til de sværere rækker.
Og så virker point-to-point løbende fede.


Måske kunne vi arrangerer nogle løb i de forskellige klasser, så man får lyst til at satse på en bestemt bil - i stedet for at vi alle bare kører TVR 12 Speed [eller hvad der nu er den bedste bil]
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/05-05 17:21 
Jeg hader også den mani, der er på Live, med kun at køre de hurtigste biler...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 19/05-05 18:37, rettet 19/05-05 18:42 
Jaes--->

Jo, Traction Control og ABS er ret udbredt i nyere gadesportsvogne.
Jeg ser som sådan ikke brugen af disse hjælpemidler som snyd, det er jo ikke fordi man kan kører hurtigere af den grund, snare tværdigmod.
Det er dog ikke så udfordrende at spille med assists, så når jeg spiller online, vil jeg helst gerne have at folk ikke bruger det, så alle konkurrere på samme vilkår.

SeventhSun>
Mit problem er måske mest af alt, at lige så snart, at en bane er lidt for svær, så kan man bare købe en gang tun, og så vinder man 100% sikkert.

Det er også en af grundende til, at jeg normalt ikke er den store tilhænger af bilspil, hvor det er muligt at modificere ens bil, men i Forza er restriktionskravene til løbene generelt ret gode. Udover i de første løb i amatør klassen er det ikke muligt at voldtune ens bil, så den bliver modstanderne alt overlegen.

På Live lider det lidt af "bilerne er for forskellige" effekten.

Det gør sig gældende i stort set alle bilspil, der vil altid være en bil der er de andre overlegen. At man kan tune bilerne gør jo selvfølgerlig "problemet" større.

Men der er vel ikke andet at gøre end at spille mod folk man kender, så man kan aftale hvilken bil der skal anvendes.

point-to-point løbende virker fede.

Jeg har det fuldstændigt modsat, jeg synes de to P2P baner er meget malplaceret. De passer ikke ind i stilen af resten af spillet.

Jeg tror at udviklerne fik en lille hjerneblødning, da de valgte at implicere de to baner i spillet, men det var vel for at få spillet til at fange så bredt så muligt. (Kvalitet frem for kvantitet, TAK!)
Hillclimb banen ligner jo noget taget direkte fra RSC2 og shipyard banen fra NFS underground. Den type løb passer efter min mening overhoved ikke til spillet eller fysikken.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/05-05 20:20, rettet 19/05-05 20:20 
Paasch>
Jeg tror at udviklerne fik en lille hjerneblødning, da de valgte at implicere de to baner i spillet, men det var vel for at få spillet til at fange så bredt så muligt. (Kvalitet frem for kvantitet, TAK!)
Hillclimb banen ligner jo noget taget direkte fra RSC2 og shipyard banen fra NFS underground. Den type løb passer efter min mening overhoved ikke til spillet eller fysikken.

De baner har jeg også kløet mig i hovedet over. Og som du siger, så er specielt hillclimberen som stjålet fra RSC. Anyway, man kan jo bare lade være med at spille dem :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 19/05-05 20:48, rettet 19/05-05 20:49 
DeluxScan>
Anyway, man kan jo bare lade være med at spille dem :)

Det gør jeg skam heller ikke. ;)

Jeg har gennemført alle ti P2P løb for at unlocke de forskellige biler, men nu hvor de er unlocket, spiller jeg aldrig nogensinde de baner igen. :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/05-05 22:18, rettet 19/05-05 22:19 
Jeg har lige spillet ca. 10 løb online her i aften, og jeg er meget imponeret. Det hele kører fantastisk - selv hvis indikatoren for den dårligste forbindelse er på.
Det kommer jeg til at bruge laaang tid på!

Et enkelt kritikpunkt er dog, at man kun kan bruge savede setups online, hvis man skal ændre på sin bil. Skal man bare ændre én ting, må man gå ud af hele Live halløjet og derefter tilbage og prøve at finde sit spil igen... Lidt upraktisk - eller også har jeg bare ikke nok savede setups.

EDIT: Min tommeltot er allerede meget øm af analog-knap syndromet... lort...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/05-05 16:33 
Var der noget med Forza-fever i aften på Live, Paasch?
Andre er selvfølgelig også velkomne.

Svar i Forza online tråden, så vi ikke går OT i denne
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 20/05-05 18:11 
http://www.gamespot.com/features/6124398/index.html

GT4 Vs. Enthusia Vs. Forza.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
UltraUltraSkrevet 23/05-05 21:46 
Jeg har IKKE fået Forza endnu!!! :( Det eneste jeg kan sige - køb aldrig hos cdwow mere... Det er anden gang jeg kommer til at vente. Jeg har selvfølgelig afbestilt og bestilt hos play.com og jeg håber jeg har den i morgen.... Men "når" jeg får den glæder jeg mig til at køre imod jer.. :)
I've fuck the girl in Hanson...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/05-05 11:43 
yeps. det glæder jeg mig så til...

(jeg har dog lige modtaget Lego Starwars så jeg skal de lige finde tid ;-) )
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 25/05-05 15:22, rettet 25/05-05 15:23 
Jeg kommer i hvert fald først online i næste månede, når jeg har fået min nye internet forbindelse(4096/256), så jeg selv kan hoste.

Imellemtiden har jeg sat mig for at unlocke alle biler, men selvom jeg har brugt omkring 20 timer på banen, er jeg ikke engang halvvejs gennem spillet. :-o
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
UltraUltraSkrevet 26/05-05 14:10 
JAAAAAAA, så er Forza kommet med posten! :)

Ærgeligt at jeg skal på arbejde nu, jeg kommer på i aften - hvis der er nogen som vil køre så bare sig til... :)
I've fuck the girl in Hanson...
nerosnerosSkrevet 31/05-05 18:05, rettet 31/05-05 18:07 
Jeg har også lige købt speciel edition af Forza. Det er rigtig godt der er så meget man kan give sig til og jeg elsker at klæbe og klister forskellige ting og sager på mine kørertøjer! Juhuu fantastisk. Det er nok det bedste bilspil jeg har set til dato - fantastisk fysik.
Bashful Neophyte
ChanoziChanoziSkrevet 16/07-05 02:14, rettet 16/07-05 19:11 
Mens I nu tjecker leaderboards'ne ud, så kig lige efter GT'et Zarfax hehe (dansker, kører med de bedste fra PGR 2 samt selvf Forza)..han kører konstante hurtige tider, hele tiden!..
Spiller nu: Halo: Combat Evolved, Halo 2, Battlefield 2: Modern C...
285 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig