X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

8 minutters ny Halo 2 film


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/05-04 16:34 
..Desværre kun for insiders (den findes sikkert andre steder)

Jeg er selv ved at hente den så jeg ved ikke om den er noget ved, men ign lyder da imponeret :D

Halo 2 direct feed
I win, you loose
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 29/05-04 12:13 
Hvorfor har du fået det indtryk fra?
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 29/05-04 12:44 
Skal da indrømme at jeg ikke har søgt forfærdeligt meget efter informationer, men har da kigget når de har været oppe og vende på diverse spilsites hist og her. Alt har handlet om multiplayer..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OmenOmenSkrevet 29/05-04 12:59 
Måske du lige skulle prøve multiplayeren inden du opdeler dens værdi. Halo 2 i mp er fantastisk, og hvis singleplayeren kan leve op til den del af spillet, er der virkeligt noget at glæde sig til.
Vote Ficus!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/05-04 12:59 
Jeg må også indrømme at bungie fokuserer for meget på MP i øjeblikket. Jeg er dog sikker på at dette ikke betyder at single player bliver nedgraderet, tværtimod. Grunden til at bungie er meget stille med SP er at de ikke vil løfte sløret for historien. Men jo,jeg svaner noget dybte i deres shows.
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 29/05-04 13:05, rettet 29/05-04 13:06 
Det er der også en god grund til.
Halo's multiplayer del er rigtigt god, endda selvom Bungie faktisk har indrømmet at de blev overrasket over at folk ville spille den så meget som de gør.

Hele sidste år havde vi intet andet set, end Halo 2's singleplayer del. Dengang lå spekulationerne i de forskellige SP elementer.

Men så i starten af 2004 begyndte bungie at udsende billeder af mp delen, og straks er folks interesse blevet vækket der. Der er jo en massevis af folk der elsker at spille Halo i både split screen og system link, så det er ikke underligt at folk er nysgerrige for at se hvad Bungie har gjort ved det i Halo 2. Rigtigt godt ser det ud til.
Spændingerne tog selvfølgelig til da vi endelig fik en 8 min demo af dets multiplayer del at se.
Det er multiplayer Bungie viser mest af lige nu, så der er derfor diskutionerne ligger der.

Bungie selv har også flere gange sagt at de lægger mest vægt på Singleplayer delen, men af de arbejder på at få multiplayer så godt som muligt, da det også er en vigtig del af spillet.

Jeg kunne heller ikke være mere enig, med både dig eller Bungie.
Jeg håber selvføgelig på af SP delen bliver solid, det er jo selve kernen i spillet. MP giver jo bare spillet bedre holdbarhed, men er helt sikker også noget der skal trække gamere til.

Grunden til vi ikke får så meget af SP delen at se lige nu, er helt sikkert fordi Bungie ikke vil afsløre for meget, og det er jeg faktisk ret glad for. Dog ville en smule in-game action ikke været helt af vejen:)
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 29/05-04 15:32 
Jeg siger skam ikke at multiplayer er kedeligt, det kunne jeg slet ikke forestille mig at det er, men jeg tvivler stærkt på at det kan tilføje noget revolutionerende inden for multiplayer. I bund og grund handler det vel om de basale former for multiplayer mixet sammen af de ideer der florerer rundt i de multiplayer spil vi ser i dag, blot i Halo's univers..

Klart, jeg vil også overraskes når jeg endelig sider og fører Masterchief gennem horderne af Covenants, så alt skal ikke afsløres, men lidt ville være dejligt. Hvis Bungie har udtalt at de ligger mest vægt på singelplayer, så er det musik i mine ører :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 29/05-04 17:06 
Sådan er folk jo så forskellige. Jeg håber, at der er lagt mest vægt på multiplayer. Men med den udviklingstid, mon så ikke de kan tilgodese os alle?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 29/05-04 17:56 
Tror også m$ ville blive glade for en go omgang xbox live action ;)

Jeg håber bare at der er i Campaign er en coop mode som i 1'eren... det var helt klart for fedt! (fatter ikke det ikke var med i PC versionen)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
MrCaseMrCaseSkrevet 29/05-04 19:04 
PC co-op har altid været en by i rusland. Og en meget meget lille en endda.

(det er derfor vi godt kan lide konsoller!)

Selvfølgelig kommer der co-op i Halo 2. Det er var da virkelig det der gjorde etteren til en unik oplevelse. At man havde én at dele den med..
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-04 11:51 
Der er så mange FPS der prøver at ændre vores ide, om hvad MP i FPS skal være!

Halo på PC, har virkelig fået frugt.

Det er simpelt. Det er let nok for alle... Og der er ingen dybde i det, hvis i forstår hvad jeg mener? Jo, massere af skills og tactics, er nødvendigt, men Halos multiplayer del, har ingen historisk indflydelse på Halos verden!

Ligesom Red Vs Blue, så er Halos multiplayer bare en box canyon hvor man smadrede hinanden til helvede med Rocket Launchers, og det er det jeg elsker ved det!

BF1942, RS6 og BF Vietnam og alle de spil, er også gode på vær deres måde. jeg kan bare virkelig godt lide, at Halo har 8 Våben, 16 baner(?), 5 Standard gamemods, en person at styre - Og det hele fungere! Jeg synes virkelig det hele er balanced. Folk i køretøjerne er sindssygt meget stærkere, men de er utrolige sårbare.. Det er ikke realistisk, men jeg synes det er smadder sjovt:)


Så det jeg personligt håber på i Halo 2 er at det hele fungere, og har mere "Concent"! Jeg synes det var genialt at alle våben havde en nyttig funktion, i Halo! I mange andre spil har man alle de små machineguns og pistoler som er udulige hele vejen igennem!

Når den grenade rammer 3 fjender på engang og de begynder at flyve - Så er det guld:D fun...

-Val
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/05-04 12:12 
En ting jeg godt kan lide ved Halo 2, er at selv hver multi player bane har en historie bag sig.

De gamle baner i Halo, var jo bare områder hvor man bekrigede hinanden.
Det er det selvfølgelig også i Halo 2, men i stedet for bare at være de her tomme krigszoner, så er det faktisk krigszoner med historie.

Det betyder måske ikke så meget for nogen, men jeg synes det er genialt.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 31/05-04 11:27 
Jeg er enig, Playkid :)

Unreal har forresten lidt det samme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-04 17:05, rettet 01/06-04 17:08 
Til folk der bare ikke kan få nok (SCANS):

Ny artikel med lidt nye screens og info (og den nye grunt :) :

http://halosite.dk/hs/artikel.htm
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/06-04 17:54 
Taak :)
I win, you loose
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig