X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue 3 @ E3? Read this!


Svar
RafRafSkrevet 11/05-04 12:43 
SPECIAL ANNOUNCEMENT ON DAY #1 OF E3
May 12, 2004 in SEGA Room

Mark your calendars for a "mystery briefing" event in SEGA of America's E3 Room. This is your opportunity to hear the latest 2004 title announcements from company executives in addition to some explosive news -- something even YOU won't be able to guess!
WHAT: Explosive Announcement Event
WH... Se hele indlægget
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 20:05 
"godt"
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 20:11 
Sumez - Jeg håber, du har ret...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
3of193of19Skrevet 12/05-04 20:25, rettet 12/05-04 20:26 
Har lige hørt det fra ChumsGum på Alwaysgame, som er på E3 lige nu:
"Prometheus" var en hoax, den "store" nyhed var Matrix Online.
Noget some vi allesammen vidste i forvejen.

De havde ret med én ting: Jeg ville aldrig have gættet at det var sådan en let-down.

Edit:
PSU er ikke engang på E3. Det blev annonceret i Famitsu. Ingen info, hverken platform eller on/offline.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 20:29 
Jeg er godt nok skuffet :( Så må man bare håbe at Matrix online kommer til konsol. Selvom det ikke tænder mig så meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 20:30, rettet 12/05-04 20:30 
Men?! Det er totalt retaderet! Matrix spillet har været kendt i 100 år.

*Dør indvendigt*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 20:31, rettet 12/05-04 20:33 
Ja der tog de godt nok røven på os alle :'(

EDIT: Men helt ærligt, hvad er det for noget svineri!? Kommer med en udtagelse om at de vil komme med en nyhed som vi aldrig kunne gætte, og så har der kraftedme hængt en plakat med det i flere dage nu! Jeg er pissed!
Spiller nu: Phantasy Star IV
DizzyDizzySkrevet 12/05-04 20:33, rettet 12/05-04 20:33 
Den nyhed smed de da selv på nettet den 10 maj, så det kan da næppe være overraskelsen ???

officiel site
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 20:37 
For at gøre det endnu værre, har Matrix spillet faktisk været kendt siden sidste år (Sega er bare den nye udgiver).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RafRafSkrevet 12/05-04 21:04 
Det tager nok lidt tid før nyheden kommer på nettet.
Senest imorgen. Men det er ik matrix online, det er jo ik en nyhed; og som vi har set på billedet var segas logo for neden så....det tror jeg ik....
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/05-04 21:23 
Kæft hvor er det bare fuck´ed mand, havde sku også lige regnet med en ny konsol :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/05-04 21:26 
Fandme skuffende fra Segas side, hvis det er den kæmpe nyhed, som vi aldrig gættede, og kun havde været fremme i meget lang tid... :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 21:39 
Det kan være at det var derfor de sagde at vi ikke kunne gætte det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/05-04 22:01 
synes ikke SEGA burde bruge så meget tid på at prøve at anvende ironi til noget de selv synes er skide skægt, hvor sjovt er det at få noget at vide man vidste og sagtens kunne gætte? :-(
Kom nu med den fucking DC2 mand, eller jeg smadre jer(altså SEGA) ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DizzyDizzySkrevet 13/05-04 09:45 
Det ser godt nok ud til at Sega er syge i hovedet.

Sega’s surprise announcement that they’re working on Matrix Online was coupled with an impressive working demo in their exhibit. Check out Floored for our coverage of their announcement. They also featured Astro Boy, a huge success overseas, that will find a wide audience in the United States. We’ll be covering Astro Boy in Floored tomorrow.

Lad os alle råbe Død over Sega ;)

taget herfra
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/05-04 09:03 
Gahh....:(

Det er rigtig slemt!

Matrix Online har været underway i rigtig lang tid, og vi så jo footage af det ved sidste E3!

Jeg tror der var en grund til at Ubi Soft træk sig som Publisher på Matrix online!

1)Det så aldrig godt ud

2)Matrix brandet kan umuligt konkurere med de store MMO navne som Everquest, ultimate online, Final fantasy, lineage(600K+ i Korea og asien) og Starwars!

Også virkede det bare urealtisk at lave et MMO som var actionpræget og havde rigtigt sejt og hurtigt bullittime!:/

Er der ikke også mange der ikke kan lide the matrix mere, efter at Reloaded og Revolutions skuffede så fælt?

-Val
Well crucify the insincere tonight...
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig