X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda til Game cube for fedt!


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:11, rettet 11/05-04 21:19 
Det nye Zelda til Game cube for fedt ja så er det sagt!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
85 emne(r).
1 2 > »

Svar
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:11, rettet 11/05-04 21:19 
Det nye Zelda til Game cube for fedt ja så er det sagt!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/05-04 21:14 
Creamy pants!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:16 
Ja det ser sku lækkert ud. Men også det nye til GBA
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
majjohamajjohaSkrevet 11/05-04 21:17 
Måske burde du formulere dig bedre, folk tror jo at du taler om Wind Waker ;)
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:19 
nå ja !! men Kan ikke rette i overskriften.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 21:20 
Jeg fatter det stadig ikke... hvad er det du mener?
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:22 
Det nye Zelda fra E3 i 3D som alle vil have med en mere moden zelda
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dpldplSkrevet 11/05-04 21:23 
Nemlig et Realistisk Zelda. Og det ser damn´godt ud....

Godt min GC dør sgu ikke helt. (zelda var en perfekt måde at afslutte det hele på)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-04 21:30 
Ser vildt ud...!

Screens
TweelTweelSkrevet 11/05-04 21:35 
Bah, humbug. Zelda er et eventyr, med helte og prinsesser i den farvestrålende stil, det er det der er fedt ved det. Hvad bliver det næste? Kevin Costner som Link og Madonna i tyll som Zelda?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
IqonIqonSkrevet 11/05-04 21:46 
Jeg giver jer ret: Det ser godt nok pænt ud (årets største underdrivelse - i hvert fald fra min side). Gad vide hvornår det kommer? Jeg vil have det nu! Ihh, hvorfor sagde de dog ikke noget mere til den konference?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:51 
Det kommer... der er mange dage endnu. siden går faktisk helt langsom lige nu, og der bliver opdateret hele tiden.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
tastasSkrevet 11/05-04 22:24 
OH MY F****** GOD
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 22:32 
OMFG! Det ser jo alt for lækkert ud. Ingen ingame/trailer video?
Home is where the hardware is..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 22:34, rettet 11/05-04 22:34 
Flot grafik! Selvom jeg ikke kunne lade være med at tænke på at pru-hesten var den flotteste character IMO :/ Tror det kommer til at fange mig mere end TWW, der blev træls i længden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 11/05-04 22:36, rettet 11/05-04 22:36 
Hmmm... ikke for at være kritisk, men jeg syntes egentlig den cartoon-lignende cel-shading stil fra TWW var alletiders.
Den nye stil, som Zelda nu ser ud til at stræbe imod, ligner bare den drøm som hele spilbranchen stræber efter; at lave komplet virkelige fysisk-lignende verdener. Jo, flot ser det ud, men det har ikke meget særegen stil.
...Nok bare mig!
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 11/05-04 22:38 
Enig. Er bange for at Zelda bare bliver en del af mængden nu. Jeg kan osse bedre lide det cel-shadede.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JoachimMAJoachimMASkrevet 11/05-04 22:42, rettet 11/05-04 22:47 
Uhadada, har i set traileren? Nam nam siger jeg bare!
Jeg elskede Wind Waker, men det er fint nok med mig at der er lidt variation i Zelda spillene. Så er der sgu da noget at se frem til på gamecuben!

Citat igncube: Not only has it secretly been working on a brand new Legend of Zelda title inspired by its famous Space World 2000 demo, but the game is very far along and looks absolutely drop-dead gorgeous.


DE HAR SGU ARBEJDET PÅ DET HELE TIDEN! Det spil bliver jo OVERDREVET FEDT! WOHOOOO!!!
Det her er uden tvivl den bedste Nintendo-nyhed i umindelige tider!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
dchangdchangSkrevet 11/05-04 22:45 
Jeps, traileren ser meget lækker ud. Det skal da osse klart ejes, uanset. Bare de holder stilen. Og hvis det stinker, kan man jo altid smide sin Collectors Edition i og blive lidt nostalgisk. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 22:48 
dchang>

Er bange for at Zelda bare bliver en del af mængden nu.

Det holder jo ikke. Grafiken er jo "blot" en opdateret version af 'Ocarina of Time' og 'Majora's Mask'. De var da realitiske på den måde, som I hentyder til..
Home is where the hardware is..
Michael_Michael_Skrevet 11/05-04 22:51 


Trailer hér
dchangdchangSkrevet 11/05-04 22:54 
Det var osse lidt fejl-formuleret fra min side af. Selvfølgelig udvikler grafikken sig jo, men det var osse mere ment i at jeg selv ikke går så meget op i grafikken, men mere gameplayet. Og derfor ville jeg være ked af at se Zelda-spil hvor der måske var lagt så stort et arbejde i det grafiske aspekt, at det måske slækkede lidt på det spillemæssige plan. Men Zelda er jo Zelda, så der er nok ikke noget at bekymre sig om.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 22:57 
Grafiken er jo bare standarden. De kan jo ikke blot fokusere 100% på gameplayet..
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 22:58 
For non-quicktimers:

Click me, fast!
Home is where the hardware is..
Zzap!Zzap!Skrevet 11/05-04 23:14 
Lad os bede til gud for, at det ikke er Nintendos forsøg på at lave et Zelda, der skal appellere til det "extreeeme" publikum, der synes stilen i ringenes herre filmene var for syg.
(krydser fingre)
(note: Jeg hader LOTR filmene ^_^)
Born to kill space
JoachimMAJoachimMASkrevet 11/05-04 23:16 
Det virker mere som en tilbagevenden til Ocarina Of Time stilen. Håber sgu heller ikke de kommer til at minde om LOTR filmene, men det synes jeg heller ikke det gør indtil videre.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 11/05-04 23:18 
Der ser fint nok ud IMO, bare de fornyer sig på gameplay-fronten, så er jeg sådan set en glad mand...

Ingen revolutioner selvfølgelig - det skal jo være et "ægte" Zelda-spil, men et par nyskabelser er altid godt, og der er da også et par mangler ved de andre Zelda-spil, som bør rettes.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 23:22 
Traileren viser jo udelukkende nye action-elementer i spillet, så som "ride-by slicing"..
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 11/05-04 23:31, rettet 12/05-04 02:04 
Så må du vist se den igen. Kamp til hest er det eneste nye, der vises.
Men det er bestemt en lækker tilføjelse...
SumezSumezSkrevet 12/05-04 02:00 
Well, jeg er lykkelig over at der ikke er tale om et nyt low-budget Zelda-spil på den gamle TWW engine, som med Majora's Mask, men et nyt, stort spil.
Og så er jeg glad for at se en Link, der er over 15 år gammel igen. Jeg kunne godt lide cell shading, men generelt kunne jeg ikke lide den grafiske stil i TWW, der i grunden var den samme som i Zelda 64 (bl.a. de grimme NPC-figurer), så jeg er virkelig spændt på dette nye og ekstremt lovende Zeldaspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 12/05-04 09:54 
Jeg kunne godt lide TWW grafikken, det tager tid at vende sig til, men det er originalt, og derfor fedt.

Søgaard>> De kunne stadig fokusere mere på at gøre spillet større, forbedre lydkvaliteten, optimere menuer og lignende. De har jo begrænset plads på mediet.
CronossCronossSkrevet 12/05-04 10:21 
Super, super fed stil. Grafikken er virkeligt flot, og karakterdesignet er lige som jeg vil have det.

Jeg er dog lidt bekymret for at hele spillet foregår i det mørke man ser i traileren. Jeg hader simpelthen når spilfirmaer får sådan en idé om at "verden er mørkelagt - red den", for det bliver altså lidt trættende i længden.

Jeg er self. klar over at der helt sikkert kommer områder i spillet hvor dere r "hyggeligt" eller hvad man nu vil kalde det, men jeg frygter stadigvæk at hovedparten af spillet vil blive "mørkelagt".
jaesjaesSkrevet 12/05-04 13:23, rettet 12/05-04 13:31 
Tror ikke du behøver, at være nervøs. På flere af screenshotsene, foregår spillet i fuld dagslys :)

Monsterdesignet er totalt lækkert IMO, mums.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-04 15:46, rettet 12/05-04 15:47 
jaes>
Så må du vist se den igen. Kamp til hest er det eneste nye, der vises.
Men det er bestemt en lækker tilføjelse...

Du ser da ingen historie-relaterede elementer i traileren. Det er udelukkende action! Hvis vi skal træde helt i det, laver han også et andet nyt angreb, hvor han hopper frem og slår, mens han laver en 360'er (drejer rundt).

EDIT: Men damn hvor det oser af stemning!
Home is where the hardware is..
rapsacrapsacSkrevet 12/05-04 15:51 
Folket får hvad de vil have, mere kan der vist ikke siges til det.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
jaesjaesSkrevet 12/05-04 16:59 
Søgaard>
Du ser da ingen historie-relaterede elementer i traileren. Det er udelukkende action!

Ja, og derfor gik jeg bevist ikke i detaljer i mit oprindelige indlæg omkring det nye Zelda, men nævnte blot at jeg håber på lidt forandring, men ingen store revolutioner, da jeg finder det grundlæggende gameplay virkelig godt.
DarkenDarkenSkrevet 12/05-04 17:53 
åååh det bliver godt!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 18:18 
Det er uden tvivl E3 højdepunktet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 12/05-04 18:22 
De senere år er spil begyndt at falde i pris relativt hurtigt. Sammenholdt med det faktum, at jeg til alle tider har en ganske solid buffer af spil på hylden (hvem kender ikke til det) køber jeg kun yderst sjældent et fuldprisspil.

Indtil i går stod der kun et spil på min '500kronersliste' - Halo 2. Nu står der to spil på listen...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 12/05-04 18:27 
TWW er også det eneste spil, jeg har været gal nok til at give så meget for over de seneste år. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 12/05-04 18:30 
Det er skægt nok også det sidste spil jeg lagde en plov for :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GakuGakuSkrevet 12/05-04 18:39 
me2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-04 19:10 
Same..
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 13/05-04 11:11 
Samme director som Wind Waker.
Hesten vil blive et betydningsfuldt gameplay-element.
Hvis det er Aonuma, der igen står bag spillet, er jeg sikker på at det nok skal blive originalt og interessant, og at hestens betydning ikke bare går ud på at rende rundt og slå folk med sværdet fra hesteryg.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 13/05-04 11:16 
Det ser helt fantastisk ud ja! Det sidste spil jeg lagde en plovmand ved var sq oxo TWW! Det her bliver det næste! Intet mindre end fantastisk!! :D
TweelTweelSkrevet 13/05-04 12:52 
Hmm, jeg gjorde det samme for Final Fantasy X2.. Og så god er den altså heller ikke, jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kunne vente...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KalicolaKalicolaSkrevet 24/05-04 12:55, rettet 07/06-04 00:36 
Nu skal nintendo spille deres kort rigtigt angående det ny Zelda spil. Både majoras mask og TWW gav alt for delte meninger hos folk, af den grund, nintendo ekspermenterede (langt ord) alt for meget. For meget maske og transformers over majoras mask, og for meget vand og anderledes grafik i TWW.

Nu kommer Zelda til at ligne det de fleste af os gerne vil se. Med en grafik som ikke vil blive misforstået, og kaldt børne-grafik.

Jeg ville være fuldt ud tilfreds hvis de bare lavede ocarina of time, med ny grafik, og lidt nye features. for ocarina of time fungerede helt perfect. Men i stedet frygter jeg at de (igen) skal ekspermentere for meget, og ødelægge spillet (som jeg mener at de har gjort med de 2 førnævnte titler).

Ja Zelda ser super lækkert og fedt ud nu, også gameplay messigt. Men jeg krydser i hvertfald fingre :-)

forresten er det man ser i traileren ingame!!! det skriver de på ign. Der var en ansat som sad og spillede, mens han optog det.. interfasen er nok ikke færdig endnu... ville lige nævne det, da der var en som spurgte lidt længere oppe.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 24/05-04 13:51 
Jeg synes nu også Ocarina har sine svagheder, som vi også har været inde på før. Personligt håber jeg at det nye Zelda vil gå tilbage til en opbygning mere a la Zelda 3, men det ved jeg desværre godt at det ikke vil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/06-04 17:02 
Jeg har set RE4 og Zelda trailerne så mange gange, at jeg kan gengive dem frame for frame. Det er de eneste 2 spil der siger mig noget i den nærmeste fremtid (Og jeg har ikke engang en Cube ligenu).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
happyEDhappyEDSkrevet 06/06-04 18:20 
Sumez>
Jeg synes nu også Ocarina har sine svagheder, som vi også har været inde på før. Personligt håber jeg at det nye Zelda vil gå tilbage til en opbygning mere a la Zelda 3, men det ved jeg desværre godt at det ikke vil.

Så kan du jo bare spille GBA og Gamecube four sword.
Det er da ala Zelda 3.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
85 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig