X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den lækreste spil-babe?


Svar
millenniummillenniumSkrevet 11/05-04 19:08 
Da TombRaider kom ud var der en omfattende hær af konsol-knejte der pludselige kastede sig frådende over dette nye kvindelige sex-symbol i form af Lara Croft. (Der er sikkert nogen der har haft en Lara Croft plakat hængende på væggen).

På bedste snob-vis kan man selvfølgelig kritisere det og grine hånligt. Hvorfor skulle man mene en modelleret og groft pixeleret virtuel figur, kunne være lækker? - En karakter der er konstrueret efter et forvrænget og noget fantasifuldt kvindeideal.

Gaaab... kritik er der nok af, men det er ikke særligt underholdende, vel?! Hvorfor ikke bare more sig, og ærligt fortælle; Hvilke kvindelige computer-babes er de lækreste....?

Hvis jeg skal sætte diskussionen igang:
Jade fra Beyond good and evil er da rimelig lækker, når man zoomer ind. Grønne øjne og læber - hun må da være økologisk.
Nina fra Tekken er da også ganske hot. Flot og stilfuld (konstrueret).

Er der andre indfald....?
The medium is the message.
TweelTweelSkrevet 11/05-04 19:14 
Pigerne fra Dead or Alive.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
DizzyDizzySkrevet 11/05-04 19:32 
Maria Whittaker fra Barbarian 2 spillet, samt et par andre titler (bla http://hol.abime.net/?id=2413) Hun var vel en af de første babes man savlede over :)

Billed fra Barbarian II
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/05-04 19:35, rettet 11/05-04 19:40 
Hun er dæl'me 80'er :)

EDIT: Men jeg ser hvad du mener ;)
HankyHankySkrevet 11/05-04 20:02 
Reiko Nagase (Ridge Racer) er da ikke værst =D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dchangdchangSkrevet 11/05-04 20:04 
Giana Sisters...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 11/05-04 20:14, rettet 11/05-04 20:30 
Når vi snakker spilbabes synes jeg det det begynder at vrimle med dem i takt med en mere og mere driftsstyret simpel ungdom. Jeg tager lige min egen umiddelbare top:

Aeris i Kingdom Hearts, wow :)

Men jeg synes derimod ikke at Nina eller hende fra Barbarian 2 er særligt attraktive.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/05-04 21:06 
Hende den rødhårede tøs fra DoA er blandt de bedre
DizzyDizzySkrevet 11/05-04 21:31 
Nu er jeg fra en generation som spillede Samantha fox strip poker på c64 :), så Maria Whittaker var et fremskridt ;)

Nu det mere ovre i denne stil http://www.brian-oshaughnessy.com/artwork/sub11.jpg (ved godt det ikke er et spil :))

Link til Samantha fox strip poker
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
millenniummillenniumSkrevet 11/05-04 22:30 
Nu er det jo selvfølgelig sjovest når producenterne konstruerer en komplet virtuel kvinde, som får computerspillerne op af stolen. Whittaker og Fox var jo trods alt virkelige modeller.

Hvad med Chun-Li (SF2), eller Passionate Patti fra Leisure Suit Larry?
The medium is the message.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/05-04 23:01 
Pompom fra Animal Crossing :)
Home is where the hardware is..
millenniummillenniumSkrevet 11/05-04 23:24, rettet 11/05-04 23:31 
Candy Suxxx fra GTA Vice :-)

Og rigtigt nok så har DOA-pigerne også sørget for at spillet fik rimeligt med opmærksomhed (også fra min kæreste, der syntes det var totalt plat med alle de overdimensionerede bryster der hoppede rundt over hele skærmen).

DOA-pics
The medium is the message.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/05-04 23:33 
naa.. Cortana fra halo.. hun er sød.. og har nogle pæne former.. hehe

(Og så kan man slukke for hende..)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
TweelTweelSkrevet 12/05-04 00:11 
DoA Xtreme Volleyball er altså skægt når man sidder en flok fyre og spiller det. I singleplayer bliver det dog MEGET hurtigt kedeligt, og volleyball "simulationen" er ret latterlig dårlig.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SumezSumezSkrevet 12/05-04 02:24 
Mother Brain i Metroid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 12/05-04 21:33 
Rachel fra Ninja Gaiden er rimelig velskabt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SolaegSolaegSkrevet 12/05-04 21:56 
Man kunne jo lige tage et kig her på Babe of Xbox vol. 1-3:

Jow jow
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/05-04 22:06 
Ja jeg skal nok lade være med at sige hvem der syntes at damerne i Goldenaxe på SMD havde en fræk og lækker røv ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BobbeBobbeSkrevet 12/05-04 22:16 
Princess Peach.
Hun er bare hot!
Spiller nu: Wii
seebergseebergSkrevet 12/05-04 22:28 
Jill fra RE... hop hop ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BrummelumBrummelumSkrevet 12/05-04 23:12 
KTC>
Rachel fra Ninja Gaiden er rimelig velskabt :)

Helt enig. Større kasser skal man lede længe efter.
XBL Gamertag: Brummelum
SumezSumezSkrevet 12/05-04 23:23 
Ah. Så er det derfor, folk siger spillet bliver bedre længere fremme.
Det ser jeg frem til, så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 13/05-04 10:10 
Sophitia fra Soul Edge/SoulCalibur :)
HEY! så jeg noget der!? jeg ku ha svoret jeg lige så noget..
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
DommergaardDommergaardSkrevet 13/05-04 10:55 
Brummelum>
KTC>
Rachel fra Ninja Gaiden er rimelig velskabt :)

Helt enig. Større kasser skal man lede længe efter.


Kunne ikke blive mere enig med jer to! Hun har nok de mest vel-animerede kasser jeg længe har set, top-nice! ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 13/05-04 10:57 
Sumez>
Ah. Så er det derfor, folk siger spillet bliver bedre længere fremme.
Det ser jeg frem til, så.

Det er faktisk ikke specielt langt fremme i spillet du får lov til at se hende. Jeg var da ved at miste modet, men da jeg rendte ind i hende blev det hele lidt sjovere og det bedste ved det hele er at man ved man ser hende igen! :P
KakarotKakarotSkrevet 13/05-04 13:26 
Tja, ville nok sige, Mario.. Danm, he most work out.. :P

Yeah, baby!!!
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
millenniummillenniumSkrevet 13/05-04 14:21, rettet 13/05-04 14:35 
Hey, nu taler vi om spil-babes hér på tråden....
Så må de kvindelige konsolspillere og andre WebGrrrrls lave deres egen "hvem-er-den-lækreste-spil-tyr" tråd. (hvor Mario utvivlsomt ville vinde).
:)

Ellers så er der "The Latex Babes of Estros" fra Space Quest 4... Halløjsa, så blev rum-eventyr pludselig spændende...

Klik på screenshots
The medium is the message.
KakarotKakarotSkrevet 13/05-04 14:36 
Det var nu også ment som en joke ;)
Synes nu, at ingen af dem er lækker... Det er jo bare et computer spil.. Jeg kan ikke rigtig sidde og bliver helt geil over sådan noget..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
MarcusMarcusSkrevet 13/05-04 14:44 
millennium>
På bedste snob-vis kan man selvfølgelig kritisere det og grine hånligt. Hvorfor skulle man mene en modelleret og groft pixeleret virtuel figur, kunne være lækker? - En karakter der er konstrueret efter et forvrænget og noget fantasifuldt kvindeideal.

Gaaab... kritik er der nok af, men det er ikke særligt underholdende, vel?! Hvorfor ikke bare more sig, og ærligt fortælle; Hvilke kvindelige computer-babes er de lækreste....?

Der har du dit svar Kakarot :)
KakarotKakarotSkrevet 13/05-04 14:54 
Yup, det har jeg vel... Men derfor mener jeg det stadig... ;)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
dRxLdRxLSkrevet 13/05-04 16:42 
Helt sikkert

Mario
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/05-04 16:51 
Hahaha, et af de fedeste billeder længe :)
3of193of19Skrevet 13/05-04 17:59, rettet 13/05-04 17:59 
Ulala samt Sarah og Aoi fra VF4E.
millenniummillenniumSkrevet 13/05-04 18:07 
Holy sh....! - Mario ER Ron Jeremy!!!! Endelig kommer hans virkelige identitet frem.
Nintendo, i er nogle grisser! :-D
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig