X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Digital kamera uden USB?(!)


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 12/05-04 10:11 
Ja, selve overskriften til dette indlæg vækker sikkert latter hos mange, men sagen er den er jeg ejer en særdeles velfungerende PC, som bare har et enkelt svaghed – det er en noget ældre (1998/99) model, og den har ikke USB stik.
Jeg står over for at skulle købe et digital kamera, og i den anledning vil jeg spørge om der evt. var andre tilslutnings muligheder for nutidens digital kameraer end USB? Eller bliver jeg på sigt nødt til at skifte mit gammel kabinet ud?

Jeg beklager min manglende viden på området, det er vist lidt af en newbie spørgsmål jeg har fået stillet her.

På forhånd tak, hvis der er nogen der kan hjælpe.
Lunch is for wimps.
fumfumSkrevet 12/05-04 10:26 
Man kan vel for få kroner købe et usb-indstikskort?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/05-04 12:53 
Efter hvad jeg lige kan huske, så tror jeg du måske kan tilslutte nogle af de ældre digitalkamera til printerporten.

Ellers kan man vis købe en kort læser som kan, derved kan du tage ramkortet ud af kameraet og sætte det i kortlæseren.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 12/05-04 12:56, rettet 12/05-04 12:56 
Kortlæsere ville så skulle sluttes til PC'en med USB...

Løsning: Køb et USB-indstikskort!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 12/05-04 22:15 
Smid et PCI-kort med USB-porte i. Det er den eneste fornuftige løsning!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Wired NickyWired NickySkrevet 13/05-04 12:31 
Takker
Lunch is for wimps.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig