X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aes Us/Jap


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/05-04 11:47 
Jeg overvejer at anskaffe enten MVS ell. AES og hvis det bliver AES er der jo Us og Jap modeller. Jeg går ud fra at man skal vælge den japanske model, men hvorfor?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 13/05-04 12:06 
Blood i Metal Slug spillene ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 13/05-04 12:07 
Fordi der er "bouncy bouncy" og rødt blød, i stedet for "ingenting" og hvid sved. Men så "snakker" ALLE spil også japansk, med mindre sproget kan skiftes. Det kan man dog i de fleste spil.

ALLE Neo Geo AES og MVS-spil er indholdsmæssigt ens. Maskinen bestemmer sproget og titties/blodfarve.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 13/05-04 12:23 
dRxL>
Blood i Metal Slug spillene ;-)

Det skal lige siges at man også sagtens kan få det på en europæisk MVS, det er bare at slå det til under soft dip.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 13/05-04 13:26 
Mener dRxL ikke Aes? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 13/05-04 16:14 
Jo det tror jeg nok han gør. Er der overhovedet regionsforskel på MVS boards?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 13/05-04 16:16 
Nej, men der er på spillene, Sådan da.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 13/05-04 16:59 
Spillene indeholder da den samme software?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 13/05-04 18:11 
Jeg er relativt sikker på (deraf: sådan da), at cartridgene kan defaulte til et bestemt sprog. Jeg mener at jeg har nogle JAP cartridges, der defaulter til JAP sprog.

(sådan da...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 13/05-04 18:13 
Den forklaring kunne du lige så godt have give fra starten.

"Sådan da", forvirrer mere end det gavner. Mener jeg ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 13/05-04 18:15 
Jaeh, men som sagt er jeg jo heller ikke helt sikker, så jeg ved ikke hvor meget det var værd overhovedet... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 13/05-04 18:17 
Den beskrivelse du endte med at give tager jo også dette forbehold, men forekommer samtidig at være fuldt dækkende for hvad vi har brug for at vide om emnet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 13/05-04 18:18, rettet 13/05-04 18:19 
Det kan også godt være, at det er nogle JAP cartridges som kun har JAP sprog. Om der så er regionsforskelle afhænger jo af, om de også findes i EU/US-udgaver...

Hvorom alting er: forskellene er højest begrænsede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 13/05-04 18:20 
Der er JAP cartridges, der kun har JAP sprog. Det forventes f.eks. ikke, at Samurai Shodown V/Zero Special vil blive oversat. Ligeledes kunne det jo så tænkes, at der var ældre ting der aldrig blev oversat.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/05-04 18:49 
De japanske MVS carts jeg har, kører i hvert fald på engelsk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig