X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS Once more Nintendo leads the way


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 07/05-04 22:58 
Nintendo gør alt for at spil industrien ikke skal dø ud... godt nok svært når Sony og microsoft kæmper imod;)

http://www.eagb.net/cgi-bin/news/news.pl?action=gen_read_page&id=GqJFapngGv
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 07/05-04 23:10 
with the introduction of the revolutionary Nintendo DS, Nintendo's dominance is certain to continue in the future.

Nå, jamen så kan Sony jo ligeså godt opgive PSP med det samme...

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 08/05-04 01:19 
Helt sikkert! Nintendo holder 100 % hvad angår de håndholdte konsoller!!
JoachimMAJoachimMASkrevet 08/05-04 11:20 
Jeg tror ikke det er en artikel, det er snarere den officielle pressemeddelse Nintendo sendte ud, her for nogle dage siden.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
happyEDhappyEDSkrevet 09/05-04 10:14 
ikke nintendo det er bla. også atari der udtaler sig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 09/05-04 10:17 
Jep, det er en pressemeddelelse.
CalleCalleSkrevet 09/05-04 10:32 
dejlig pressemeddelese, jeg skal da helt sikkert skaffe mig sådan en hyggelig ds maskine, når square enix har fået development kit.
ZøvnigZøvnigSkrevet 09/05-04 22:24 
Jeg sidder med et stort smil på efter at have læst den artikel/presse meddelelse :OD

Kan dårlig vente til at se nogen screen shots, nogle specifikationer og nogle førstehånds indtryk fra spil pressen når de får fingre i Ds´en til E3 :)
hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/05-04 12:52 
Please sig at du har et smil på, fordi det er til grin?

Come nu on folkens!!!

Det er en pressemeddelelse - det der står har ca samme værdi som tilbudsaviser og kuponnyheder.

Uanset om man glæder sig til DS eller ej, må man erkende, at den slags propaganda intet har med virkeligheden at gøre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 10/05-04 13:26 
Det har da noget med virkeligheden at gøre at DS vil blive vist frem til E3, og at de nævnte firmaer har modtaget SDK'er, og vil udvikle spil til maskinen.
Alene det at DS har firmaer som Capcom, Konami og Square Enix på sin side, giver da en sikkerhed. Det var primært manglen på tredjeparts-backup, der fik N64 til at fejle.
At EA også er med, har i grunden også stor betydning, selvom det måske ikke i så stor grad er kvalitetsspil, vi forbinder dem med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 10/05-04 13:32, rettet 10/05-04 13:33 
Sumez>
Det var primært manglen på tredjeparts-backup, der fik N64 til at fejle.

Jeg tror mere at valget af cartidges istedet for cd er grunden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 10/05-04 14:02 
Valget af cartridges i stedet for cd, er en af grundene til at N64'en netop manglede tredjeparts-udviklere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 10/05-04 14:15 
Jeg troede at det var fordi der ikke var så mange der købte n64'eren?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 10/05-04 14:16, rettet 10/05-04 14:17 
Og de købte den ikke fordi, at der ikke var nok gode spil til den, fordi der ikke var nok tredjeparts-backup, fordi der var brugt cartridges i stedet for CD'er...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 10/05-04 14:20 
Interessant - jeg købte den netop fordi der var nok gode spil til den.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 10/05-04 14:26 
Sumez>
Valget af cartridges i stedet for cd, er en af grundene til at N64'en netop manglede tredjeparts-udviklere. :)

Jamen, her er vi da enige. At cartidges skabte følgevirkningerne :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CanonCanonSkrevet 11/05-04 12:37 
Hmm..

Artikel om DS, samt dens design
Bah...
SumezSumezSkrevet 11/05-04 13:03 
Jeg har såmænd heller aldrig været uenig med dig, Bede-X. Vi kan jo altid gå længere tilbage og give skylden på whatever der fik Nintendo til at gå med carts fremfor cd'er. Valget af carts har selvfølgelig også haft effekt i form af de dyrere spil, der gjorde at folk hellere ville have en PlayStation, men nu var det jo netop DS'ens stærke tredjepartsudviklere, jeg var inde på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TweelTweelSkrevet 11/05-04 13:38 
Uanset om det kun er en pressemeddelelse, og uanset hvad der gjorde at N64 floppede (selv om der kom en del gode spil til den, og selv om Nintendo tjente på den, så var den et flop i forhold til forventningerne), så syntes jeg DS lyder rigtig interessant. DS og PSP er faktisk det jeg syntes er mest interessant ved E3 i år over hovedet, og det er ikke hver gang at det er hardwaren der trækker mest. DS lyder endnu en gang som om at Nintendo vil vise vejen med gode nye idéer (ærgeligt at Sega ikke længere er at finde på hardware fronten, jeg gad godt se en GameGear 2 med mindre strømforbrug), men det kan jo sagtens ende som en ny Virtual Boy.. PSP er derimod det sikre bud, meget kraftig hardware der måske vil være nem at porte til fra PlayStation, så den næsten per automatik får et stort spiludvalg. Man må¨bare håbe Sony ikke løber i samme fælde som så mange andre og giver PSPen en batterilevetid på 1-2 timer. Men hvorfor skulle de dog det? Den fejl er der masser af andre der har begået for dem, så de har vel lært af andres fejl, eller?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
ComradeComradeSkrevet 11/05-04 14:18, rettet 11/05-04 14:20 
Hvis det er det endelige design er det da rimelig specielt!?
Ser temmelig stor ud, en del større end den den originale GBA, som imo var for stor. Men det er sevlfølgelig nødvendigt når man nu vil have to skærme, men er den ekstra skærm ikke overflødig?
Det er tydeligvis Mario Kart på screenshottet, og den ene skærm bliver brugt til selve spillet, hvor den anden bare indeholder alle informationerne fra løbet.

Btw. så sender Nintendo en ret cool retro GPA sp ud, i NES design samt 8 NES spil. I kan se den på Gamesector.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 19:09 
Comrade>
men er den ekstra skærm ikke overflødig?
Det er tydeligvis Mario Kart på screenshottet, og den ene skærm bliver brugt til selve spillet, hvor den anden bare indeholder alle informationerne fra løbet.




Det er jo Ikke it screenshot fra noget løb.. der er jo ikke nogen spil til konsollen endnu man kan se screenshots fra.
Så der er vel ingen der kan udtale sig om den er overflødig, før de har set et spil til den.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig