X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jak II


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/04-03 00:25 
Er der virkelig ingen, der glæder sig til Jak & Daxter 2?

Grafisk er jeg "blown away" og hvis spillet bibeholder det lækre gameplay - Så har vi en vinder!

Lidt screenies:
http://xlns.web.ctonet.it/vortal_pic_91876.jpg
http://ps2media.ign.com/ps2/image/city14_5.jpg

Sidste screen
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 07/04-03 00:49, rettet 07/04-03 00:52 
Hvis efterfølgeren bare er nogenlunde så god som første del, så skal der investeres i en PS2 igen, som jeg gjorde 2 gange *DOH*, da Devil May Cry og GTA 3 blev udgivet. Jak & Daxter er for mig en næsten ligeværdig konkurrent til Super Mario Sunshine.

Man fortryder det virkelig hver eneste gang, at man har solgt en af sine konsoller :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SephirothSephirothSkrevet 07/04-03 07:58 
RaGe >
Man fortryder det virkelig hver eneste gang, at man har solgt en af sine konsoller :(

HØRT! :/
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 07/04-03 09:58 
Hvis Jak & Daxter II har ligeså lidt holdbarhed som 1'eren, går der nok lang tid før jeg vil spille et par kroner på en brugt kopi. Dermed er det ikke sagt at det er et dårligt spil, det er rigtig godt, bare alt for hurtigt overstået.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 07/04-03 11:16 
Hvorfor foregår det nu i en by? :/
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/04-03 11:20 
J&D 1 var super god underholdning. Jeg glæder mig meget til 2'eren.
Jeg synes heller ikke, at det var for kort - det var som det skulle være.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 07/04-03 11:29 
Jeg havde knap nok fået spillet ind ad døren før jeg havde gennemført spillet med all cells og andet, der skal findes. Jo, det er for kort. Men sjovt, flot og nemt at gå til er det da.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/04-03 11:32, rettet 07/04-03 11:34 
Nogle timer har du nu nok brugt på det, hvis du tæller efter...
Det tog f.eks. mig mindst 2 timer bare at finde ingangen bag træerne på sne-level'et...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 07/04-03 11:39 
Ikke flere end at jeg nåede at opnå førnævnte dagen efter at have modtaget spillet, selvom jeg ikke spillede særligt intenst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 07/04-03 12:04 
Jak & Daxter sagde mig absolut intet! Måske er jeg bare kørt sur i 3D-platformere - but then again; Jeg er vildt hooked på Mario Sunshine for øjeblikket. Det er nok den dejlige Nintendo-magi.. AAAH....
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/04-03 13:25, rettet 07/04-03 13:26 
Sumez >
Ikke flere end at jeg nåede at opnå førnævnte dagen efter at have modtaget spillet, selvom jeg ikke spillede særligt intenst.

Så har du vel også fået et sted mellem 15-20 timers kvalitetsunderholdning for 500 bananer. Det synes jeg ihvertfald er helt iorden.

Kæresten og jeg gennemførte det på ca. 24 timer. (med 101 cells!)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 07/04-03 13:37 
flottenheimer >
Så har du vel også fået et sted mellem 15-20 timers kvalitetsunderholdning for 500 bananer. Det synes jeg ihvertfald er helt iorden.

150 bananer. Og jeg vil nærmere skyde på 5-10 timer. Og når først man er kommet igennem er der ikke noget at komme tilbage til. Synes man kan forvente lidt mere i dag. Især når man kan sammenligne med spil som Mario 64.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/04-03 13:41, rettet 07/04-03 13:44 
Alle power cells på fem timer?

Nu begynder jeg også at betvivle, at du gennemførte Ocarina Of Time på én dag.

Har du en eller anden indbygget funktion, der halverer alle tal med to (gennemførselstider, eBay-priser, etc.)?

;p

Jeg gennemførte det forresten på omkring 9-10 timer (uden alle power cells) og synes også det virkede lidt for kort. Men det er kun fordi det var sjovt hele vejen igennem. 10 timer er en passende længde for action-agtige spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/04-03 13:50 
Jeg HAR bevist de priser jeg påstår at have købt for på eBay. >:!
Desuden er det sgu ikke særlig uoverkommeligt at gennemføre Ocarina of Time på 20 timer. Påstår ikke at jeg fik alle gold skulltulas og heart pieces på den tid.
Da jeg havde slået slutbossen i J&D, havde jeg ca. 95 cells, og så var det bare at gå tilbage og hente de resterende. Man kan jo se en oversigt over hvor man mangler dem, og der er ikke nogen der er særlig udfordrende at få (bortset fra den førnævnte på isbanen, der ikke var lige til at finde).
Kan man se på sit J&D save hvor lang tid man har spillet? For så kan jeg da gå hjem og se det :!

Ikke desto mindre handler det jo om at jeg synes der er alt for lidt indhold i spillet (hvilket jo er synd, når det er så godt) og ikke om at jeg skal blære mig over hvor hurtig jeg er til at klare det. Mener ikke selv jeg har præsteret noget specielt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/04-03 13:52 
Jeg mener bestemt man kan se tiden. Og som sagt er jeg jo enig med dig. Rolig nu :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/04-03 13:55 
Næh. Du skal ikke regne med at kunne kommentere en af mine udtalelser uden at få en mindre fristil som svar.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/04-03 14:01 
Jeg kunne ærlig talt ikke lide det. Jeg nået ca på 70% comeplete før jeg ikke gad mere, og det var på ca 5 timer.

Jeg var en stor N64 platform nørd, og det er så tydeligt også forudsigligt, med alle de puzzles at det var for nemt. Der var så mange ting i det som bare var snittet ud af Banjo-Kazooie, Tooie, Mario 64, Donkey kong 64, Conkers BFD og Gex 64. jeg ville nok have fundet det mere sjovt hvis jeg ikke havde spillet alle de N64er platformer før:/

Humoren, grafiken og stilen var dog i top. Characterdesignet og historien var dog et stort minus selvom den lille der, var rimelig cool:)

Så nej, jeg glæder mig egentlig ikke til Jak II! Jeg håber at Spyrofolkene kan få noget godt ud af Rachet and clank 2 istedet:-)
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 07/04-03 15:53 
Sephiroth >
Jak & Daxter sagde mig absolut intet! Måske er jeg bare kørt sur i 3D-platformere...

Så bliver du sikkert glad for at høre, at de har bevæget sig væk fra den traditionelle 3d-platformer.

Der er således minimalt med "collection" - ingen power cells og scout flies osv.

Desuden hænger de fleste opgaver og puzzles, sammen med historien; lidt ala Zelda, kunne man forestille sig...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/04-03 16:28 
Hvor kan I se tiden? - Jeg har 39% på Jak & Daxter, men kan ikke se "brugt tid"?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 07/04-03 17:14, rettet 07/04-03 17:19 
Sumez >
Jeg havde knap nok fået spillet ind ad døren før jeg havde gennemført spillet med all cells og andet, der skal findes. Jo, det er for kort. Men sjovt, flot og nemt at gå til er det da.

Er du et supertalent eller hvad? Du gennemførte også Zelda OOT på første dag. Tvivler mere og mere på, at du gennemførte spil som Zelda OOT så hurtigt, for det er bestemt ikke et *PIECE OF CAKE* Spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 07/04-03 17:18 
At læse hele tråden, RaGe... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 07/04-03 17:19 
Har travlt er på arbejde ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 07/04-03 17:29, rettet 07/04-03 17:29 
Det er ikke en undskyldning der kan bruges i denne sammenhæng.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/04-03 18:11 
Har fundet det nu, hvis jeg poster et billede af min præstation - lover I så ikke at grine? *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 07/04-03 21:42 
Skal vi nok lade vær' med! Ved alligevel ikke så meget om at sende et virtuelt grin...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/04-03 21:46, rettet 07/04-03 21:48 
Ok! 38% på 17:06 timer!

Billeder bliver add'et senere.

Mario64 og Banjo Kazooie var barnemad i forhold til Jak&Daxter IMO.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/04-03 22:39 
Jeg spillede og gennemførte 1'eren dengang jeg var i praktik hos Playstation afdelingen hos Egmont i 9. klasse (som forresten var det fedeste sted man kan komme i praktik i). Jeg må sgu sige at det er et af de mere underholdende spil jeg har spillet.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
MadsMadsSkrevet 07/04-03 23:09 
Men det er jo ikke Nintendo produceret, for slet ikke at nævne at det ingengang er udgivet på en Nintendo konsol :P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/04-03 08:38 
Nu vi alligevel snakker platform. Jeg pop'ede lige Ratchet and Clank i maskinen for første gang i går. Wow! Det er da et meget bedre spil! fed storyline (der giver en lyst til at game videre), kanon grafik og ordentlige double-jumps. Netop double-jumps er mit største problem med J&D - Jeg synes Jak's bevægelser ofte føles stive og nærmest ukontrollerbare. Det kan være svært, at bedømme afstand for mig.

Jeg bliver desuden forvirret af J&D's mission-layout og sheer size - her er R&C super efter min mening.

Alt i alt, et meget bedre spil. Man kan godt se, hvor Jak II får sin inspiration.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 08/04-03 09:49 
RaGe: Nu har Zelda serien aldrig været specielt udford*SHMOCK*.. Nu har Zelda serien jo ikke være specielt udfordrende siden Zelda 3. Vil da nok vove at påstå at Z64 ER "piece of cake"...
Stadig genialt spil. Holdt mig fanget hele dagen ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JoachimMAJoachimMASkrevet 09/04-03 21:41 
Seriøst, hvis du skal skrive en kommentar til alle mine indlæg, så grænser det sig til spam. Jeg gider ikke det der barnlige pjat.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
HulleHulleSkrevet 09/04-03 23:10 
Sephiroth >
Jak & Daxter sagde mig absolut intet! Måske er jeg bare kørt sur i 3D-platformere - but then again; Jeg er vildt hooked på Mario Sunshine for øjeblikket. Det er nok den dejlige Nintendo-magi.. AAAH....

Jeg var også en af dem som hurtigt lagde J&D fra mig. Det fængede simpelthen bare ikke.
Tilgengæld har jeg været helt tabt i Banjo & Kazzoie, Mario 64, Conkers og senest Mario Sunshine.
Men J&D nope.. Kan ikke helt sætte en finger på hvad det er jeg ikke bryder mig om.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/04-03 23:21 
Så spil R&C! Jeg troede virkelig ikke at PS2 platformsspil kunne blive bedre end J&D. Jak&Daxter er kanont, men Insomniac har taget alle de små "fejl" fra J&D - studeret dem, grint og smidt dem ud af vinduet.

Ratchet & Clank er, efter min mening, det bedste platformseventyr siden Mario64.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-03 10:55, rettet 14/04-03 10:55 
jaes >
Sephiroth >
Jak & Daxter sagde mig absolut intet! Måske er jeg bare kørt sur i 3D-platformere...

Så bliver du sikkert glad for at høre, at de har bevæget sig væk fra den traditionelle 3d-platformer.

Det skulle efter Jason Rubins egne udtalelser bliver meget mørkere og henvende sig til et mere modent publikum ift. originalen. Det ender med aldersmærkning fra 'E' til 'T' (FYI = Everyone > Teens). Altså ikke umiddelbart til et voksent publikum, men alligevel...

Iflg. en pålidelig kilde, skulle der gå et eksklusivt interview online på www.playstation.dk i løbet af dagen...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/04-03 11:18 
Fik ikke lige linket til interviewet efterfølgende, men her er det:

Spørgsmål og svar: Jason Rubin om Jak II, første del
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig