X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Gaiden = stort...


Svar
dchangdchangSkrevet 12/05-04 10:37 
Nu har jeg så spillet Ninja Gaiden i US-udgaven her den sidste uges tid, og jeg er meget imponeret. Fed fed grafik, fedt gameplay med mange variationer, og så syntes jeg generelt at der er kælet for mange detaljer.

Eneste minus er kamera-føringen som man nok lige skal vænne sig til.

Sværheds-graden kunne være et minus, men jeg kan godt lide spil hvor man skal lære det på den hårde måde.

Jeg tror godt at denne titel kunne give Xbox'en et skub, men spørgsmålet er om den gør det. Det er vel begrænset hvilken form for markedsføring spillet får.

Hvad syntes i andre der har spillet nu?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 12/05-04 11:25 
Jeg har ikke spillet det særlig meget endnu, og er indtil videre ikke imponeret over andet end sværhedsgraden. Jeg har hørt, det skulle blive bedre længere inde i spillet. Selvom det er svært at tro, ud for den måde spillet er designet, vælger jeg alligevel at spille videre med det udgangspunkt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BrummelumBrummelumSkrevet 12/05-04 13:03 
Kanon fedt spil, dog synes jeg ikke at spillet er så svært som mange gør det til. Man kan komme meget langt blot ved at bruge A+Y. Med den taste kombination laver Ryu Flying Swallow (som nok er et af de bedste angreb) eller Gullotine Throw eller kombineret med et wall jump så udføre Ryu et Diving Cicada Slash. Men man skal ikke snyde sig selv for at lære de forskellige combo'er. Det er en sand fornøjelse at se Ryu lave Izuna Drop, Ninpo Magic eller Essence attacks m.m.
XBL Gamertag: Brummelum
SumezSumezSkrevet 18/05-04 12:31 
Er kommet et godt stykke ind i spillet endnu. Det har en dejlig, forfriskende sværhedsgrad, uden at være umuligt/alt for svært. Alt i spillet kan overvindes med øvelse, selvom man ikke er "powergamer". Generelt sørger kampsystemet for en fed spiloplevelse, mens de fleste af områderne giver en god atmosfære og afveksling (selvom det somme tider halter i den afdeling).

Der er dog et par irritationsmomenter, der tyder på dårlig testning af spillet, og disse ødelægger altså i visse tilfælde oplevelsen temmelig meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig