X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

8 minutters ny Halo 2 film


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/05-04 16:34 
..Desværre kun for insiders (den findes sikkert andre steder)

Jeg er selv ved at hente den så jeg ved ikke om den er noget ved, men ign lyder da imponeret :D

Halo 2 direct feed
I win, you loose
64 emne(r).
1 2 > »

Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/05-04 16:34 
..Desværre kun for insiders (den findes sikkert andre steder)

Jeg er selv ved at hente den så jeg ved ikke om den er noget ved, men ign lyder da imponeret :D

Halo 2 direct feed
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 11/05-04 16:42 
Vent til du ser den demonstration :-)

60 fps framerate, man kan ødelægge køretøjerne (en Warthog og en Ghost bliver skudt i stykker) og RPG'en har en lock on funktion - bare for at nævne et par af tingene.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-04 16:47 
Needleren bliver faktisk brugbar i MP og Warthogen har horn :D
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/05-04 16:55 
*savle*... kan næsten ikke vente. Udgivelsedatoen på den 9. november er også noget at se frem til plus de har annonceret et limited edition box set-
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 11/05-04 16:57 
Jeg skal ha' to Limited Edition's Halo 2 udgaver.

Den ene skal stå på hylden, og aldrig pakkes op :-)

9 November ja - det bliver godt; PAL udgivelsen skulle vist følge US udgivelsen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-04 17:05 
Også mig:)
Og hvis det kommer senere i EU, er det godt man har chip:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 11/05-04 17:32 
Men så kan du jo ikke spille det på Live, hvis du bruger en chipped Xbox ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-04 17:55 
F*** det.
Jeg kan spille Single Player campaign, og det er alligevel det der skal spilles først. Efter en grundig gennemgang af manual, boxart.
MP skal undersøge i splitscreen før der skal spilles Live:D

Jeg kan sagtens få tiden til at gå med et ikke live kopi:)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-04 18:00 
Nej, hvor jeg glæder mig til at se den film.

Vi ses i aften, Okotta :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KjartMANKjartMANSkrevet 11/05-04 23:00 
Er der ikke en af jer insiders der kan downloade klippet, og så uploade det et andet sted?

Så ville jeg blive meeeeget tilfreds!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/05-04 23:02, rettet 11/05-04 23:04 
jeg har den.. men jeg nægter altså at uploade 340mb på min 2024,128 linje...

Jeg kan kun sige at den pressconfrence video er for fed.


//Tilføjelse...
misforstod lige topic..
men jeg nægter stadig at uploade 220mb halo2 video fra hverfal min linje. hehe

men ellers.. så koser et års ign insider kun 125kr.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 11/05-04 23:35 
Hop en tur ind på xboxyde.com, der kan de forskellige E3 film downloades gratis

xboxyde
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 11/05-04 23:36 
takker :-)
Nu med Xbox 360
SumezSumezSkrevet 12/05-04 02:22 
Godt nok skuffende. Jeg havde faktisk ventet at se dem demonstrere en smule nytænkning i Halo 2.
Men ok, de kunne jo få folk op at køre over at der var en Jeep i Halo 1, så kan man vel også få dem op at køre over at man kan ødelægge den i 2'eren. (og al anti-Xbox aside, jeg forstår stadig ikke den hype)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 12/05-04 08:36 
I det mindste viser MS lidt klasse ved at lade en BSOD optræde i spillet :)

Og helt enig med Sumez.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 12/05-04 10:13, rettet 12/05-04 10:14 
Sumez>
Godt nok skuffende. Jeg havde faktisk ventet at se dem demonstrere en smule nytænkning i Halo 2.
Men ok, de kunne jo få folk op at køre over at der var en Jeep i Halo 1, så kan man vel også få dem op at køre over at man kan ødelægge den i 2'eren. (og al anti-Xbox aside, jeg forstår stadig ikke den hype)

Da Halo2 første gang blev annonceret var jeg oppe og køre, men nu er begejstringen faldet en del - og det ikke kun på baggrund af disse videoer - da det ikke ser ud til, at Bungie er nået særligt meget videre fra Halo. Selvfølgelig er det sket noget her og der, men jeg havde nok forventet, at grafikken havde fået et større hak op. Man bliver jo hurtigt lidt kræsen. Forhåbentligt har Bungie lært, at alt ikke skal se ens ud indendørs.

Der er dog ingen tvivl om, at jeg skal have spillet, når det på et tidspunkt udkommer( mit bud er stadig den 9. november 2004 i DK - se tidligere tråd).
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-04 10:51 
Sumez>
Men ok, de kunne jo få folk op at køre over at der var en Jeep i Halo 1, så kan man vel også få dem op at køre over at man kan ødelægge den i 2'eren.

Ja, det var da helt sikkert en bil man var oppe at køre over i det første Halo. Der var nærmest ikke andet i spillet...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CronossCronossSkrevet 12/05-04 10:56 
Du rammer faktisk lige præcis hovedet på sømmet.
PlaykidPlaykidSkrevet 12/05-04 12:09 
Jeg kan ikke udtale mig om hypen fra Halo, jeg kan bare huske det var et spil jeg glæde mig til og gloed på screenshots en gang imellem.

Det er noget andet med Halo 2. Efter jeg lærte Halo at kende, og har fundet ud af det er et genialt spil i mp og sp, så er jeg meget tændt på efterfølgeren.
Man føler nogle gange at der ligesom mangler noget i det oprindelige Halo, og det bliver der rådet bod på i Halo 2.

mp videoen virkede meget postitivt på mig. Grafikken var god, dog ikke så god som i sp, men stadigt godt. Alt er blevet ødlægbart, såsom mure, fartøjer, maskinekanoner.
Bane designet er ændret og der er tænkt på de taktiske elementer i banerne, samt at give det hele balance. Sniper steder er f.eks. lige så udsat hvis man ikke passer på.
Banen (Zanzabar) har også hemlige steder, ligesom hver eneste banen vil have en unik ting.
I Zanzabar kan angriberne sænkeen bro som vil tillade dem at infiltrere basen med fartøjer og nemmere få fat i flaget. Det er dog et sted hvor fjenden spawner, så det er ikke meningen det skal være let. Der er også gemt et energi sværd, som man først skal lære at finde.
Foruden det, gør mp også bruger af "vehicle boarding", RL med "trace" funktion. Forbedret needler. Dual welding og nogle andre finesser.
Meningen med Halo 2, er at det skal være sjovt og enkelt at spille. Der er selvfølgelig også lagt vægt på at forbedre nogle ting der manglede i det oprindelige Halo.
På mig, ser det ud som om at det er ved at lykkes. De "first hand impressions" jeg har læst lyder virkeligt lovende.

Jeg er i hvert fald meget ivrig efter at få fat på spillet, fordi det er Halo og mere til.
Spiller nu: Halo 3
CronossCronossSkrevet 12/05-04 12:20, rettet 12/05-04 12:21 
PS2 playkid>

ødlægbart


Ja, det er da i hvert fald en helt ny feature jeg ikke har hørt om før :p
PlaykidPlaykidSkrevet 12/05-04 12:31 
Destructible :P

Vi viste ikke om denne feature ville være at finde i multiplayer.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-04 12:49 
Ja, det lyder rigtigt lovende.

Er dog ikke overbevist om at spillet kører 60 fps. Jeg fandt det svært at bedømme.

Men fedt ser det ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 12/05-04 15:01 
Jeg er heller ikke så sikker. Jeg tror dog kun, at der bliver tale om 25/30 fps.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 15:13, rettet 12/05-04 15:25 
Videoen lider af en grov omgang tearing, håber ikke det bliver tilfældet for spillet...

EDIT: Tearing i videoen opstod kun da jeg afspillede i Xbox Media Center, intet på pcen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/05-04 16:28 
Hvad betyder Tearing?.... det ord falder jeg over for tit
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 12/05-04 17:20 
Bede-x>
Er dog ikke overbevist om at spillet kører 60 fps. Jeg fandt det svært at bedømme.

Synes klart det ligner 60 fps - se på baggrunden når han bevæger sig; Det kører meget flydende, og opdateringen virker blødere og hurtigere end Halo's ditto.

Nåh ja - og Bungie har sagt at de vil ha' 60 fps i Halo 2 (læste det på deres eget forum for tid tilbage).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 17:43 
RQvsnapz>
Hvad betyder Tearing?.... det ord falder jeg over for tit

Det ligner at billedet skilder ad, det er svært at forklare.
Prøv Splinter Cell 2 til xbox så ved du hvad jeg mener :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
MrCaseMrCaseSkrevet 12/05-04 23:06 
sikke de spiller med musklerne i halo 2 klippet.

Masser af 'små' forbedringer der alt i alt ser ud til at skabe et bedre spil end det første. Og det siger altså ikke så lidt.
Helt vildt lækkert level-design!
Have you considered sucking less?
WehnerWehnerSkrevet 12/05-04 23:10 
Er der noget nyt om hvorvidt man kan spille splitscreen over Xbox Live?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 12/05-04 23:25 
Nej.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-04 00:57 
Så er der kommet en lille teaser mere. Denne gang er de virkeligt gået i gang med spillet:)

Gameplay Footage
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/05-04 01:04 
Og på min side, undgå bøvl ;)

Halosite.dk
soon the world will be one big computer
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 13/05-04 11:02 
Vil lige opfordre folk til at tilmelde sig Halosite´s forum for at diskutere/linke til nye Halo 2 film og ligende.

Halosite.dk
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-04 11:42 
Konsolkongen>
RQvsnapz>
Hvad betyder Tearing?.... det ord falder jeg over for tit

Det ligner at billedet skilder ad, det er svært at forklare.

Det lyder som om det er det samme som 'Vertical Sync' på en PC... at skærmbilledet opdateres i to halvdele, så der kan opstå en horisontal streg midt på skærmen, når de to halvdele ikke følges helt ad.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-04 12:51 
Lyder rigtigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 14/05-04 09:03 
Lidt nyt Halo 2 info.

16-player support, possibly more, with many different combinations of team play. Instead of two teams of eight, you can divide players into four teams of four, or even eight teams of two.

When a host drops out, the game won't stop -- host duties will simply transfer to another player.

You can play as the Covenant in multiplayer. Depending on whom you ask, this will or won't make a difference in actual play. Once producer said the Covenant player model is different from the Spartan player model in looks only. Another said that there will be slight variances in speed, armor, or jumping height -- for example, a Covenant player may jump more quickly, but will have a slight pause when landing due to his heavier weight. Yet another said it's all up in the air, which seems to be the proper answer for the time being.

Covenant and Spartan players can mix and match. It doesn't really matter, as the armor color will change to reflect the right teams.

Players will have icons over their heads to help represent teams, clans, personalities...whatever the players want. These also change color depending on whether your teammate is near or engaging an enemy.

Taget fra 1up.com

Dejligt, ikke flere spil hvor hosten bare lukker af, fordi han ikke har tid mere:)
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 14/05-04 12:54, rettet 14/05-04 12:55 
Lyder meget fedt PS2 playkid :)

Lidt off topic. Er man til arcade spil, og halo. Skal man prøve dette spil fra Consoletroopers. Det er et 2d arcade spil, simpelt og flot. Beta versionen kan fås. her http://halosite.dk/hs/filer/covenantblood.exe

Consoletroopers, italiensk firma
soon the world will be one big computer
OkottaOkottaSkrevet 14/05-04 17:04 
Er E 3 ikke ved at være færdigt nu? Undrer mig over, at der ikke er kommet flere Halo 2 film nu - de skulle jo spille CTF under showet, og det har de vel været igang med i længere tid nu...eller?

Jeg vil se film!

Bungie tør garanteret ikke vise noget singleplayer fra spillet, da det ikke er optimeret endnu (framerate osv), men når Valve kan vise Half Life 2, så prominent som de har gjort, så skuffer Bungie mig stadig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 14/05-04 17:41 
Det der skuffer mig mest er at Frankie, i sine updates, nævnte at de havde noget rigtig lækkert klar til E3..... og hvad får vi så? Jeg synes efterhånden deres anonymitet er pinlig og spillet kommer til at stå i skyggen af andre titler der rent faktisk vises frem.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 16/05-04 19:24, rettet 16/05-04 23:36 
Så er der nye små optagelser af Halo 2's multiplayer del:

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_Battlerifle_kill.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_pointblank_kill.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_needler_machinegun.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_ghost.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_warthog_roll.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_energysword.AVI

http://www.opa-ages.com/e3/Xbox%20Conference%20Vids/Halo2_lunge.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_flag_guarding.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_endround.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo_demo_booth.AVI

http://www.the-nextlevel.com/news/0405/Halo2_E3/Halo2_warthog_blasts.AVI

Ny video:
http://www.opa-ages.com/e3/Halo2_E3videos/Halo2_explosive_boxes.AVI
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 29/05-04 00:47 
Første 3D screenshot af Halo 2:)

Hi-Res:
http://download.microsoft.com/download/b/8/2/b82f915a-c405-4b93-93c1-99a50c756303/ArmyOfOne-final-high.mov

Lo-Res:
http://download.microsoft.com/download/1/8/c/18cbc497-cc33-418f-af4b-3f7f168bce82/ArmyOfOne-final-low.mov
Spiller nu: Halo 3
DarkenDarkenSkrevet 29/05-04 01:00, rettet 29/05-04 01:06 
PS2 playkid>
Så er der nye små optagelser af Halo 2's multiplayer del:

nextlevel kan ikke deeplinkes til
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PlaykidPlaykidSkrevet 29/05-04 01:08 
Det kunne de dengang, er jeg ret sikker på.
Spiller nu: Halo 3
OmenOmenSkrevet 29/05-04 01:12 
Glæd jer til at prøve det...
Vote Ficus!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/05-04 01:17 
Dreje, dreje, dreje, dreje... QuickTime VR er virkelig et overset system! Dreje, dreje, dreje, dreje...
soon the world will be one big computer
DarkenDarkenSkrevet 29/05-04 01:42 
virker de links for jer?

http://www.the-nextlevel.com/board/showthread.php?t=29511&highlight=halo+2

derfor jeg i min anden post vil ændre min browser så den ikke bruger media player (har vist screwed den grundigt)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
OkottaOkottaSkrevet 29/05-04 10:32 
Woo hoo!

Et screenshot som jeg kan dreje rundt i, til højre og venstre - uha....jeg må lige hen og ligge ned lidt; Det er alt for meget på én gang.

Seriøst - når Bungie gider udgive nogle ingame film, fra Campaign delen af Halo 2, SÅ vil jeg måske komme op ad stolen.

Alt det andet ligegyldige gejl, det må de gerne beholde for dem selv.

Jeg undrer mig iøvrigt stadig over, hvorfor de ikke vil vise noget fra spillet? Det er stort set færdigt nu, så de kan vel ikke ha' noget at skamme sig over.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 29/05-04 10:46 
8-minutters filmen på 156mb var da i høj grad in-game fra kampagnen.
OkottaOkottaSkrevet 29/05-04 10:53 
Den første 8 minutters film, som blev vist på E3 i 2003?

En over ét år gammel film, finder jeg ikke længere så interessant - de skal vise noget nyt; Lav en lækker trailer med ingame action.

De laver nok et eller andet, lige op til launchen af spillet, men de måtte stadig gerne vise noget i løbet af sommeren.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 29/05-04 12:00 
Bungie fokuserer alt for meget på multiplayer IMO. Køber generelt ikke spil for sine multiplayer muligheder (BF1942 undtagelse) og det er bliver bestemt heller ikke grunden til at Halo 2 skal stå på hylden..

Begynder at blive lidt bekymret for Halo 2 :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
64 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig