X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP Screenshot


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:46 
http://www.gamespot.com/news/2004/05/11/screens_6097116.html?page=1
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 11/05-04 22:23, rettet 12/05-04 01:39 
Alt for stor, og fatter de ikke snart at droppe det elendige d-pad?! Værst af alt, hvor er analogsticket henne?!!
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 22:27 
Den er da lidt for fræk. Et minus er at der ikke er noget til at beskytte skærmen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 11/05-04 22:42 
Nøøjj hvor er den grim!

Men det vigtigste er seføli indholdet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 22:50, rettet 11/05-04 22:50 
Den ligner en bil-radio!
Home is where the hardware is..
IqonIqonSkrevet 11/05-04 22:50 
Jeg synes den ser ganske lækker ud. Men selvfølgelig er det ærgeligt at skærmen ikke er beskyttet :(
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 00:33 
Den er da lækker at se på! Glæder mig som et lille barn. Men først skal jeg spille det nye Zelda.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 00:47 
Wehner>
Nøøjj hvor er den grim!

Men det vigtigste er seføli indholdet.

Forklar venligst hvorfor den er så "grim"? Den er da 100 gange mere stilet end DSen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 00:57 
I kan hygge jer med jeres lille gimmick boks med N-Gage grafik, mens jeg nyder min PSP.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
IqonIqonSkrevet 12/05-04 01:30, rettet 12/05-04 01:33 
Har den forresten et analogt stick? De nævner intet om det på GameSpot men på IGN skriver de

"...the buttons mirror that of a PlayStation 2 controller almost exactly (Square, Triangle, X, and Circle face buttons, a digital pad, start, select, and an analog thumb stick populate the face, with two shoulder buttons on the top)."

Jeg overvejer lidt om det er den 'ting' der sidder nede under det digitale pad i venstre hjørne af PSP'en? Jeg mener også de siger i Death Jr.-interviewet at den har semi analog. Et andet sted her på PR blev det dog sagt at den ikke havde analog kontrol - derfor blev jeg lidt i tvivl.

IGN om PSP
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SumezSumezSkrevet 12/05-04 02:27 
Jeg synes det ligner en højtaler.
Mon ikke det med analog styring er en misforståelse, og de snakker om trykfølsomme knapper? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 12/05-04 08:55, rettet 12/05-04 09:33 
Jeg tror faktisk det er rigtigt. Der står i spec-listen at der er stereohøjtalere, så det ville være underligt hvis de var forskellig i hver side (det er højst sansynligt hullerne foroven).
Men hvorfor synes Sony altid at analogsticket skal i skammekrogen? Det er jo nærmest ubrugeligt når det sidder helt nede ved underkanten. :/
Born to kill space
HankyHankySkrevet 12/05-04 09:43 
Den er da ganske fin, men nøj hvor er det en kæmpe.
Måske det er en 'Armheld' istedet for handheld :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Zzap!Zzap!Skrevet 12/05-04 10:37 
Her er et mere realistisk billede: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/05/11/psp/psp_screen009.jpg

Nærmere "dragable" end handheld.
Walkman of the twenty-first century my arse!
Den giver mig mindelser om den første Lynx.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 12/05-04 10:41 
Whow... :/

Jeg har set et mindre 14" tv :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
fumfumSkrevet 12/05-04 10:44 
Gad vide om der bliver monteret kufferthjul og en trækstang?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HankyHankySkrevet 12/05-04 10:58 
... og en medfølgende donkraft når man skal skifte hjul på den?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 12/05-04 11:32 
Jeg synes ikke den er så stor. Men det er nok lidt et problem at den ikke lige er til at have i lommen, hvor jeg nemt kan gå rundt med min GBA SP i lommen på mine cowboybukser, og det "næsten ikke" ser dumt ud.
Nogen der ved hvad DS måler i sammenklappet form?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 12/05-04 11:37 
Dette billede gør den også en del mindre. Måske pigen på første billede bare er en meget meget lille japaner? :)

PSP Screenshot
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
zAcuzAcuSkrevet 12/05-04 11:42 
Hvornår har PSP´en Release date?

PSP er nok det sejeste jeg har set i mit korte liv ;D
ChronoChronoSkrevet 12/05-04 11:47 
Sony forsøger helt sikkert at kapre de folk der kan lide størrelsen på et Xbox-joypad :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 12:36 
Jeg kan ikke se ulæmpen ved at skærmen er så stor som den er. Jeg mener at den på GBAen er lige en tand for lille og meget anstrengende at kigge på.
Desuden kan man håbe på at man kan smide DVD til. Så har man pludselig sin egen hjemmebio ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/05-04 12:36 
Jeg syntes nu heller ikke den ser "kæmpe" ud.

Til gengæld ser den rigtig flad ud, så jeg tror ikke den vejer det voldsomme, hvilket er et stort plus! Hvor tit er man ikke blevet træt i armene af at holde sin gamle Gamboy oppe, mens man ligger i sin seng, for pludselig at blive ramt af den i hovedet, grundet trætheden i armene :)

Jeg håber dog at de bestemmer sig for også at lave forsiden i mat sort. Det kunne også være lækkert hvis de belægger knapperne med lidt silikone, så man kan holde ordentligt på dem!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 12/05-04 13:01 
MIKA-L>
Måske pigen på første billede bare er en meget meget lille japaner? :)

Eller manden på det andet billede har et par ordentlige grydelappere af nogle hænder?

:P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/05-04 10:17 
Så skulle der kunne siges god for kvaliteten af skærmen på PSP!

(lad os så håbe den ikke udskiftes med en ringere kvalitet for at spare lidt på batteriet)

Direct Download
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig