X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live Arcade


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/05-04 12:56 
Med ét enkelt snuptag, så har MS elimineret grunden til at få en moddet Xbox, med tilhørende MAME.

Xbox Live Arcade, venner.

Woo hoo!

Se det i MS's E 3 Press Conference.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 11/05-04 13:38 
Man skal lige være opmærksom på, at spillene kommer til at koste penge at hente - 10$ forventes de/det at koste.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 11/05-04 13:45 
Big deal - det er billigere end en modded Xbox, og sådan én slipper jeg helt og aldeles for at købe nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-04 13:51 
Dejligt, havde også længe været træt af, at jeg skulle ha' moddet en Xbox for at spille både arkade-spil og Live-spil.
JmogJmogSkrevet 11/05-04 14:01 
Nu er emulation jo ikke den eneste grund til at modde maskinen. For mig er videoafspilning lige så vigtigt. Muligheden for at kunne afspille importerede spil er også ret praktisk.
KTCKTCSkrevet 12/05-04 21:12 
For ikke at tale om alt det andet spændende homebrew software i form af spil og programmer, som jeg ikke ville undvære. Arcadespil over Live lyder dog alligevel som en spændende nyhed, og jeg giver også gerne lidt penge for at få lov at spille dem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 12/05-04 21:39, rettet 13/05-04 03:13 
Inden I jubler alt for meget, så har de ikke nævnt ét eneste arkadespil, som de fleste herinde forstår ved arkadespil. Det er derimod først og fremmest rettet mod brugere af de spil, som findes i Messenger m.m. :)

Der kan være kommet flere facts på bordet, men det var hvad der blev meldt ud i går.

EDIT: Faldt over en anden nyhed, og i anden omgang har MS fortalt, at det bliver en blanding af typiske Messenger-spil og klassiske arkadespil. Blandt andet har MS indgået aftaler med Namco, Tecmo og Atari.
UltraUltraSkrevet 13/05-04 23:05 
Det jeg så fra pressekonferencen passer fint til mit behov; "When I need a quick fix!"
I've fuck the girl in Hanson...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/03-06 15:56, rettet 23/03-06 15:56 
Læste lige på GS (Har desværre glemt hvor), at visse arcade spil vil fylde over 50 MB og gøre brug af Unreal Engine...
Hvad for nogle spil kan det dog være?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 23/03-06 16:08 
Det med 50+ MB var vist bare et gæt på fremtiden.

RoboBlitz benytter sig af Unreal Engine 3, fylder under 50 MB, og udkommer til XBLA: www.roboblitz.com.
KilroyKilroySkrevet 24/03-06 09:24 
Jeg mener også at det der hedder Hoopz eller noget i den stil benytter Unreal Engine 3. Det stod i et eller andet nummer af Edge, men jeg kan selvfølgelig ikke huske det nu:)
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 24/03-06 13:57, rettet 24/03-06 13:58 
Vi skal lige et gear ned til Unreal Engine 2.x :)

HoopWorld, hedder det iøvrigt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig