X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

StarCraft Ghost


Svar
TobbiTobbiSkrevet 06/04-03 21:56 
hvornår kommer det ???
nogen som har hørt noget.... jeg vil ha det nu !!
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
NaieraNaieraSkrevet 06/04-03 21:57 
Den står til at komme ud i 4. kvartal i år.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 06/04-03 21:57 
Forvent det nok først engang i Q1-2 2004.
Det er jo Blizzard der laver det Ô_ô
De skal jo mindst sprænge en annonceret dato et par gange, så'en er de bare :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
TurricanTurricanSkrevet 06/04-03 22:00 
Til gengæld har de aldrig skuffet...
The Gods pause for a moment...
tastasSkrevet 06/04-03 22:04 
Nej det er rigtig, så jeg har heller intet i mod, at de lige tager så et par måneder ekstra.
Det er altid det værd.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
TobbiTobbiSkrevet 06/04-03 22:05 
nej, de plejer at lave nogle helt iorden spil... efter min mening. Men kan ikke lige huske de har lavet 3d-action før...
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
TurricanTurricanSkrevet 06/04-03 22:10 
Så mangler vi bare en Xbox version af Warcraft 3...

Jeg synes faktisk at ps1 versionen af 2´eren var ganske udemærket, så det kan sagtens lade sig gøre at lave den slags spil til konsoller. Undskyld hvis det var lidt for off topic...
The Gods pause for a moment...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/04-03 09:36 
Hej Tobbi!

Det blir et kanon spil!
Jeg må desværre ikke linke til artikler om SC: G, men du kan finde dem på de fleste store danske game sites.

Læs P:R tråden her
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 07/04-03 10:05 
Hvorfor må du ikke det?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 07/04-03 10:08 
tas >
Det er jo Blizzard der laver det Ô_ô

Er det nu også in-house?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 07/04-03 10:41 
Nej. Det udvikles af Nihilistic, overset af Blizzard.
Nihilistic har bl.a. lavet Vampire: The Masquerade og det som jeg har set af Ghost, viser at de sgu ved hvad de laver.
» a winner is you «
tastasSkrevet 07/04-03 13:02 
Sumez >
Er det nu også in-house?

Nej ikke alt.
Nihilistic står for teknikken - udvikling af spillets engine og for models/textures.
Blizzard står for banedesignet, gameplaey, historien, videosekvenserne (YEHAAA!), voice-acting og lidt sound-effects.
Bliver vist mange af de samme skuespillere, som også var med til voice-acting i SC & BW, der ligger stemmer til Ghost.
Så det skal nok blive et godt spil.
Blizzard har jo også mange ild i jernene, ingen grund til, at de skal bruge masser af tid på at optimere game engine, hvis de kan få det gjort andensteds lige så godt.
Så er der jo også mere tid til at fokusere på det de er gode til, gameplay'et :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 07/04-03 13:18 
Ok, det gør mig lidt mere positivt stemt overfor spillet ;)
Det er næsten umuligt for Blizard at fejle..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/04-03 13:46 
Jo de fejler nok hvis de pludselig får den mærklige ide at få EA til at udgive det.

Nul Live muligheder og en nedskåret version til PS2 lol :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
tastasSkrevet 07/04-03 13:56 
Sumez >
Ok, det gør mig lidt mere positivt stemt overfor spillet ;)
Det er næsten umuligt for Blizard at fejle..

Ja, sådan plejer det at være.
Bill Roper har også udtalt, at de vil gøre alt hvad de kan, for, at sikre at navnet Blizzard vil få et lige så godt omdømme i konsol verdenen som de har på PC.

Så de er vist pretty keen på, at Ghost skal bliver det helt store.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/04-03 14:10 
tas >
Sumez >
Ok, det gør mig lidt mere positivt stemt overfor spillet ;)
Det er næsten umuligt for Blizard at fejle..

Ja, sådan plejer det at være.
Bill Roper har også udtalt, at de vil gøre alt hvad de kan, for, at sikre at navnet Blizzard vil få et lige så godt omdømme i konsol verdenen som de har på PC.

Så de er vist pretty keen på, at Ghost skal bliver det helt store.

og så en Bonus Citat:
- Vi har ingen planer om en PC version, vi vil rent faktisk ikke skænke pc versionen en eneste tanke, da vi ville skabe et rigtig godt konsol spil.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 07/04-03 14:49 
Nu har Blizzard jo også førhen skabt en af de rigtig store klassikere på konsolmarkedet, og IMO et af de allerbedste amerikanske konsolspil nogensinde, så mon ikke de kan gøre det igen ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 07/04-03 15:00 
Bare Blackthorne og Lost Vikings er nogle af de fedeste spil nogensinde.

Imo er Blackthorne det bedste Blizzard spil ever.
» a winner is you «
JesperJesperSkrevet 08/04-03 09:47, rettet 08/04-03 09:48 
Tobbi >
hvornår kommer det ???
nogen som har hørt noget.... jeg vil ha det nu !!

Tobbi - du kan læse om hvad Blizzard selv har fortalt om Ghost ved StarCraft Ghost eventen i KBH.

StarCraft Ghost Event
TobbiTobbiSkrevet 08/04-03 12:56 
ja, det ser nu lækkert ud....
ellers må jeg prøve Brute Force, mens jeg venter på det.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
jaesjaesSkrevet 25/03-06 14:02 
Sat på pause på ubestemt tid:
http://ps2.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=67250

Surt, det virkede ellers interessant.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/03-06 14:40 
wow... Den tråd har jo 3års føssesdag snart...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
fumfumSkrevet 25/03-06 15:03 
Der skulle iøvrigt være et færdigkodet point'n click adventure, baseret på warcraft, dybt i Blizzard skuffer.
De kan nok ikke finde det mere i skufferne, de fyldt op til randen med penge.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 27/03-06 09:31 
Her er lidt mere information om hvad der venter Starcraftfans og hvilken vej selve spillet vil tage i fremtiden. Virker umiddelbart lidt forvirrende.

Link...
Bashful Neophyte
tastasSkrevet 27/03-06 10:38 
tas>
Forvent det nok først engang i Q1-2 2004.
Det er jo Blizzard der laver det Ô_ô

Jeg var skarp back then ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ChronoChronoSkrevet 27/03-06 11:25 
Det er det nye Duke Nukem Forever.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 27/03-06 18:54 
Jeg er bare glad for at de vil se på nextgen konsollerne og lave noget til dem, istedet for bare komplet at skrotte titlen.

Vil også meget hellere have den på 360 end Xbox.
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 27/03-06 21:09, rettet 28/03-06 15:49 
Er det mon ikke alt sammen bare en anden måde at sige: "Vi har valgt at smide det over på 360'eren og potentielt PS3, fordi multiplayeren efterhånden er blevet så stor en del af spillet."?

Det tror jeg.
Vote Ficus!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/03-06 21:31 
Hvis det er tilfældet, skulle Blizzard have en ny PR/marketingsafdeling. I stedet for en negativ ladet pressemeddelelse som dem vi har set nu (droppet spil), skulle de have vendt historien til noget positivt (udvidet og fyldig multiplayer del som kun kan lade sig gøre på den nye generation), hvis tilfældet er som du siger.

Tror ikke helt det forholder sig sådan.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig