X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS vs PSP


Svar
3of193of19Skrevet 12/05-04 01:00, rettet 12/05-04 01:01 
Hvor står i henne?
Personligt hælder jeg mest til DS indtil videre. PSP'en ser godt nok sejere ud end DS og er grafisk og lydteknisk overlegen, men jeg har på fornemmelsen at DS er langt mere brugbart som handheld konsol.
1. PSP har kun en batterilevetid på 2,5 timer, DS har 10 timer.
2. PSP skærmen er komplet ubeskyttet, der vil komme ridser i løbet af ingen tid, DS kan klappes... Se hele indlægget
201 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 12/05-04 20:34 
Men det er så til gengæld godt og vel også hvad der er. Så godt som alt andet er spild af penge, mildt sagt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 12/05-04 20:50 
nej slet ikke ... det var bare lige det der er virkelig godt.

Men igen nævn til Feks. PS2 de spil der er noget vær. og se hvor mange du lander på.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 12/05-04 21:04 
Ej. Mange af dem presser den. Jeg synes ikke SML er det store, men det er da udemærket. Wario Land 2 har jeg ikke prøvet, men 3'eren er noget lort efter min mening. Dr. Mario, Mario Picross og Tetris er meget fede, men trodsalt ikke andet end simple puzzlers (hvilket også er udmærket til en håndholdt, men DS vil noget mere). Tetris har man jo til et utal af formater. Cannon Fodder er set bedre til både Amiga og SNES, og GBC-versionen synes jeg kun er interessant pga. den samplede sang i introen. Mega Man spillene er også nedvandede udgaver af en serie vi i forvejen kender alt for godt..
Med andre ord, ikke noget vildt at komme efter, og hvis det er toppen af kransekagen, må bunden være temmelig råden.

Don't get me wrong, jeg elsker gameboy. Men så meget er der altså heller ikke at komme efter.
Desuden glemte du Donkey Kong Land-spillene. Men ok, der er DKC-portene til GBA jo også bedre alternativer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 12/05-04 21:04, rettet 12/05-04 21:05 
toAt>
Men igen nævn til Feks. PS2 de spil der er noget vær. og se hvor mange du lander på.

Flere. Og så tag lige en slapper med dit Nintendo-propaganda. Det er jo til at blive vanvittig af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 21:06, rettet 12/05-04 21:18 
3of19>
PSP'ens skulle klare 10 timer hvis den kun bruges til audio playback (MP3 afspilning). Med video (hvilket med 90% sandsynlighed er ensbetydende med spil) 2,5 timer.

"So, what is the battery life going to be on PlayStation Portable? It will be on par with traditional handheld systems, or approximately 10 hours. It is comparable to an ATC [ATRAC] portable music player, or approximately 8 hours. Or, it will be comparable to portable DVD players, which, in many cases, is about 2 and a half hours.
--Kaz Hirai, May 11, 2004".

Hvad betyder det her på dansk? Jeg kan ikke tyde det...Spil=10 timer, Musik=8 timer, film=2,5 time. Eller?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
happyEDhappyEDSkrevet 12/05-04 21:20 
Naiera>

Flere. Og så tag lige en slapper med dit Nintendo-propaganda. Det er jo til at blive vanvittig af.


tror ikke du skal snakke om propaganda!! AES !!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
tastasSkrevet 12/05-04 21:30 
Lyder mærkeligt at den skulle kunne bruges længere tid til spil end til Musik Ô_ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 12/05-04 22:16, rettet 12/05-04 22:19 
toAt>
tror ikke du skal snakke om propaganda!! AES !!

Helt ærligt. Det kan jo ikke sammenlignes på nogen måde. Der har overhovedet ikke været tale om nogen form for AES-propaganda fra min side.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 12/05-04 22:27 
Fra IGN:
First things first -- no more glossing over details or going off of best word from the press sheet ... that little nub in the lower left corner of the system is an analog controller. It is not a trackpoint-type pointer, as some had guessed (OK, I had guessed), but an actual analog switch. It's got a good deal of give and, although it looks awkwardly placed, the heavy ergonomics of the system may end up having you hold the system in a way that this is actually comfortable. In our hands-on, with a unit bolted into the booth, we were not able to wrap our hands fully around the unit, but we were able to get enough of a feel to say that Sony wasn't crazy when they put one of the most vital inputs for the handheld in an odd spot in the corner. It actually felt right.

In short: PSP har en analog stick
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 12/05-04 22:36 
toAt>
Men igen nævn til Feks. PS2 de spil der er noget vær. og se hvor mange du lander på.

Flere end den der håndfuld "børne"-titler, prøv med Cube, så er du heldig/let-at-imponere/fanboy hvis du bare kommer over ti...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
happyEDhappyEDSkrevet 12/05-04 22:45 
Flot sagt ... børnetitler... nå ja for du er en stor dreng når du spiller spil med blod i, alt andet er bare yt. Hvis du har det sådan, så må du da selv om det. Du går bare glip af meget.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
IqonIqonSkrevet 12/05-04 23:37 
Born2Play>
"So, what is the battery life going to be on PlayStation Portable? It will be on par with traditional handheld systems, or approximately 10 hours. It is comparable to an ATC [ATRAC] portable music player, or approximately 8 hours. Or, it will be comparable to portable DVD players, which, in many cases, is about 2 and a half hours.
--Kaz Hirai, May 11, 2004".

Hvad betyder det her på dansk? Jeg kan ikke tyde det...Spil=10 timer, Musik=8 timer, film=2,5 time. Eller?

Jeg tror ikke rigtig der er nogen der aner, hvad det betyder... jeg ved ikke engang om Sony gør. IGN er også meget forvirrede:

Se selv!
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
jaesjaesSkrevet 13/05-04 02:31 
Sephiroth>
In short: PSP har en analog stick

Så er det man skal være et brokkehovede og sige, at der burde have været to :D

- Men ok, så længe knapperne er analoge (aner det faktisk ikke), så er det kun i FPS´er og spil med lignende styring, hvor det er et problem...
dRxLdRxLSkrevet 13/05-04 07:04 
toAt>
tror ikke du skal snakke om propaganda!! AES !!

Når Naiera nævner AES så meget som han gør, sker det ikke i forhold til andre formater som han prøver at sætte i et dårligt lys.
Du derimod lider af et typisk tilfælde af "nintendo blindhed" og skal hele tiden forsvare dem i forhold til hvad der ellers måtte være på markedet, i stedet for bare at lade dem være en fin konsol set fra sit eget udgangspunkt. Endnu bedre er det selvfølgelig at kunne se hvert spil løsrevet fra hvilken konsol det er på og andre markedsforhold i øvrigt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 13/05-04 07:15 
toAt>
Flot sagt ... børnetitler... nå ja for du er en stor dreng når du spiller spil med blod i, alt andet er bare yt. Hvis du har det sådan, så må du da selv om det. Du går bare glip af meget.

Jeg tror at det er dig der glip af meget, med al den tid du bruger på at sidde og hyle over Sony & EA. Indrømmet, ordet Børnetitler brugte jeg udelukkende for at irritere dig, for jeg syntes egentlig at det er ved at blive lidt trættende at man ikke kan gå ind i nogen tråd uden at du sidder og sviner PS2...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-04 09:01 
Sumez>
Indtil videre synes jeg ikke PSP'en ser ud til at have noget som helst at byde på udover et par håndholdte ports af PSX spil.
DS på den anden side ser ud til at have alle fordelene, og når den så samtidig kan spille Game Boy spil (uden de skal portes), er der vist ikke nogen tvivl.

Hvilke fordele er det du mener DS har ift. PSP?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-04 09:04 
Greaseball>
Hælder også mest til DS, mest på grund af Nintendos erfaring på det hånddoldte marked, samt at den er bagud kompatibel. PSP skal sikkert nok sælge, takket være sony´s markedsføring.

Ja, det kunne jo ikke tænkes den vil sælge bedre fordi den rent faktisk er bedre, eller den tilbyder noget som DS ikke tilbyder?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
happyEDhappyEDSkrevet 13/05-04 09:26 
dRxL>

Når Naiera nævner AES så meget som han gør, sker det ikke i forhold til andre formater som han prøver at sætte i et dårligt lys.
Du derimod lider af et typisk tilfælde af "nintendo blindhed" og skal hele tiden forsvare dem i forhold til hvad der ellers måtte være på markedet, i stedet for bare at lade dem være en fin konsol set fra sit eget udgangspunkt. Endnu bedre er det selvfølgelig at kunne se hvert spil løsrevet fra hvilken konsol det er på og andre markedsforhold i øvrigt.


Jeg sætter slet ikke PSP i dårlig lys og heller ikke med andre som PS2(som jeg selv ejer) , men der er vel ikke noget forkert i at syntes at nintendo bare er bedre.

Jeg har da også tænkt mig at købe en PSP den er da fed, syntes bare meget bedre om DS indtil videre , og er sikker på at det er den jeg kommer til at bruge mest tid på.

Jeg sætte ikke andre formater i dårlig lys, tværtimod, jeg komentere bare de punkter jeg syntes de mangler eller gør forkert.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
CoreCoreSkrevet 13/05-04 10:01 
toAt>
Jeg sætte ikke andre formater i dårlig lys, tværtimod

Nååh, skizofren så ?

toAt>
jeg komentere bare de punkter jeg syntes de mangler eller gør forkert.

Ved hver given lejlighed, i hvilken som helst tråd, under hvilket som helst emne...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 13/05-04 10:50, rettet 13/05-04 11:09 
Jack_D>
Hvilke fordele er det du mener DS har ift. PSP?

Touchpad-skærm, der giver mulighed for helt unik kontrol, der aldrig er set før.
Bagud kompatibel med GBA.
Tilsydeladende betydeligt længere batterilevetid.
Klapsammeligt format, der beskytter skærmene, fremfår PSP'ens åbne og sårbare skærm.
To skærme.
Mikrofon/stemmegenkendelse.
Et stort og komplet udvalg af tredjepartsudviklere, der allerede har flere interessante titler på vej, hvor PSP ikke har andet end racer/sportspil og Metal Gear-spillet.

Det er primært de tre første og den sidste, der gør forskellen for mig.
Rent personligt kan jeg også tilføje at jeg meget hellere vil spille Nintendo in-house-titler (Mario, Zelda) end Sony (bilspil, osv. Det skulle da lige være et nyt Ico), samt at jeg synes PSP'ens design er noget af det grimmeste, jeg længe har set, selvom DS'en heller ikke er vildt køn.
Og så er der jo selvfølgleig PSP'ens ret klodsede størrelse, men det springer jeg over, da jeg ikke har tjek på hvor meget DS fylder.

Det eneste PSP har over DS er en smule stærkere hardware, men forskellen er så lille at det virker ret ubetydeligt, især på en håndholdt.

Jeg havde faktisk ventet mig meget af PSP, og den ser da også fremragende ud, men jeg er overrasket over hvor meget DS overgår den. Det virker for mig som om du ikke rigtig er villig til at se DS'ens kvaliteter.

EDIT: Jeg har læst PSP'ens opdaterede line-up af titler, og det begynder faktisk at se forholdsvist spændende ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 13/05-04 10:51 
Core>
toAt>
jeg komentere bare de punkter jeg syntes de mangler eller gør forkert.

Ved hver given lejlighed, i hvilken som helst tråd, under hvilket som helst emne...

Andre, der kan se det ironiske i Cores udtalelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 13/05-04 10:56 
Sumez>
Andre, der kan se det ironiske i Cores udtalelse?

Enlighten me please...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 13/05-04 12:34, rettet 13/05-04 12:35 
toAt>
Jeg sætter slet ikke PSP i dårlig lys

"DS for vild! Ja den er for syg, PSP er ingenting."

heller ikke med andre som PS2(som jeg selv ejer)

(efter at have nævnt mere eller mindre tvivlsomme titler - primært konverteringer - til Game Boy):

"Men igen nævn til Feks. PS2 de spil der er noget vær. og se hvor mange du lander på."

Jeg sætte ikke andre formater i dårlig lys, tværtimod, jeg komentere bare de punkter jeg syntes de mangler eller gør forkert.

Nej. Det passer simpelthen ikke. Tag det lige helt roligt og kig objektivt på, hvad du rent faktisk selv skriver.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 13/05-04 12:39 
Sumez>
EDIT: Jeg har læst PSP'ens opdaterede line-up af titler, og det begynder faktisk at se forholdsvist spændende ud.

PSP ser ud til at have massiv opbakning, så hvorfor skulle der ikke komme spændende titler?

DS er den nyskabende, PSP er den kraftige. Begge konsoller har åbenlyst en berettigelse. Så længe folk også vil købe dem, skal der nok komme masser af spil og så skal der også nok komme masser af gode spil.

Hvorfor sidde og fastslå hvad man vil købe, alene baseret på hardware specs, udseende og firma-kærlighed? Det er da fjollet.

"It's the games, stupid."
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TweelTweelSkrevet 13/05-04 13:25, rettet 13/05-04 13:26 
Jeg håber virkelig PSPen har en batteri levetid der nærmer sig DSens ved brug til spil, men jeg kan godt blive bange, eftersom det ser ud som om Sony prøver at undgå emnet. Forestil jer hvad der vil ske hvis PSP fejler på grund af den åbenlyse fælde: Nintendos GameBoy har allerede slået deres traditionelle konkurenter ud af det håndholdte marked, hvis både Nokia og Sonys forsøg mislykkes er det ikke til at sige hvornår der igen kommer seriøs konkurrence på området - Og der er for mig ingen tvivl om at det er konkurrencen der har fået Nintendo til at komme op med DS, lige som det er konkurrencen der har givet os backlit GBA SP med en god batteritid og indbygget oplader.
RJK siger at "It's the games, stupid", men jeg kan huske en gang jeg havde købt nogle billige batterier til min Game Gear. 6 AA batterier præsterede at give et kort lys-glimt på skærmen, logoet nåede ikke en gang at komme op. Ok, det var dårlige batterier, men 4 af dem kunne holde GameBoyen kørende i 1-2 timer. Game Gearen havde udemærkede spil + farver, men var GameBoyen håbløst underlegen pga. den ene ting.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
happyEDhappyEDSkrevet 13/05-04 18:05 
Jeg er enige i at min sætning med "PSP er ingenting" var lidt voldsom, men skrev den i øjeblikket hvor jeg sad og så dem vise DS'en og blev grebet af øjeblikket, men ellers er jeg da objektivt, det med ps2'ens titler var da ikke kritik, ganske enkel en konstatering af at der heller ikke var et hav af titler der var vær at spille, men det behøver der heller ikke.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/05-04 18:19 
Tweel, husk på at dengang GameBoy slog dem alle sammen, skulle folk betale for batterierne. I dag er de jo alle genopladelige.
Jeg tror 3 timer vil være rigeligt for de fleste mennesker, personligt kan jeg ikke holde til mere end højst tre timers gaming i et stræk. Alt tyder dog på at PSP kommer til at kunne køre mere end 3 timer.
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 13/05-04 18:24 
toAt>
det med ps2'ens titler var da ikke kritik, ganske enkel en konstatering af at der heller ikke var et hav af titler der var vær at spille, men det behøver der heller ikke.

Det passer jo ikke!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 13/05-04 18:35 
jo
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
CoreCoreSkrevet 13/05-04 18:58, rettet 13/05-04 19:00 
Hva' så med:

"Igen PS2 er r.vsyg ikke andet en Skod EA titler!",
eller
"PSX 3D er næsten uspilleligt",
eller
"sonys presskonference, som var syg kedelig",
og
"så er det bare de samme spil der kommer igen og igen. Fra andre firmaer som SONY og Xbox"

???

EDIT: Især sidstnævnte er sjov at høre fra en fanboy af en konsol hvor næsten alt der hitter er en fortsættelse...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 13/05-04 19:19, rettet 13/05-04 19:20 
Chrono>
Spillene kommer på små memorycards med plads til over 1GB - så hvad skal man med optiske medier?

Ifølge Eurogamer ikke gigabyte - men gigabit :/

Ifølge dem er den faktisk kompatibel med GBC-spil.

Hvad skal man tro?

Eurogamer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
tastasSkrevet 13/05-04 19:25, rettet 13/05-04 19:33 
Det lyder også til at de i Pressekonference videoen siger Gigabit.

**EDIT: Men der bliver også sagt "... Holds 1 Gigabit, and well beyond"

De nævner ikke GB, men kun GBA bagud kompatibilitet.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
TweelTweelSkrevet 13/05-04 19:25 
@Zzap

For det første, det der med at "alt tyder dog på at PSP kommer til at kunne køre mere end 3 timer" er ikke helt rigtigt. Læs http://psp.ign.com/articles/513/513734p1.html?fromint=1 det var den der fik mig til at kommentere.

For det andet, så betyder det stadig meget, for selv om man ikke spiller så lang tid i træk så er det vel de færeste der tager et stopur med når de bruger deres GameBoy. Når du tager en times tur med toget ved du som regel ikke hvor meget batteri der er på. Med GBA SP gør det ikke så meget, da der som regel er nok strøm til at holde en time. Hvis PSP kun har 3 timers (eller mindre) holdetid, så er chancen for at der på et tilfældigt tidspunkt er en time til overs alt andet lige mindre. Det vil være et stort irritationsmoment hvis man skal huske at oplade den hver gang man skal have den med nogen steder.
Derudover er der ferier, hvor man måske går en uge uden at lade maskinen op. Rejsetiden, hvor en PSP kunne være rar at have vil tit være længere end 3 timer, men mindre end 10.
Ud over det er det generelt et irritationsmoment at man skal lade maskinen op i tide og utide, og mange vil nok gøre som jeg gjorde med min Game Gear, lægge den permanent ved siden af en stikkontakt, og dermed ofre det bærbare moment.

Det er heldigvis ikke sikkert at PSPen får dårlig batterilevetid, men det at Sony ikke har villet melde klart ud er nok til at gøre mig bekymret. Jeg skrev før E3 at det var den åbenlyse fælde der skulle undgås, hvilket Sony vist også selv har erkendt, og E3 VAR en stor chance for at ryde al tvivl til side, men det er endnu ikke sket.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-04 19:35, rettet 13/05-04 19:35 
Jeg kunne ikke være mere enig. De bør komme med nogle facts!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 13/05-04 19:40 
Chrono>
Ifølge Eurogamer ikke gigabyte - men gigabit :/

Nintendo regner vist traditionelt i bit, så mon ikke det er sikkert at gætte på, at det også er tilfældet denne gang?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 13/05-04 19:56 
Desværre er det nok sådan. Men mindre FMV er heldigvis ofte kun en god ting :)

Skærmenes opløsning er iøvrigt 256x192 mod GBA'ens 240x160 - nu kan vi få hele SNES-spillenes bredde med, men stadig ikke højden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TweelTweelSkrevet 13/05-04 20:02 
Ang. bit vs byte:
Til sammenligning ligger de største GBA spil omkring 128-256 MBit. DS er altså ikke en revolution på det område, men absolut en forbedring.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-04 22:59 
DS vs PSP
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tastasSkrevet 13/05-04 23:03 
Haha, det forklare hvorfor mange af spil-journalisterne har valgt at skrive positivt om DS ;p
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CoreCoreSkrevet 13/05-04 23:12 
Hey, er det ikke ham der har skabt Hamtaro ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MarcusMarcusSkrevet 13/05-04 23:30 
Jeg tror mere at Sony kunne finde på at sige den slags.
Men det er da sjovt (=
Zzap!Zzap!Skrevet 14/05-04 11:57 
@Tweel
Jeg så Sonys konference i aftes, og der sagde de højt og tydeligt 10 timer for spil.
Born to kill space
TweelTweelSkrevet 14/05-04 13:00 
Hvor har du set det, og hvornår i klippet sagde de det? Jeg vil gerne have et link. Det lyder godt, men det undrer mig at der ikke er andre der har lagt mærke til det...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
3of193of19Skrevet 14/05-04 13:07, rettet 14/05-04 14:00 
Her er citatet fra Kaz Hirai:
"So, what is the battery life going to be on PlayStation Portable? It will be on par with traditional handheld systems, or approximately 10 hours. It is comparable to an ATC [ATRAC] portable music player, or approximately 8 hours. Or, it will be comparable to portable DVD players, which, in many cases, is about 2 and a half hours."
--Kaz Hirai, May 11, 2004

Et citat der kan udlægges på mange måder.
3of193of19Skrevet 14/05-04 13:08 
Born2Play>


Ja, jeg synes også han gjorde et meget vredt indryk under konferencen. Ikke én man skal løbe om hjørner med tror jeg O_o
TweelTweelSkrevet 14/05-04 13:16 
Det er det samme citat som stod i den artikel jeg og andre allerede har postet, jeg går ud fra zzap har fundet noget nyt.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
3of193of19Skrevet 14/05-04 14:01, rettet 14/05-04 14:04 
Det er det han sagde i pressekonferencen, det du spurgte om.
Edit: Ved minut 46.
tastasSkrevet 14/05-04 14:55, rettet 15/05-04 00:18 
Det er nok et spørgsmål om tolkning af citatet.

Selv synes jeg det er vagt udtalte, og det slet ikke er soloklart hvad batterie-tiden på PSP er. Specielt ikke hvis det åbenbart er mere krævende at høre musik end det er at spille.
Man kan vel formode at spille på den kræver flere resourcer i form af computer kraft, tændt skærm o.l.

Og siden at Sony ikke bare klart siger: 10 Hours of gametime - eller noget i den retning - virker det lidt som om, at batteri tiden ikke er så stor.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 14/05-04 15:06 
"It will be on par with traditional handheld systems"... like the Game Gear, Nomad, and Turbo Express :)
SephirothSephirothSkrevet 14/05-04 16:57, rettet 14/05-04 16:58 
Han siger da tydeligvis, at batteritidn er på 10 timer. Forstår ikke, hvordan det ellers kan tolkes? Han sammenligner jo bare med andre lignende maskiner.

Det er ikke batteritiden, jeg er bekymret for - nærmere den meget ubeskyttede skærm :/
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
201 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig